|
Postów: 8 |
|
---|---|
Xeshey | Post #1 Ocena: 0 2017-04-10 14:02:16 (7 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 07-04-2017 Skąd: Bletchley |
Proszę o pomoc.Chciałem zrobić przelew z banku Lloyds na konto walutowe w Alior.Po wpisaniu kwoty,odrzuciło mój przelew i teraz nie mogę się zalogować na konto w Lloyds.Dali mi nr na który mogę dzownić, jak dzwonie każą podać nr konta, no to podaje a potem nie rozumiem co mi mówi , wiem tylko że coś co ma 6 cyfr.Proszę o pomoc!
|
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2017-04-10 14:16:43 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Sort code ma 6 cyfr. Najwyrazniej uznano Twoja transakcje za podejrzana i musisz im sie teraz wyspowiadac ze wszystkiego. Wyjatkowo upierdliwa sprawa, bo zadaja mnostow pytan z historii konta i kredytowej. Jak nie znasz dobrze angielskiego, to bedziesz mial problem.
Carpe diem.
|
Xeshey | Post #3 Ocena: 0 2017-04-10 14:21:43 (7 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 07-04-2017 Skąd: Bletchley |
Angielski znam na tyle,żeby się dogadać,już sobie poradziłem teraz czekam na połączenie.Czy jest możliwość,że poproszę o polskiego konsultanta? Kartą kredytową użyłem chyba tylko z 3 razy, a z konta też wypłacałem kilka razy. Pamiętam ile wypłacałem z kont, i mniejwięcej kiedy,ale na jakie pieniądze używałem karty to nie pamiętam.
Czytałem teraz na forach i zablokować mi mogli z tego względu,że dokonywałem przelewu z polskiego komputera na kwotę większą niż 300 funtów? [ Ostatnio edytowany przez: Xeshey 10-04-2017 14:22 ] |
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2017-04-10 14:24:09 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Tak, to moze byc powod. Lloyds blokuje z wielu powodow. Nawet jak sie robi przelew z innego komputera niz zwykle bedac w UK.
Carpe diem.
|
Xeshey | Post #5 Ocena: 0 2017-04-10 14:52:43 (7 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 07-04-2017 Skąd: Bletchley |
No i gadałem z konsultantem, pozadawał pytania,no i powiedział że teraz zobaczy na ten przelew.Spytał kto korzysta z komputera to powiedziałem że ja i moja matka.No i po tym mi zasięg spadł i mnie rozłączyło,mogą się o to doczepiać? Teraz będę dzwonić jeszcze raz.
|
|
|
ChrisCov | Post #6 Ocena: 0 2017-04-10 16:59:58 (7 lat temu) |
Z nami od: 18-12-2008 Skąd: Coventry, West Midlands |
Cytat: 2017-04-10 14:16:43, Richmond napisał(a): Sort code ma 6 cyfr. Najwyrazniej uznano Twoja transakcje za podejrzana i musisz im sie teraz wyspowiadac ze wszystkiego. Wyjatkowo upierdliwa sprawa, bo zadaja mnostow pytan z historii konta i kredytowej. Jak nie znasz dobrze angielskiego, to bedziesz mial problem. Bez przesady. Od 2 tygodni pracuję jako Senior Fraud Agent w banku Barclays i w przypadku telefonów od klientów zadajemy CZTERY pytania związane z indentyfikacją i weryfikacją dzwoniącej osoby. Cztery to nie mnóstwo i nikt nie chce nikogo gnębić. Przyczyny tego mogą być różne, typu niedawna zmiana numeru telefonu, maila, PINu lub adresu po czym bezpośrednia próba przesłania jakiejś większej (większej niż zwykle, czyli dla osoby operującej sumami rzędu kiludziesięciu funtów 200 to już będzie więcej) sumy pieniędzy. Również bardzo niski stan konta przez kilka miesięcy/lat z rzędu i wysłanie jakiejś większej sumy pieniędzy ot tak "z dupy". Używanie przez długi czas takiego samego/podobnego IP i nagła jego zmiana. Inne tempo wpisywania hasła na konto też wykryjemy i zrobi się alert. Koledze radzę odpowiadanie na pytania samemu, bez podpowiadaczy i używanie swojego naturalnego akcentu. Wszystkie rozmowy są nagrywane w celach bezpieczeństwa i treningu. Ktoś, kto ma 20 lat, nie może brzmieć jak 50-latek. Ostatecznym rozwiązeniem, jakie sugerujemy w przypadku negatywnej weryfikacji, jest wizyta w fizycznym oddziale banku. Po prostu bierzesz kilka form ID (dowód lub paszport i jeszcze kilka listów, n.p. z councilu, HMRC, wyciąg konta bankowego, payslip, itp.) i idziesz do najbliższego oddziału Lloydsa na rozmowę. To już na 100% pomaga, jeżeli nie jest się totalnym gamoniem. Konto odblokowują i przesyłają pieniądze. [ Ostatnio edytowany przez: ChrisCov 10-04-2017 17:04 ] A very unrealistic man who thinks his ass is like wine - the older the better
|
Xeshey | Post #7 Ocena: 0 2017-04-10 21:12:56 (7 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 07-04-2017 Skąd: Bletchley |
Dzięki,udało mi się odzyskać dostęp do konta i czekam na przelew.
