[ Ostatnio edytowany przez: pati1988 28-01-2016 02:58 ]
|
Postów: 7 |
|
---|---|
pati1988 | Post #1 Ocena: 0 2016-01-28 02:54:24 (9 lat temu) |
Z nami od: 28-01-2016 Skąd: luton |
Hejka. Mam taki nie typowy problem. Mam problemy z dostawaca pradu. Przyszedl mi kolosalny rachunek ktory nie mam zamiaru placic. Gdyz uwazam ze to zuzycie nie jest mozliwe w tak krotkim czasie. Dodam iz rachunki wczesniejsze placilam regularnie. Jak rowniez z anglian water licza nam. Srednia czyli 50f mc na 4 mieszkania gdzie w jednym jest biznes i zyzycie jest 50% wieksze niz nasze z sasiadami. jakim prawem licza nam srednia kiedy mamy licznik? Chcielismy aby bylo liczone ze stanem licznika..niestety nie ma.mozliwosci. mamy juz calkowicie dosc tych angoli nic nie wiedza.. skad sie wzielo gdzie i jak.. szkoda slow. Chce wroci do Pl za 2 mc czy jak wroce moge sie spodziewac za nie splate tych rahunkow dotra do mnie do Pl? Z jeszcze wieksza suma? Prosze o pomoc
[ Ostatnio edytowany przez: pati1988 28-01-2016 02:58 ] |
kruuuu | Post #2 Ocena: 0 2016-01-28 06:48:29 (9 lat temu) |
Z nami od: 11-10-2015 Skąd: Newcastle |
Za dlugi nie wobec skarbu panstwa raczej nic powaznego Ci grozic nie bedzie. Jednakze glupota jest chyba rzucic wszystko i wyjechac przez nie zaplacony rachunek, moze bedziesz chciala kiedys tutaj wrocic i bedziesz miala wtedy dopiero problem. Moze lepiej negocjowac skoro uwazasz ze rachunek jest za wysoki i nie zgodny ze zuzyciem
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2016-01-28 07:06:50 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Problemy rozwiazuje sie, a nie ucieka przed nimi. Jesli uwazasz, ze rachunki sa zle, to wyjasnij to. Nie wyjasnisz, uciekniesz i odetniesz sobie droge powrotu. Wiele osob mowi, ze nie bedzie wracac, a jednak wraca.
Sprawdz stan licznikow pradu, bo na jakiejs podstawie rachunek zostal wystawiony. Dlaczego nie licza Ci zuzycia wody z licznika, a z ryczaltu czy sredniej, to nie wiemy. Musisz to sama wyjasnic. Carpe diem.
|
pati1988 | Post #4 Ocena: 0 2016-01-28 09:27:18 (9 lat temu) |
Z nami od: 28-01-2016 Skąd: luton |
Juz wieloķrotnie z nimi gadalismy . Rozwiazywalismy okazalo sie ze nie moga znalezc licznika wiec licznik musi byc w drugim budynku i sasiadow jednak oni nie chca znami wspolpracowac. Wczesniejsi lokatorzy rowniez mieli taki problem. Juz od lutego 2015 mamy z nimi problem z angian water a prad od sierpnia. Pp wizutacji osoby z british gas. Co mamy jeszcze robic?? My nie kestesmy w stanie placic prawie 2 tys f. Za nasze nie zuzycie tylko prawdopdobnie siasiadow rowniez.
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2016-01-28 09:31:07 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Walczyc tak dlugo, az rozwiazecie problem. Napisac do nich oficjalna reklamacje. Szukac licznika, gdzies musi byc i oni musza go znalezc.
A wlasciciel nieruchomosci nie wie gdzie jest licznik? Musi to widziec przeciez. Jesli sasiedzi nie chca z Wami wspolpracowac, napisac do wlasciciela, ze jesli nie rozwiaze problemu, to obciazycie go kosztami rachunkow. Jak wyjedziesz, to dlug wyladuje w Twojej historii kredytowej i przez kolejne 6 lat bedzie tam wisial. Wrocisz kiedys i bedziesz miala problem z otwarciem konta bankowego czy kupieniem czegokolwiek na raty. Carpe diem.
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2016-01-28 09:51:56 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2016-01-28 10:00:08 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
A tak wlasciwie to jakim cudem rachunki zostaly na Was przepisane, jesli nie wiecie gdzie jest ten licznik i nie macie do niego dostepu? Nie zainteresowaliscie sie na poczatku?
Carpe diem.
|
karjo1 | Post #8 Ocena: 0 2016-01-28 10:48:50 (9 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Rownolegle mozna napisac do Ombudsman, m.in.:
http://www.ombudsman-services.org/downloads/OSE_factsheet.pdf |
|