Cytat:
2010-10-15 15:19:16, Dibbs88 napisał(a):
Osz kurde... a ile kosztuje minuta rozmowy?
100 milionów
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
a ważniejsze jest 20 zł na telefon czy pieniądze na koncie ?
Str 2 z 2 |
|
---|---|
Matej11 | Post #1 Ocena: 0 2010-10-15 16:03:18 (15 lat temu) |
Z nami od: 07-03-2007 Skąd: Crewe |
Cytat: 2010-10-15 15:19:16, Dibbs88 napisał(a): Osz kurde... a ile kosztuje minuta rozmowy? 100 milionów ![]() a ważniejsze jest 20 zł na telefon czy pieniądze na koncie ? |
Dibbs88 | Post #2 Ocena: 0 2010-10-15 16:04:39 (15 lat temu) |
Z nami od: 15-10-2010 Skąd: Trowbridge |
a z karty moge korzystac normalnie czy tez mi nalozyli od razu na nią blokade?
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2010-10-15 16:10:20 (15 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Czy na sali jest jasnowidz i wrozka?
![]() Idz do bankomatu i sprawdz albo zadzwon do banku, wtedy bedziesz wiedzial. Carpe diem.
|
clockwork_orang | Post #4 Ocena: 0 2010-10-15 16:14:02 (15 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
Cytat: 2010-10-15 15:53:54, forumuser napisał(a): a ja z rana aż oniemiałem jak dostałem z Lloydsa maila potwierdzającego zmianę hasła ClickSafe problem w tym, iż tego nie robiłem !!! od razu przelałem wszystkie pieniądze na konto brata też w Lloydsie i poszedłem do pracy teraz bez problemu zmieniłem to hasło, lecz zastanawia mnie fakt czemu dostałem tego maila? ![]() ps. moze dla pamieci: banki i inne instytucje nigdy nie zmieniaja hasla czy zadaja danych przez telefon, mail itp. jak maja problem z klientem, to list sla z zaproszeniem na spotkanie i telefonuja dla pewnosci |
ciesza | Post #5 Ocena: 0 2010-10-15 18:06:03 (15 lat temu) |
Z nami od: 29-08-2007 Skąd: MANCHESTER |
Poza koniecznoscia wykonania telefonu dorzuce - nie probuj po raz kolejny logowac sie na konto, moze to dziwne, ale mi sie zrobilo strasznie glupio jak konsultantka zapytala czy to ja probowalam sie zalogowac 15 razy
![]() Pewnie sobie pomyslala, ze ja jakas niepelno sprytna jestem ![]() |