Str 91.7 z 137 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
SweetLiar |
Post #1 Ocena: -1 2020-02-22 09:54:38 (5 lat temu) |
 Posty: 10992
Z nami od: 05-02-2015 Skąd: Lądek - Zdrój |
Cytat:
2020-02-22 09:18:28, NightFury napisał(a):
Cytat:
2020-02-21 22:42:25, SweetLiar napisał(a):
Może twoje ekspedientki podchodzą podobnie jak ja do wymuszonej uprzejmości, czyli podejrzliwie i reagują neutralnie, co ty odbierasz jako nieuprzejmość?
Dziwne jest bowiem, że uprzejmość Polaków jest zróżnicowana pod kątem geograficznym.
Aż się chyba wybiorę kiedyś do Łodzi na kilka dni
Słodka jesteś...
Ślicznie dziękuje.
Widać, że uprzejmość masz we krwi.
Teraz już rozumiem, że te wszystkie ekspedientki, które spotykasz na swojej drodze są zwyczajnie niewychowane, nie to co ty
[ Ostatnio edytowany przez: SweetLiar 22-02-2020 09:58 ] Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.
|
 
|
 |
|
|
Adacymru |
Post #2 Ocena: +1 2020-02-22 09:58:10 (5 lat temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Cytat:
2020-02-21 22:42:25, SweetLiar napisał(a):
Cytat:
2020-02-21 22:23:36, NightFury napisał(a):
Jak na kogoś kto insynuuje, ze ludzie nie okazują wystarczającej uprzejmości reagujesz podejrzliwie na okazywana ci uprzejmość? Pytam, nie oskarżam....żeby nie było. Skad wiesz, ze okazywana ci uprzejmość nie jest autentyczna? Być może jest. Ale to by wyjaśniało moje kasjerki. Być może one podchodzą do uprzejmości tak jak ty...?
Może twoje ekspedientki podchodzą podobnie jak ja do wymuszonej uprzejmości, czyli podejrzliwie i reagują neutralnie, co ty odbierasz jako nieuprzejmość?
Dziwne jest bowiem, że uprzejmość Polaków jest zróżnicowana pod kątem geograficznym.
Aż się chyba wybiorę kiedyś do Łodzi na kilka dni
Uprzejmość ekspedientki powinna być jedna z podstawowych reguł zatrudnienia, a nie ewentualnym dodatkiem. Nie płacą im za ekspresowa analizę psychologiczną szczerosci usmiechow klientow chyba. Klient nie przyszedł przyjaźni zawierać, nie od tego jak "się im widzi" klient powinna uprzejmość wyglądać.
Wchodzisz do sklepu, podchodzisz do kasy, wymienisz grzecznościowe prosze-dziękuję, to chyba nie powinno być skomplikowane. Ekspedienci mają za zadanie tak obsłużyć klienta, żeby z przyjemnością wracał i wydawał pieniądze, zakładam że taka jest filozofia pracy ekspedienta.
Ada
|
 
|
 |
|
SweetLiar |
Post #3 Ocena: 0 2020-02-22 10:04:33 (5 lat temu) |
 Posty: 10992
Z nami od: 05-02-2015 Skąd: Lądek - Zdrój |
Cytat:
2020-02-22 09:58:10, Adacymru napisał(a):
Uprzejmość ekspedientki powinna być jedna z podstawowych reguł zatrudnienia, a nie ewentualnym dodatkiem. Nie płacą im za ekspresowa analizę psychologiczną szczerosci usmiechow klientow chyba. Klient nie przyszedł przyjaźni zawierać, nie od tego jak "się im widzi" klient powinna uprzejmość wyglądać.
Wchodzisz do sklepu, podchodzisz do kasy, wymienisz grzecznościowe prosze-dziękuję, to chyba nie powinno być skomplikowane. Ekspedienci mają za zadanie tak obsłużyć klienta, żeby z przyjemnością wracał i wydawał pieniądze, zakładam że taka jest filozofia pracy ekspedienta.
I taka jest. Ekspedientka albo sama mówi dzień dobry, albo zapraszam, albo odpowiada na moje dzień dobry. I ani nie oczekuje, że dostanie euforii na mój widok widok, ani nie uznam za niegrzeczne jeśli przy powitaniu nie odsłoni mi całego uzębienia.
Może w tej Łodzi nadal są trzy sklepy na krzyż jak za komuny i olewają czy klient tam wróci. Na szczęście w całej Polsce wiele się od tej pory zmieniła od czasów słusznie minionych Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.
|
 
|
 |
|
Adacymru |
Post #4 Ocena: 0 2020-02-22 10:16:27 (5 lat temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Ty piszesz, że analizują szczerość uprzejmości klienta, i wg tej analizy okazuja uprzejmości, a za to im raczej pracodawca nie płaci. Nie byłam na zakupach w Łodzi, nie sądzę że różni się specyfiką sklepowa od Kielc jednak.
Ada
|
 
|
 |
|
cris82 |
Post #5 Ocena: 0 2020-02-22 10:35:40 (5 lat temu) |
 Posty: 10563
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
ja tego jakos nie doswiadczylem 80%to grzeczne dzien dobry delikatny usmiech na twarzy a w odziezowce to prawie wchodzenie w tylek jest ale wynika to z mniejszej ilosci klientow
pozostale 20%? wiekszosc tu pisze o polskiej mentalnosci wyobrazcie sobie teraz ze 8 godzin pracujecie w miejscu gdzie czesto sa kolejki wiecznie spieszacych sie osob
cmokaja wzdychaja przewracaja oczami te kobiety sa tylko ludzmi i teraz wy macie tego pecha ze skonczyl sie salceson stoicie w takiej kolejce wielkie angielskie damy i liczycie na to ze one beda tam staly z usmiechem na bacznosc klaniajac wam sie w pol
hehe w anglii tez sie zdarzaja wredne baby na kasach ale czesciej ponure co moze jest inaczej? wszystkie zawsze usmiechniete?
 [ Ostatnio edytowany przez: cris82 22-02-2020 10:35 ]
|
 
