W PEUGOCIE nawet napelnienie zbiorniczka do czyszczeni dpf nic nie daje trzeba skalibrowac dane komputera tz wyzerowac jedynym sposobem na unikniecie jezdzenia do mechanika jest kontrola poziomu tego plynu i nie dopuszczenie do zejscia poziomu ponizej polowy stanu gdzie znajduje sie czujnik niskiego poziomu plynu co do czujnika korka chodzi o to ze odpowiada on za to ze w momenice tankowania paliwa komputer oblicza ile miales paliwa przed i po tankowaniu i dodaje plyn do paliwa z tego zbiorniczka wczesniej opisywanego jesli czujnik jest walniety komputer glupieje czujnik dostepny tylko aso nie jest drogi a wymiana dziecinnie prosta sciagnij kolo nadkole i znajduje sie za guma od od wlewu paliwa wtyczka od kabla w oklicach amorka > dodam jeszcze ze czujnik moze byc dobry a winny moze byc korek paliwa w ktorym ukryty jest magnes lub cos innego( moze sie zgobil zdaralo sie ) co wspolpracuje z czujnikiem lub masz nie orginalny korek pozdrawiam powodzenia
mechanika,zawieszenia, rozrzady diagnostyka komputerowa pomagam w zakupie samochodu (oceniam stan techniczny przed zakupem pomagam zbic cenne )crawley anglia west sussex 07521055674 wojtek