Str 2 z 2 |
|
---|---|
koks94 | Post #1 Ocena: 0 2015-08-17 23:18:31 (10 lat temu) |
Z nami od: 04-02-2014 |
A jak ja nie lubię mieszkać w mieście to co wtedy ?
|
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2015-08-17 23:21:15 (10 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2015-08-17 23:18:31, koks94 napisał(a): A jak ja nie lubię mieszkać w mieście to co wtedy ? To wtedy musisz polubić ubezpieczenie za 5500 lub skorzystać z rad Richmond. |
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2015-08-18 08:01:46 (10 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
A, mamy te klasyczna gre w "tak, ale...".
Znaczy nie podoba sie, ze ubezpieczenie jest wysokie, ale pewnie nic z tym nie zrobie. W koncu place juz te 3 lata, ale od czasu do czasu uwiera mnie to i przychodze na forum ponarzekac. Swoja droga, mam zamiar przejsc do Avivy w przyszlym sezonie, bo widze ze maja najlepsze cene dla mojego przyszlego auta. Nie spodziewam sie jednak takich jazd jak wyzej. Carpe diem.
|
AgentOrange | Post #4 Ocena: 0 2015-08-18 21:45:17 (10 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2015 Skąd: Twickenham |
Cytat: 2015-08-17 23:18:31, koks94 napisał(a): A jak ja nie lubię mieszkać w mieście to co wtedy ? To polub rower albo hulajnogę. Nie masz pieniędzy to nie masz wyboru. [ Ostatnio edytowany przez: AgentOrange 18-08-2015 21:45 ] |
rafal_28 | Post #5 Ocena: 0 2015-08-20 19:20:14 (10 lat temu) |
Z nami od: 15-08-2015 Skąd: Birmingham |
Cytat: 2015-08-17 13:55:11, Richmond napisał(a): Czy wiesz dokladnie jaki wpis w bazie MID figuruje przy Twoich danych? Moga to byc dwie opcje: anulowana polisa albo fraud. http://www.mib.org.uk/Motor+Insurance+Database/en/Motor+Insurance+Database+Information/Enquiries+via+the+UK+Information+Centre.htm Jak juz bedziesz mial te informacje, to powinienes napisac do Avivy pisemna skarge z zadaniem usuniecia wpisu w bazie MID, ze Twoja polisa zostala anulowana/nastapil fraud. Uzasadniasz to tym, ze uznali swoj blad i powinni usunac wpis, ktory byl bledny. Dodajesz rowniez zadanie zwrotu pieniedzy za to, ze musiales placic za kolejne ubezpieczenie. Musisz tylko ustalic jaka jest roznica miedzy polisa z tym wpisem, ktory masz, a bez. Dopisujesz, ze jesli nie uzyskasz pozytywnej odpowiedz w ciagu 4 tygodni (czy ile trwa ich proces reklamacji), to zlozysz skarge do Financial Ombudsman: http://www.financial-ombudsman.org.uk/consumer/complaints.htm Szkoda tylko, ze czekales z tym 3 lata zanim zajac sie tym od razu. Zgadzam się. Szkoda, że dopiero teraz się obudziłem by to wyjaśnić. Miałem trochę na głowie niestety. Średnia znajomość angielskiego nie pobudza mnie do działania w takich sprawach i pisaniu oficjalnych pism dlatego zdecydowałem, że poproszę kogoś o pomoc. Zabiore się za to w przyszłym tygodniu. Mam nadzieję, że uda mi się chociaż usunąć wpis z 'czarnej listy'. Dziekuje pieknie za pomoc! pozdrawiam [ Ostatnio edytowany przez: rafal_28 20-08-2015 19:21 ] |