MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

problem z virgin

 

Postów: 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

jarass

Post #1 Ocena: 0

2010-03-15 20:51:07 (15 lat temu)

jarass

Posty: 35

Mężczyzna

Z nami od: 27-02-2010

Skąd: storrington

witam mam mały problem z operatorem virgin sprawa wygląda tak

od jakiś 2 tygodni mam internet jakieś 500mb gdzie powinienem ,mieć 8m .dzwoniłem do nich już ze 20 razy na początku kazali mi sprawdzić wszystkie kable antywirusa itp... teraz mówią ze maja problem z jakąś tam siecią .co dziwne z rana gdzieś miedzy 8 a 12 internet śmiga na 7m ale zaraz po 12 jest spadek transweru .
Pytanie czy coś wiecie na ten temat ?
Wiem że w chwili obecnej mogę rozwiązać umowę z owym operatorem nie ponosząc żadnych kosztów .
Może znacie jakiegoś dobrego operatora ??

wielkie dzieki za wszelkie informacje

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Libbii

Post #2 Ocena: 0

2010-06-14 11:20:09 (15 lat temu)

Libbii

Posty: 659

Kobieta

Z nami od: 17-03-2009

Skąd: Leicester

Podpinam się pod stary temat, co by nie zaśmiecać forum nowym.



Problem jest taki, że pół roku temu przedłużaliśmy umowę z Virginem. Gość do nas zadzwonił i przedstawił ofertę: za dokładnie tę samą cenę, jaką płaciliśmy do tamtej pory dawał nam pakiet tv, internet i telefon. Mąż z nim rozmawiał (rozmowa odbywała się w trakcie naszej rozmowy przez Skypa, bo ja akurat byłam w Polsce). Naszym warunkiem zgody na ten pakiet była 5-krotna gwarancja ustna od gościa, że cena pakietu nie zmieni się do końca umowy. Pytanie padało wielokrotnie, jego odpowiedź za każdym razem twierdząca. Oczywiście zaowocowało to tym, że jak już umowa przyszła, to mąż nie wczytał się w nią uważnie.
No i okazało się, że pakiet telefoniczny był darmowy tylko przez pół roku. Teraz opłata została doliczona do rachunku.

Moje pytanie, to czy ktoś miał już taką lub podobną sytuację, czy w ogóle jest możliwa jakakolwiek reklamacja i czy jest szansa cokolwiek z nimi wygrać? Zdaję sobie sprawę, że naszym największym błędem było nie przeczytanie umowy, ale czy sprzedawca ma prawo tak kłamać? Przecież to jest czysty kant!!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Netta6

Post #3 Ocena: 0

2010-06-14 15:11:19 (15 lat temu)

Netta6

Posty: 1599

Kobieta

Z nami od: 19-01-2006

Skąd: Bridgwater

Nie wiem czy masz szansę wygrać cokolwiek, bo umowa to umowa i twoim obowiązkiem jest ją przeczytać. To, że gość jest nie w porządku to inna sprawa i z tego co wiem to takie rozmowy powinny być nagrywane. Ja w każdym razie z tą firmą nie chce mieć nic wspólnego. Neta miałam do godziny 15.00 a potem to sobie mogłam własne druty rozwinąć. Zerwałam z nimi umowe po 2 miesiącach i przeszłam do Talk Talk. Jak narazie bez żadnych problemów.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

anna69

Post #4 Ocena: 0

2010-06-14 15:33:19 (15 lat temu)

anna69

Posty: 6324

Kobieta

Z nami od: 06-08-2008

Skąd: W Yorkshire

ja takze mam teraz problm z Virgin - na starym mieszkaniu mielismy linie Virgin i wszytko zawsze chodzilo jak nalezy - dobra predkosc itp....
a traz jak przeprowadzilismy sie i mamy linie BT a umowe dalej z Virgin - to jakas masakra!!! teaz co tydzien sie wsciekamy - i mowimy nigdy wiecej!!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

ankauk

Post #5 Ocena: 0

2010-06-14 15:43:59 (15 lat temu)

ankauk

Posty: 96

Kobieta

Z nami od: 12-05-2010

Skąd: manchester

Ja mialam taka sama sytuacje, tyle ze mnie poinformowano o tym iz ten telefon to tylko pol roku jest bezplatny. Po pol roku zadzwonilam i kazalam im zniesc pakiet rozmow i czesc. Linia zostala bo tak chcialam i place za nia az 2£. Dzwon do nich to mozna w pietnascie minut przez telefon zalatwic;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Libbii

Post #6 Ocena: 0

2010-06-15 00:23:20 (15 lat temu)

Libbii

Posty: 659

Kobieta

Z nami od: 17-03-2009

Skąd: Leicester

Wszystkim wielkie dzięki za odpowiedzi :)

Jutro postaramy się coś załatwić.

Dobrej nocy

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

seba672

Post #7 Ocena: 0

2010-06-15 08:20:41 (15 lat temu)

seba672

Posty: 47

Mężczyzna

Z nami od: 21-06-2009

Skąd: UK

wiec z Virgin pewno ni ebedzie tak łatwo coś załatwić ale mozecie sie starać w końcu udzielili Wam nie prawdziwej informacji ( choć tak naprawdę to do obowiązku klienta nalezy zapoznanie się z treścią umowy przed jej podpisaniem ) wiec szansa jest Virgin odsłucha sobie rozmowy tel i być może. W ramach drobnej oszczedności zamiast dzwonić na 0845 moge podpoiwedzieć, że pewno taniej będzie na 01264401402 ten sam numer ale zastępczak - dostępny tylko nieoficjalnie ;-)

pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2010-06-15 08:23:21 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,