Str 2 z 3 |
|
---|---|
gogo_nia | Post #1 Ocena: 0 2011-07-12 14:53:16 (13 lat temu) |
Z nami od: 12-01-2009 Skąd: Kettering |
bosze,pisalam,ze bilety maja byc dokupione do rezerwacji mojej znajomej,ktora zaproponowala,ze odbierze mi dzieci z wakacji w Polsce,wiec ani nie sieje zametu,ani nie nabijam sobie postow,ale dziekuje za sensowne porady Leonka
|
uktomek | Post #2 Ocena: 0 2011-07-12 15:22:11 (13 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2007 Skąd: ipswich |
ok .. robilem to kilkakrotnie , ostatnio jakies 2 miesiace temu .. wiec tak..
kupujesz bilet dla dzieci przez stronie ryanaira ,tak samo jak dla doroslego ( bo dla dziecka sie nieda) potem dzwonisz do ryanaira , musisz miec przy sobie dane twojej znajomej lacznie z numerem jej rezerwacji oraz dane twoich dzieci : numer rezerwacji oraz dane z paszportu bo pan/pani w infolini zrobi odprawe dla twoich dzieci bo same nie moga i polaczy rezerwacje twoich dzieci i znajaomej w systemie ... nie ma za to zadnej dodatkowej oplaty .. tylko koszt zakupu biletu . Potem wchodzisz na stronie ryanaira w odprawa online i drukujesz bilety. Mozesz nie kupowac biletu przez strone tylko zalatwic wszystko naraz z konsultantem ale wtedy jest dodatkowa oplata 10£ za bilet ... |
kobieta1904 | Post #3 Ocena: 0 2011-07-12 17:52:04 (13 lat temu) |
Z nami od: 13-12-2008 Skąd: UK |
hej. podlacze sie pod temat- chodzi mi o zmiany w rezerwacji ale w Wizzair. Jakis czas temu kupilam bilety dwom osobom, ale teraz sie okazuje ze jedna z nich tylko przyleci. Czy mozna jakos ta jedna osobe anulowac? Wchodzilam na ich stronke, szukam, szukam i nie moge znalezc odpowiedzi na moje pytanie
|
Dwunasty | Post #4 Ocena: 0 2011-07-12 18:24:19 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2011-07-12 17:52:04, kobieta1904 napisał(a): hej. podlacze sie pod temat- chodzi mi o zmiany w rezerwacji ale w Wizzair. Jakis czas temu kupilam bilety dwom osobom, ale teraz sie okazuje ze jedna z nich tylko przyleci. Czy mozna jakos ta jedna osobe anulowac? Wchodzilam na ich stronke, szukam, szukam i nie moge znalezc odpowiedzi na moje pytanie 6.5. REZYGNACJA Z REZERWACJI PRZEZ PASAŻERA Rozporządzenie Rządu, § 22 ust. 3, § 25 i § 26 6.5.1. Klient może zrezygnować z rezerwacji na czternaście (14) dni przed planową datą lotu. Klient będzie uprawniony do zwrotu Ceny Całkowitej po potrąceniu Opłaty za Rezygnację. W przypadku zrezygnowania z rezerwacji w ciągu czternastu (14) dni od planowanej daty lotu, Klient będzie uprawniony do zwrotu Ceny Całkowitej po potrąceniu Opłaty za Inne Usługi i Opłaty za Niewykorzystane Miejsce. 6.5.2 W przypadku śmierci bliskiego członka rodziny (matki, ojca, siostry, brata, dziadka, babci, dziecka, wnuka, wnuczki, żony, męża, konkubiny lub konkubenta), która nastąpiła w ciągu miesiąca przed planowanym terminem odlotu zgodnie z Planem Podróży, na wniosek złożony w terminie 1 miesiąca od daty śmierci takiego członka rodziny, Klient otrzyma zwrot Ceny Całkowitej za niewykorzystaną część przewozu, pod warunkiem przedstawienia kopii świadectwa zgonu w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku. 6.5.3 W przypadku gdy Wizz Air zmieni trasę lub godzinę lotu określoną w Planie Podróży zgodnie z paragrafem 15.1, pominie Uzgodnione Miejsce Zatrzymania lub też doda nowe miejsce zatrzymania, Klient uprawniony jest do odstąpienia od Umowy i do otrzymania zwrotu Ceny Całkowitej. L" target="_blank">http://wizzair.com/useful_information/general_conditions_of_carriage/?languageL L" target="_blank">http://wizzair.com/useful_information/service_fees/?languageL |
kobieta1904 | Post #5 Ocena: 0 2011-07-12 19:08:28 (13 lat temu) |
Z nami od: 13-12-2008 Skąd: UK |
dziekuje bardzo Dwunasty
|
|
|
gogo_nia | Post #6 Ocena: 0 2011-07-12 19:45:40 (13 lat temu) |
Z nami od: 12-01-2009 Skąd: Kettering |
Dzieki wielkie uktomek
|
marcin552 | Post #7 Ocena: 0 2011-07-13 22:10:51 (13 lat temu) |
Z nami od: 08-07-2009 Skąd: Manchester |
Hej.Podłącze się do tematu.Mam problem przy odprawie online z wizzaira.Mojemu synowi konczy sie paszport 22lipca 2011.Wszyscy lecimy jutro 14lipca.Natomiast syn wraca we wrzesniu.Nie moge odprawic sie online wyskakuje ze blad przy expire date.Jak zmieniam na 2012 idzie dalej.Wiem ze konczy mu sie paszport i w polsce chce wyrobic nastepny.Nie wiem jak przez to przejsc.Dzwonilem do ich telecentrum w polsce i w anglii ale nie moge sie dodzwonic.Czy ktos moze ma numery ktore dzialaja..Myslalem o tym zeby wbic 2012 a na lotnisku powiedziec ze sie pomylilem,ale jak wpisze ten paszport to pozniej nie mozna zmienic.Ewentualnie pomysł jak to przejsc.hm
|
Dwunasty | Post #8 Ocena: 0 2011-07-13 22:23:39 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Odprawiasz się w dwie strony od razu? chyba nie, wiec dziwne ze na lot 14.07 pokazuje że nie można skoro paszport jeszcze ważny.
Ostatecznie możesz zrobić odprawę tylko dla syna na lotnisku. |
marcin552 | Post #9 Ocena: 0 2011-07-13 22:31:49 (13 lat temu) |
Z nami od: 08-07-2009 Skąd: Manchester |
Właśnie odprawiam się tylko w jedna strone ale ten ich glupi system zapisuje dane i przy drugiej odprawie z powrotem drukujesz tylko karte.Nie ma mozliwosci zmiany danych.Wiem bo sie juz odprawilem w dwie strony wracam 16lipca.Wiesz ile moze kosztowac taka odprawa.
|
Dwunasty | Post #10 Ocena: 0 2011-07-13 22:37:59 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
46 złotych 10 euro lub 8 funtów
|