MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Virgin internet+telefon

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 11

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

maniek129

Post #1 Ocena: 0

2014-02-25 22:37:58 (11 lat temu)

maniek129

Posty: 222

Mężczyzna

Z nami od: 21-12-2013

Skąd: Leicester

Witam
Czy moze ktos z Was wie jak zerwac umowe z Virgin i nawiazac nowa na korzystniejszych warunkach ?
Moja stara umowa trwa juz 4 lata i wiadomo oplaty wzrastaja automatycznie.
Przez ten okres czasu miesieczna oplata wzrosla mi o £ 14 to troche sporo .
Jezeli wiecie jak to zrobic ,to bardzo prosze o podpowiedz.Dziekuje

[ Ostatnio edytowany przez: maniek129 25-02-2014 22:38 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #2 Ocena: 0

2014-02-25 22:50:23 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

nie zerwać tylko zakończyć na koniec umowy
odczekać kilka dni i dopiero próbować.

Zauważ że przez te kilka lat zgodziłeś się na podniesienie transferu danych z 20 do 60Mbps
Bo podejrzewam że masz taki abonament.


Virgin teraz podnosi prędkość dla tych co mają 60Mbps do 100Mbps :>

Fakt, nowym oferują lepsze pakiety za niższe pieniądze :/
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

maniek129

Post #3 Ocena: 0

2014-02-25 23:00:01 (11 lat temu)

maniek129

Posty: 222

Mężczyzna

Z nami od: 21-12-2013

Skąd: Leicester

Cytat:

2014-02-25 22:50:23, krakn napisał(a):
nie zerwać tylko zakończyć na koniec umowy
odczekać kilka dni i dopiero próbować.

Zauważ że przez te kilka lat zgodziłeś się na podniesienie transferu danych z 20 do 60Mbps
Bo podejrzewam że masz taki abonament.




Virgin teraz podnosi prędkość dla tych co mają 60Mbps do 100Mbps :>

Fakt, nowym oferują lepsze pakiety za niższe pieniądze :/

Zakonczyc na koniec umowy? to znaczy z jaka data ma to zakonczyc taka jak byla na umowie ale 4 lata temu .
A co do podnoszenia to transwer mam 60Mbsp ale juz czytalem ze podniosa do 100Mbsp ,tylko ze ja niepotrzebuje takiego transweru ale oni nie pytaja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zealot

Post #4 Ocena: 0

2014-02-26 00:05:52 (11 lat temu)

zealot

Posty: 1475

Mężczyzna

Z nami od: 18-06-2011

Skąd: Wigan

a ile płacisz teraz? bo podejrzewam że jakoś dużo taniej nie będzie jeśli tak zrobisz.

Obecnie w najtańszej opcji (prędkość internetu 30 MB/s+ linia telefoniczna) kosztuje £31.50. Dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza cena na 6 miesięcy(£23.50).

Raczej nie będziesz mógł wziąć nowej umowy na siebie, bo jaki w końcu interes w tym by miło virgin media

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2014-02-26 05:58:41 (11 lat temu)

Richmond

Posty: 29599

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Proponuje zadzwonic i ponegcjowac obnizenie ceny, mowiac, ze chce sie odejsc.

Do mnie dzwonili kilka razy, zeby tylko mnie zatrzymac. Jak akurat nie moglam zostac, bo w nowym miejscu nie bylo Virgina.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2014-02-26 06:10:42 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Argosman

Post #7 Ocena: 0

2014-02-26 07:03:45 (11 lat temu)

Argosman

Posty: 479

Mężczyzna

Z nami od: 07-09-2010

Skąd: Basildon

Cytat:

2014-02-26 05:58:41, Richmond napisał(a):
Proponuje zadzwonic i ponegcjowac obnizenie ceny, mowiac, ze chce sie odejsc.

Do mnie dzwonili kilka razy, zeby tylko mnie zatrzymac. Jak akurat nie moglam zostac, bo w nowym miejscu nie bylo Virgina.


Słuchajcie Richmond, bo wie co mówi.
Mam ustawioną datę w kalendarzu i co rok, regularnie dzwonię, mówię, że umowa się skończyła i nie chcę przechodzić na czas nieokreślony, chcę takie same warunki jak nowi klienci. Oczywiście dokładnie takich samych nie dostanę, ale płacę około 25 zamiast 35 miesięcznie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Dwunasty

Post #8 Ocena: 0

2014-02-26 08:02:25 (11 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Moja zniżka stałego klienta (loyality discount) w tej chwili to 24 funty na pakiecie tel,internet i tv. Plus komórka ze zniżką za korzystanie z virgin.
Zadzwoń wybierz opcje ze chcesz odejść i powiedz że inna firma ma lepsze warunki. Sami Ci zaoferują jeśli nie zniżkę to chociażby lepszy pakiet. Jeśli nie chcesz więcej w pakiecie to po prostu powiedz że aby zostać musisz płacić mniej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

maniek129

Post #9 Ocena: 0

2014-02-27 22:14:34 (11 lat temu)

maniek129

Posty: 222

Mężczyzna

Z nami od: 21-12-2013

Skąd: Leicester

A tak zapytam ,to na jaki numer mam dzwonic do tego Virgin bo ten co posiadam to tylko sie wlancza automat i kaze naciskac numerki i czekac.Jak narazie nie dodzwonilem sie do nich. A moze jakis adres E-mail do Virgin?
Z gory dziekuje

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

maniek129

Post #10 Ocena: 0

2014-02-27 22:18:54 (11 lat temu)

maniek129

Posty: 222

Mężczyzna

Z nami od: 21-12-2013

Skąd: Leicester

Cytat:

2014-02-26 00:05:52, zealot napisał(a):
a ile płacisz teraz? bo podejrzewam że jakoś dużo taniej nie będzie jeśli tak zrobisz.

Obecnie w najtańszej opcji (prędkość internetu 30 MB/s+ linia telefoniczna) kosztuje £31.50. Dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza cena na 6 miesięcy(£23.50).

Raczej nie będziesz mógł wziąć nowej umowy na siebie, bo jaki w końcu interes w tym by miło virgin media
Ja place teraz £43.49 miesieczne ,od mometu nawiazania umowy do dzis podskoczyla mi oplata miesieczna o prawie £14. A interes Virgin mialo by taki ze albo ida na reke albo traca kliena :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,