Pozdrawiam! |
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2017-04-10 23:55:36 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Chris, nie miales chyba do czynienia z blokadami przelewow jako klient Lloyds. To jak dziala Barclays, nie znaczy, ze jest tak samo w innych bankach.
Lloyds weryfikuje klienta, a potem mowi, ze musi zrobic check i zadaje pytania z historii konta i historii kredytowej. Podam Ci pare przypadkow przelewow: 1. Jestem na lotnisku CDG we Francji, ustawiam nowy przelew na telefonie Windows (wtedy jeszcze byla aplikacja). Po ustawieniu nowego odbiorcy robie przelew na 13K. Wszystko przechodzi bez problemu. 2. Miesiac pozniej uzywam tego telefonu jako hot spotu i chce zrobic przelew na komputerze do tego samego odbiorcy. Moj domowy internet jest juz wylaczony, a nie chce mi sie meczyc z telefonem i wklepywac na nim wszystkiego, skoro mam komputer. Efekt - transakcja zablokowana, albo dzwonie odblokowac natychmiast i przechodze przesluchanie, albo czekam 24h. Wziawszy pod uwage, ze byla to platnosc w dniu exchange przy kupnie domu, to raczej nie mam wyboru. Na dodatek opoznia mi to wszystko i tylko irytuje. Dlaczego fraud alert zadzialal, gdy robilam przelew do znanego odbiory, a nie gdy ustawialam go z nietypowego miejsca na telefonie pierwszy raz? Na dodatek drugi przelew byl na marne 2 tysiace, a pierwszy na 13. Czyli ktos mogl ulynnic z mojego konta 13tys ustawiajac nowy przelew, ale ja nie moge zaplacic ponownie temu samemu odbiorcy malej kwoty, bo jest to podejrzane. Po tym jak mi zablokowali platnosc za samochod miesiac pozniej, to przestalam robic przelewy z Lloyds. Teraz przelewam sobie wymagana kwote do Nationwide i tam ustawiam nowych odbiorcow. Carpe diem.
|
stanislawski | Post #9 Ocena: 0 2017-04-11 08:08:41 (7 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Cytat: 2017-04-10 16:59:58, ChrisCov napisał(a): Cytat: 2017-04-10 14:16:43, Richmond napisał(a): Sort code ma 6 cyfr. Najwyrazniej uznano Twoja transakcje za podejrzana i musisz im sie teraz wyspowiadac ze wszystkiego. Wyjatkowo upierdliwa sprawa, bo zadaja mnostow pytan z historii konta i kredytowej. Jak nie znasz dobrze angielskiego, to bedziesz mial problem. Bez przesady. Od 2 tygodni pracuję jako Senior Fraud Agent w banku Barclays i w przypadku telefonów od klientów zadajemy CZTERY pytania związane z indentyfikacją i weryfikacją dzwoniącej osoby. Cztery to nie mnóstwo i nikt nie chce nikogo gnębić. Przyczyny tego mogą być różne, typu niedawna zmiana numeru telefonu, maila, PINu lub adresu po czym bezpośrednia próba przesłania jakiejś większej (większej niż zwykle, czyli dla osoby operującej sumami rzędu kiludziesięciu funtów 200 to już będzie więcej) sumy pieniędzy. Również bardzo niski stan konta przez kilka miesięcy/lat z rzędu i wysłanie jakiejś większej sumy pieniędzy ot tak "z dupy". Używanie przez długi czas takiego samego/podobnego IP i nagła jego zmiana. Inne tempo wpisywania hasła na konto też wykryjemy i zrobi się alert. Koledze radzę odpowiadanie na pytania samemu, bez podpowiadaczy i używanie swojego naturalnego akcentu. Wszystkie rozmowy są nagrywane w celach bezpieczeństwa i treningu. Ktoś, kto ma 20 lat, nie może brzmieć jak 50-latek. Ostatecznym rozwiązeniem, jakie sugerujemy w przypadku negatywnej weryfikacji, jest wizyta w fizycznym oddziale banku. Po prostu bierzesz kilka form ID (dowód lub paszport i jeszcze kilka listów, n.p. z councilu, HMRC, wyciąg konta bankowego, payslip, itp.) i idziesz do najbliższego oddziału Lloydsa na rozmowę. To już na 100% pomaga, jeżeli nie jest się totalnym gamoniem. Konto odblokowują i przesyłają pieniądze. [ Ostatnio edytowany przez: <i>ChrisCov</i> 10-04-2017 17:04 ] Z tym jak kolega mówi, to pół biedy. U nas się nie sadza w ogólnokrajowym call centre Górali, czy Kaszubów, posługujących się swoją piękną mową. |
|