Postów: 11 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
maniek129 |
Post #1 Ocena: 0 2014-02-25 22:37:58 (11 lat temu) |
 Posty: 222
Z nami od: 21-12-2013 Skąd: Leicester |
Witam
Czy moze ktos z Was wie jak zerwac umowe z Virgin i nawiazac nowa na korzystniejszych warunkach ?
Moja stara umowa trwa juz 4 lata i wiadomo oplaty wzrastaja automatycznie.
Przez ten okres czasu miesieczna oplata wzrosla mi o £ 14 to troche sporo .
Jezeli wiecie jak to zrobic ,to bardzo prosze o podpowiedz.Dziekuje [ Ostatnio edytowany przez: maniek129 25-02-2014 22:38 ]
|
 
|
 |
|
|
krakn |
Post #2 Ocena: 0 2014-02-25 22:50:23 (11 lat temu) |
 Posty: 40201
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
nie zerwać tylko zakończyć na koniec umowy
odczekać kilka dni i dopiero próbować.
Zauważ że przez te kilka lat zgodziłeś się na podniesienie transferu danych z 20 do 60Mbps
Bo podejrzewam że masz taki abonament.
Virgin teraz podnosi prędkość dla tych co mają 60Mbps do 100Mbps :>
Fakt, nowym oferują lepsze pakiety za niższe pieniądze :/
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
 
|
   
|
|
maniek129 |
Post #3 Ocena: 0 2014-02-25 23:00:01 (11 lat temu) |
 Posty: 222
Z nami od: 21-12-2013 Skąd: Leicester |
Cytat:
2014-02-25 22:50:23, krakn napisał(a):
nie zerwać tylko zakończyć na koniec umowy
odczekać kilka dni i dopiero próbować.
Zauważ że przez te kilka lat zgodziłeś się na podniesienie transferu danych z 20 do 60Mbps
Bo podejrzewam że masz taki abonament.
Virgin teraz podnosi prędkość dla tych co mają 60Mbps do 100Mbps :>
Fakt, nowym oferują lepsze pakiety za niższe pieniądze :/
Zakonczyc na koniec umowy? to znaczy z jaka data ma to zakonczyc taka jak byla na umowie ale 4 lata temu .
A co do podnoszenia to transwer mam 60Mbsp ale juz czytalem ze podniosa do 100Mbsp ,tylko ze ja niepotrzebuje takiego transweru ale oni nie pytaja.
|
 
|
 |
|
zealot |
Post #4 Ocena: 0 2014-02-26 00:05:52 (11 lat temu) |
 Posty: 1475
Z nami od: 18-06-2011 Skąd: Wigan |
a ile płacisz teraz? bo podejrzewam że jakoś dużo taniej nie będzie jeśli tak zrobisz.
Obecnie w najtańszej opcji (prędkość internetu 30 MB/s+ linia telefoniczna) kosztuje £31.50. Dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza cena na 6 miesięcy(£23.50).
Raczej nie będziesz mógł wziąć nowej umowy na siebie, bo jaki w końcu interes w tym by miło virgin media
|
 
|
  
|
|
Richmond |
Post #5 Ocena: 0 2014-02-26 05:58:41 (11 lat temu) |
 Posty: 29599
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Proponuje zadzwonic i ponegcjowac obnizenie ceny, mowiac, ze chce sie odejsc.
Do mnie dzwonili kilka razy, zeby tylko mnie zatrzymac. Jak akurat nie moglam zostac, bo w nowym miejscu nie bylo Virgina. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2014-02-26 06:10:42 (11 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
Argosman |
Post #7 Ocena: 0 2014-02-26 07:03:45 (11 lat temu) |
 Posty: 479
Z nami od: 07-09-2010 Skąd: Basildon |
Cytat:
2014-02-26 05:58:41, Richmond napisał(a):
Proponuje zadzwonic i ponegcjowac obnizenie ceny, mowiac, ze chce sie odejsc.
Do mnie dzwonili kilka razy, zeby tylko mnie zatrzymac. Jak akurat nie moglam zostac, bo w nowym miejscu nie bylo Virgina.
Słuchajcie Richmond, bo wie co mówi.
Mam ustawioną datę w kalendarzu i co rok, regularnie dzwonię, mówię, że umowa się skończyła i nie chcę przechodzić na czas nieokreślony, chcę takie same warunki jak nowi klienci. Oczywiście dokładnie takich samych nie dostanę, ale płacę około 25 zamiast 35 miesięcznie.
|
 
|
 
|
|
Dwunasty |
Post #8 Ocena: 0 2014-02-26 08:02:25 (11 lat temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Moja zniżka stałego klienta (loyality discount) w tej chwili to 24 funty na pakiecie tel,internet i tv. Plus komórka ze zniżką za korzystanie z virgin.
Zadzwoń wybierz opcje ze chcesz odejść i powiedz że inna firma ma lepsze warunki. Sami Ci zaoferują jeśli nie zniżkę to chociażby lepszy pakiet. Jeśli nie chcesz więcej w pakiecie to po prostu powiedz że aby zostać musisz płacić mniej.
|
 
|
 |
|
maniek129 |
Post #9 Ocena: 0 2014-02-27 22:14:34 (11 lat temu) |
 Posty: 222
Z nami od: 21-12-2013 Skąd: Leicester |
A tak zapytam ,to na jaki numer mam dzwonic do tego Virgin bo ten co posiadam to tylko sie wlancza automat i kaze naciskac numerki i czekac.Jak narazie nie dodzwonilem sie do nich. A moze jakis adres E-mail do Virgin?
Z gory dziekuje
|
 
|
 |
|
maniek129 |
Post #10 Ocena: 0 2014-02-27 22:18:54 (11 lat temu) |
 Posty: 222
Z nami od: 21-12-2013 Skąd: Leicester |
Cytat:
2014-02-26 00:05:52, zealot napisał(a):
a ile płacisz teraz? bo podejrzewam że jakoś dużo taniej nie będzie jeśli tak zrobisz.
Obecnie w najtańszej opcji (prędkość internetu 30 MB/s+ linia telefoniczna) kosztuje £31.50. Dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza cena na 6 miesięcy(£23.50).
Raczej nie będziesz mógł wziąć nowej umowy na siebie, bo jaki w końcu interes w tym by miło virgin media
Ja place teraz £43.49 miesieczne ,od mometu nawiazania umowy do dzis podskoczyla mi oplata miesieczna o prawie £14. A interes Virgin mialo by taki ze albo ida na reke albo traca kliena
|
 
|
 |
|