MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Council house lettings ??

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kjojik

Post #1 Ocena: 0

2006-08-08 08:24 (19 lat temu)

kjojik

Kobieta

Z nami od: 28-07-2006

Witam,
pracuję w Devon i prawie od roku korzystam z zakwaterowania od pracodawcy - ale chcę się uniezaleznic i wynajac cos 'własnego' ponieważ wkrótce dołączy do mnie moja rodzina. Słyszałam o Council house lettings, czy ktoś zna procedurę wg której mogę wynająć dom od Councilu i ile to mniej wiecej trwa?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc i wytłumaczenie procedury po polsku. :-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

olkahof

Post #2 Ocena: 0

2006-08-08 10:27 (19 lat temu)

olkahof

Z nami od: 02-08-2006

Z tego co wiem to nie jest to latwe. Nie chodzi o samo wypelnienie formularzy, tylko o czekanie. Sa osoby ktore czekaja po pol roku lub dluzej.
Musisz byc zarejestrowanym rezydentem UK, w zaleznosci od tego gdzie mieszkasz, musisz udac sie do najblizszego oddzialu Councill'u i spytac o "housing application form". Wymagane jest rowniez zatrudnienie w rejonie councill'u u ktorego starsz sie o dom. http://www.south-ayrshire.gov.uk/housing/documents/Housing_Application_form.pdf to jest link do przykladowego formularza z jakiegos tam rejonu. Wyraznie napisane jest ze musisz przeslac akty urodzenia. Mysle ze rozne formularze z roznych rogionow wygladaja nieco inaczej, ale przynajmniej zobaczysz jakie informacje sa wymagane. mam nadzieje ze to pomoze chociaz troche. Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

kjojik

Post #3 Ocena: 0

2006-08-08 12:59 (19 lat temu)

kjojik

Kobieta

Z nami od: 28-07-2006