MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z usluga fryzjerska

« poprzednia strona

Strona 4 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 4 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

maw2be

Post #1 Ocena: 0

2011-05-03 13:25:33 (14 lat temu)

maw2be

Posty: 2140

Mężczyzna

Z nami od: 04-10-2006

Skąd: north herts

Cytat:

2011-05-03 12:41:49, edzia78 napisał(a):
Nie tylko do ciebie pisal na pw,ale juz po.Pojawiam sie i znikam i zaraz zapewne pojawi sie pod inna nazwa.Ta pisownie jednak rozpozna sie wszedzie:-]


no widze, ze wielu z nas dostalo priva od tego kogos. czy admini nie moga sprawdzic z jakiego IP sie rejestrowal i go bloknac?

a co do tematu to idz do traiding standards, tam ci powiedza co i jak

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2011-05-03 13:31:45 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dangerous__girl

Post #3 Ocena: 0

2011-05-03 14:37:37 (14 lat temu)

Dangerous__girl

Posty: 1760

Kobieta

Z nami od: 13-02-2011

Skąd: London

Cytat:

2011-05-03 13:15:31, SonnyBoy napisał(a):
Cytat:

2011-04-11 16:34:54, jagaaa napisał(a):
Witam
Mam pytanie zwiazane z usluga fryzjerka.Fryzjerka ktora ma wlasna firme (przynajmniej tak twierdzi) nie chce zwrocic mi kosztow za zle wykonana usluge.
Dokladnie chodzi o przedluzenie wlosow ktore kosztowalo prawie 300£,zapewniala ze wlosy trzymaja sie i nie spadaja,mozna je farbowac robic trwala itd.
Zdecydowalam sie na przedluzenie,problem pojawil sie juz przy pierwszym myciu wlosow.
Wlosy zaczely mi spadac,poprawiala je chyba z 8 razy i za kazdym razem bylo to samo,co drugi dzien musialam jezdzic na poprawki.
W koncu przestala odbierac ode mnie telefon wiec poprosilam o zwrot kosztow,ale ona niestety nie ma zamiaru ani oddac pieniedzy ani mi poprawic.
Dlatego prosze o pomoc co w takiej sytuacji moge zrobic,slyszlam ze reklamacje w UK mozna skladac w ciagu 30 dni,nie minelo nawet 3 tygonie od przedluzenia wlosow.
Pozdrawiam



Mysle ze,czas nauczyc sie podstaw j. angielskiego i zaczac chodzic do tutejszego fryzjera.

Tu raczej nie chodzi o podstawe jezyka angielskiego, ale o to ze Polka na telefon zrobi to znacznie taniej. moja kumpela juz dawno temu przedluzala wlasnie w angielskim salonie,nie dosc ze zaplacila 500f to po paru miesiacach zaczela gubic wlosy. najlepiej robic u kogos z polecenia, tym bardziej ze nie jest to kwota 30f tylko 300f. drogo nie zawsze oznacza dobrze...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mak4701

Post #4 Ocena: 0

2011-05-03 14:42:56 (14 lat temu)

mak4701

Posty: 845

Kobieta

Z nami od: 12-04-2007

Skąd: UK

Jagaaa a jaka metoda masz zrobione włosy?

Wg mnie nie powinny sie sciagac nawet myjąc głowę, trzymając ją w dół... Owszem nie należy myć tak włosów przedłużanych ale nie sadze zeby od tego zaczeły zaraz spadac pasma włosów. Rozumiem, że czesząc szczotką włosy też ich nie szarpiesz tak że aż wypadają? Jak na moją wiedzę to masz poprostu je źle założone.
Niestety nie podpowiem gdzie mozesz sie z tym zglosic bo pojecia zielonego nie mam...

A może wspomnisz u kogo robiłaś żeby inne osoby nie nacieły się na te Panią?
Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dangerous__girl

Post #5 Ocena: 0

2011-05-03 15:00:11 (14 lat temu)

Dangerous__girl

Posty: 1760

Kobieta

Z nami od: 13-02-2011

Skąd: London

Ja mialam np keratyna i nie powinno sie ich myc przez 2-3 dni,bo keratyna musi sie dobrze zasuszyc. wlosy przez te dni nie wygladaja tak naturalnie, ładnie, dopiero jak je sie umyje to fajnie wygladaja.
jakbym je umyla tego samego dnia co mi zalozyla fryzjerka to by mi mogly zaczac odpadac.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,