|
 |
|
|
Wembley27 |
Post #6 Ocena: 0 2020-02-22 10:38:47 (5 lat temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Cris
A jaka jest Polska mentalnosc ?
Nie wszyscy Polacy pija piwo ...a tez nie pija alkoholu...
|
 
|
 |
|
Wielim |
Post #7 Ocena: 0 2020-02-22 10:44:45 (5 lat temu) |
 Posty: 7588
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Z tymi ekspedientkami w UK różnie bywa , starsze panie bo w średnim wieku w supermarkecie prawie zawsze mile , młode tak sobie , Turcy w małych sklepach off-licence to już w ogóle gbury .
W Polsce w supermarketach ekspedientki sztuczne jak w UK , w mniejszych sklepach mile , fajne , i to wszędzie , w moim mieście , czy w Gdańsku , czy Krakowie czy Rzeszowie czy Szczecinie czy Leżajsku , czy młode czy stare , może to kwestia osoby , wiadomo jak ktoś wchodzi z miną wielki pan przyjechał z UK , albo z miną smutnego gbura to nic nie pomoże .
Co do śmieci to niestety na forach grzybiarskich Rodacy wstawiają zdjęcia lub komentują jak nasi zachowują się w lesie , wszędzie puszki po żubrze czy perle . Nie wmowicie że to nie Polacy. Wczoraj byłem z żoną w kinie na polskim filmie w UK. Widzowie sami Polacy . Taki syf jaki zostawili to masakra. Butelki i opakowania wszędzie . W tym samym kinie byłem kilka tygodni temu z synem na angielskiej bajce . Wszyscy zabrali swoje śmiecie do śmietnika ...
|
 
|
 |
|
cris82 |
Post #8 Ocena: -1 2020-02-22 10:46:05 (5 lat temu) |
 Posty: 10563
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
night jest dobrym przykladem tzw polskiej mentalnosci : ) pojechala do polski po 10latach i widzi same szare twarze ludzie smutni i wrogo nastawieni
anglia super mentalnosc vs polskie dziadostwo na kasach w biedronce ; l Uwaga moderatora: Post edytowany. Cris bez insynuacji i osobistych wycieczek proszę. Konefka
|
 
|
 |
|
SweetLiar |
Post #9 Ocena: 0 2020-02-22 10:55:46 (5 lat temu) |
 Posty: 10992
Z nami od: 05-02-2015 Skąd: Lądek - Zdrój |
Ja nie dziele świata na UK i nie UK. Odkąd nie jestem uwiązana etatem często bywam w Polsce, rzadko kiedy w Kielcach i nie rzuca mi się w oczy nieuprzejmość obsługi, przeciwnie wszyscy są uprzejmi więc może ta nieuprzejmość jest specyficzna dla Łodzi albo dla attitude osoby obslugiwanej.
Płaceniu za chleb towarzyszą raczej zwykle emocje, chyba że ktoś jest pod wpływem środków rozweselających co może u osoby obsługującej wywołać konsternację.
Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.
|
 
|
 |
|
stanislawski |
Post #10 Ocena: 0 2020-02-22 10:56:24 (5 lat temu) |
 Posty: 7978
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Cytat:
2020-02-22 09:58:10, Adacymru napisał(a):
Cytat:
2020-02-21 22:42:25, SweetLiar napisał(a):
Cytat:
2020-02-21 22:23:36, NightFury napisał(a):
Jak na kogoś kto insynuuje, ze ludzie nie okazują wystarczającej uprzejmości reagujesz podejrzliwie na okazywana ci uprzejmość? Pytam, nie oskarżam....żeby nie było. Skad wiesz, ze okazywana ci uprzejmość nie jest autentyczna? Być może jest. Ale to by wyjaśniało moje kasjerki. Być może one podchodzą do uprzejmości tak jak ty...?
Może twoje ekspedientki podchodzą podobnie jak ja do wymuszonej uprzejmości, czyli podejrzliwie i reagują neutralnie, co ty odbierasz jako nieuprzejmość?
Dziwne jest bowiem, że uprzejmość Polaków jest zróżnicowana pod kątem geograficznym.
Aż się chyba wybiorę kiedyś do Łodzi na kilka dni
Uprzejmość ekspedientki powinna być jedna z podstawowych reguł zatrudnienia, a nie ewentualnym dodatkiem. Nie płacą im za ekspresowa analizę psychologiczną szczerosci usmiechow klientow chyba. Klient nie przyszedł przyjaźni zawierać, nie od tego jak "się im widzi" klient powinna uprzejmość wyglądać.
Wchodzisz do sklepu, podchodzisz do kasy, wymienisz grzecznościowe prosze-dziękuję, to chyba nie powinno być skomplikowane. Ekspedienci mają za zadanie tak obsłużyć klienta, żeby z przyjemnością wracał i wydawał pieniądze, zakładam że taka jest filozofia pracy ekspedienta.
Dokładnie. To nawet powinno być w opisie stanowiska pracy, w której stykasz się z klientem.
|
 
|
 
|
|