MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Praca i mieszkanie w anglii?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Nienke

Post #1 Ocena: 0

2011-06-16 14:28:06 (14 lat temu)

Nienke

Kobieta

Konto zablokowane

Z nami od: 16-06-2011

witam :)
Szykuje sie do wylotu do Anglii jednak jestem całkowicie zielona w tym jak sie do tego zabrać. Czy szukac pracy przez Agencję, czy może najpierw znaleźc mieszkanie i wtedy na własną rękę poszukac pracy. Chodzi mi o rejony Birmingham, Nottingham albo Northampton.
Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki
Pozdrawiam :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer MSN Messenger

Post #2 Ocena: 0

2011-06-16 14:32:08 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

knowakuk

Post #3 Ocena: 0

2011-06-16 16:11:06 (14 lat temu)

knowakuk

Mężczyzna

Z nami od: 07-01-2011

Po mojemu:
- Mam nadzieje, ze nie zaplacilas zadnych pieniedzy z tytulu rekrutacji, albo ze nie bedziesz musiala placic tygodniowo zadnych "frajerskich pieniedzy".
- Popros o kontrakt przez przyjazdem i zadbaj o to, aby wszystko bylo dla Ciebie jasne i klarowne.
- Kup sobie bilet w druga strone - strzezonego Pan Bog strzeze ;-)
- Kup sobie przejsciowke na gniazdka elektryczne, bo patent z wacikiem do uszu nie zawsze dziala :-)
- Wez ze soba telefon ze zdjetym simlockiem, 20 funtow na starter i doladowanie. Przyda Ci sie w pracy, do kontaktu z rodzina, znajomymi etc.
- Musisz miec ze soba pieniadze na oplacenie pokoju na min. 3 tygodnie (od 50 funtow w gore za tydzien + czasami kaucja) - jesli pracujesz przez agencje, oraz
na oplacenie pokoju na min. 5 tygodni, jesli jakims cudem udalo Ci sie znalezc prace na pelen kontrakt.