MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Ja mam to juz za soba, kupilem dom

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 113 z 655 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 112 | 113 | 114 ... 653 | 654 | 655 ] - Skocz do strony

Str 113 z 655

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Richmond

Post #1 Ocena: 0

2010-10-15 13:39:29 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Kokusia moze tak sie zdarzyc, ze wybor nowej oferty bedzie oznaczac nowa aplikacje = kolejne opoznienie.

Porozmawiaj z osoba kontaktowa i dowiedz sie czy jest mozliwosc zmiany produktu.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kokusia

Post #2 Ocena: 0

2010-10-15 13:40:20 (15 lat temu)

kokusia

Posty: 26

Kobieta

Z nami od: 15-10-2010

Skąd: blackpool

a czy to wiąże się ponownie ze sprawdzaniem naszej wydolnosci kredytowej, opłatą booking fee, ponowną vluation za dom itp. czy po prostu zmienią nam oprocentowanie?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2010-10-15 13:41:47 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nowa aplikacja moze oznaczac kolejne sprawdzanie zdolnosci kredytowej, ale moga uzyc tej samej wyceny i dokumentow, ktore juz macie.

Porozmawiaj bezposrednio z bankiem. Od razu bedziesz wiedziala na czym stoisz.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Ambitna

Post #4 Ocena: 0

2010-10-15 13:44:59 (15 lat temu)

Ambitna

Posty: 118

Kobieta

Z nami od: 03-12-2007

Skąd: Hereford

jezeli oferta jest w tym samym banku to nie powinno byc opoznienia, bo reszte dokumentow beda juz mieli. Poza tym 80 funtow miesiecznie warte jest czekania :-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kokusia

Post #5 Ocena: 0

2010-10-15 14:00:51 (15 lat temu)

kokusia

Posty: 26

Kobieta

Z nami od: 15-10-2010

Skąd: blackpool

dziękuję za odpowiedzi.. już dzwonię do naszego morgage advisor'a i umawiam sie na wizytę :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vlade

Post #6 Ocena: 0

2010-10-20 21:34:18 (15 lat temu)

vlade

Posty: 330

Mężczyzna

Z nami od: 01-04-2006

Czy ktos sie orientuje czy jest jakis maksymalny czas w jakim formalnosci powinny byc zakonczone, jesli kupuje sie mieszkanie, "nie w łańcuchu". Chodzi mi o przepis konkretny a nie tylko wiedza z zasłyszenia.

Dziekuje

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #7 Ocena: 0

2010-10-20 22:25:25 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie ma przepisu na to. Ty umawiasz sie z druga strona co do terminu realizacji transakcji. Jesli sa jakies formalne problemy to sprawa moze sie przeciagac. Jesli druga strona przeciaga celowo lub nie stara sie zakonczyc spraw pozytywnie to mozesz dac ultimatu lub zrezygnowac z transakcji.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vlade

Post #8 Ocena: 0

2010-10-20 23:17:50 (15 lat temu)

vlade

Posty: 330

Mężczyzna

Z nami od: 01-04-2006

Dzieki za odpowiedz :)

Pomyslalem ze moze jest , bo rozchodzi sie o koszty na koniec, a barzeij o zasady aby goscie sie wywiazywali do z tego do czego sa, jesli ja zerwe to bede musial poniesc koszty, w moim przypadku teoretycznie problem jest w osobach trzecich, czyli brak informacji od firmy zarzadzajacej budynkiem, ale wiadomo jak to jest, to jest oficjalna wersja, jaka jest ostateczna, oczywiscie nie dojde, bo kazdy moze miec kontakty i prosic o przysluge.

Ale na koniec wciaz mysle ze powinny byc jakies wytyczne. Bo nie mozna z kims zawrzec umowy i przciagac w nieskonczonosc, wiedzac ze koszty z tego tytulu sa nieuniknione.

Oczywiscie juz informacja poszla ze jak sie bedzie sprawa przeiagac to, szukam kolejnego mieszkania, ale na koniec nie chce aby ktos kto sie nie wywiazuje ze swoich obowiazkow mial dobre samopoczucie.

Jakis paragraf z praw konsumenta na pewno jest.
Pytanie pojdzie do solicitora ale on tez moze nie wiedziec wiec z tad to pytanie tutaj.

