Bo EON tak ma
A serio, proponuję napisać maila z prośbą o wyjaśnienie do EON customer service albo resolution centre.
Tez miałam przygody z nimi niedawno. Ja uzywam licznika prepayment na prąd i gaz. I za gaz na finałowym rachunku wyszłam na -, pomimo że na liczniku minusa nie było, nie byłam na emergency ani razu przez 3 m-ce z EON w oczekiwaniu na zmianę dostawcy. Wystawili mi rachunek z szacunkowym stanem licznika i kazali dopłacić coś ponad 13 funtów.Rozliczyli mnie w dwojaki sposób- jako prepayment i ze stanu licznika. Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że gaz był doładowywany regularnie i nie było mozliwości zużycia więcej niż było doładowane.
Napisałam maila z opisem sytuacji, napisałam również, że nie zapłacę tego rachunku bo tego gazu nie zużyłam. Anulowali rachunek. Jednak trzymam maila na wypadek gdyby za jakiś czas ktoś sobie o rachunku przypomniał i zjawił się jednak po zapłatę, bo z nimi nic nie wiadomo.
Pisz do nich niech wyjaśniają.
[ Ostatnio edytowany przez: midian25 13-08-2011 11:47 ]
"Gotta move out! Keep him at bay kurrrde"