A ze wierze w rozsadek sadow tutaj, to jak znajde podstawe na ktorej moge sie oprzec, bede staral sie ich wypunktowac.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2010-10-21 09:31:24 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2010-10-20 23:17:50, vlade napisał(a):
Pomyslalem ze moze jest , bo rozchodzi sie o koszty na koniec, a barzeij o zasady aby goscie sie wywiazywali do z tego do czego sa, jesli ja zerwe to bede musial poniesc koszty, w moim przypadku teoretycznie problem jest w osobach trzecich, czyli brak informacji od firmy zarzadzajacej budynkiem, ale wiadomo jak to jest, to jest oficjalna wersja, jaka jest ostateczna, oczywiscie nie dojde, bo kazdy moze miec kontakty i prosic o przysluge.

Firmy zarzadzajace sa znane ze zwlekania z odpowiedzia. Ani nie jest to wina sprzedajacego, ani prawnikow. Oczywiscie wszystkie osoby uczestniczace w transakcji moga sie postarac pospieszyc te firme, ale nie moga jej do niczego zmusic.

Cytat:

Ale na koniec wciaz mysle ze powinny byc jakies wytyczne. Bo nie mozna z kims zawrzec umowy i przciagac w nieskonczonosc, wiedzac ze koszty z tego tytulu sa nieuniknione.


Nie zawarles jeszcze zadnej umowy. Dopoki nie dojdzie do wymiany umow - exchange, kazda strona moze wycofac sie z transakcji bez konsekwencji. Obie strony ponosza straty z tego powodu i nie mozesz domagac sie ich zwrotu.

Cytat:

Oczywiscie juz informacja poszla ze jak sie bedzie sprawa przeiagac to, szukam kolejnego mieszkania, ale na koniec nie chce aby ktos kto sie nie wywiazuje ze swoich obowiazkow mial dobre samopoczucie.

Musisz zastanowic sie czy warto przerywac to w tym momencie. Masz juz wszystkie inne dokumenty? Jesli zrezygnujesz stracisz to co zaplaciles do tej pory i bedziesz musial zaplacic za wszystko jeszcze raz. Ile czasu to wszystko trwa od zaakceptowania oferty?

Cytat:

Jakis paragraf z praw konsumenta na pewno jest.
Pytanie pojdzie do solicitora ale on tez moze nie wiedziec wiec z tad to pytanie tutaj.

Lepiej, zebys wierzyl bardziej prawnikom niz forum ;)

Poza tym prawnik na pewno nie raz obslugiwal sprzedaz nieruchomosci z leashold i nie jest dla niego nowoscia, ze sprawa przeciaga sie z powodu firmy zarzadzajacej budynkiem.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vlade

Post #10 Ocena: 0

2010-10-21 13:42:48 (15 lat temu)

vlade

Posty: 330

Mężczyzna

Z nami od: 01-04-2006

:) Wypunktowales mnie.

Ja nie ufam nikomu, zasada ogranicznego zaufania. A doswiadczenie forumowiczow tez moze byc cenne, aby zwrocic uwage na pewne sprawy.

Odnosnie umowy, to pisalem o umowie nie finalnej ale jakby tej ze zakceptowali(pisemko) moja propozycje za okreslona kwote. Bo to ze zakceptowali powoduje z mojej strony kolejne wydatki ktore musze poniesc.

I jakby to bylo z winy sprzedajacego - wycofanie sie, to niektorych kosztow nie ponosze.
Tak mi powiedzial prawnik na wstepie jak rozmawialismy o kosztach operacji kupna, wiec jest chyba jest wiarygodny.

Ale jak pisalem, nie myslalem o osobach trzecich w danym czasie, nie przewidzialem ze moze byc problem, i teraz tylko sprawdzam podobne przypadki ... moze sie zdarzyly.

A jesli chodzi o zastanowienie sie czy warto przerywac, nikt kto chce kupic chate nie chce przerwac procesu kupna w samej koncowce bez powodu. Ale tez na koniec to chatka jak setki innych i nie warto czekac pol roku a moze wiecej, jak mozna by od pol roku mieszkac sobie gdzie by sie chcialo.

Na koniec ja tyko szukam informacji na temat - prawa/przepisu. Bo decyzyjnosc sobie sam zostawiam. Jutro bede przechodzil przez to z prawnikiem i chcialem sie troche rozeznac. A ze temat tasiemiec wiec rozne zyciowe przypadki mozgly sei zdazyc.

Pozdrawiam i dzieki za checi pomocy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 113 z 655 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 112 | 113 | 114 ... 653 | 654 | 655 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,