MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kabel BT w domu i opłata 122 funtów za podłączenie ? ZA CO ???

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Superlover

Post #1 Ocena: 0

2009-10-20 20:58:36 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Cytat:

2009-10-20 20:25:40, krakn napisał(a):
Przeprowadzam się 1szego i
będziemy musieli założyć nowy numer BT

ale po co? Zakladajac ze zostajesz w londku przenosisz swoj numer na nowe miejsce, to wszystko

Marudzicie na BT, niedawno kolega zakladal telefon, spedzil 10 minut na stronie BT, dostal emaila kiedy linia bedzie dzialala i tak sie stalo. Nastepnie zamowil net z o2 - to samo. Najmniejszych problemow i nie zamienil slowa z zadna Indianka
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

krakn

Post #2 Ocena: 0

2009-11-04 17:51:42 (16 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

ale przecież jak chcesz uruchomić usługę w O2 po lini BT to musisz najpierw wysłać smsa z numerem stacjonarnym, oni ci w ciągu 48 godzin potwierdzają ze linia jest dobra da O2, i zaczyna się kilkudniowa procedura, potem przysyłają smsa ze jak chcesz aktywować to trzeba zadzwonić na bezpłatny numer z telefonu O2 i przejść procedurę aktywacji, zadają w pierony pytań, u nas trwało to chyba z 20 minut, po czym kilka kilkanaście godzin i net zaczyna działać o czym zostajesz poinformowany smsem.
------------
aaaa ja właśnie się dowiedziałem że w nowym domu nie ma lini BT!
całe osiedle (court) podpięte jest pod tylko virgin.
zasadniczo ok bo instalacja będzie mnie kosztowała 15 funtów (30 w przypadku jak ma przyjechać technik) a nie 120 jak w BT.

kurcze umowa co prawda z BT się kończy, ale z O2 mam jeszcze 6 miesięcy :/
próbował ktoś skracać z nimi kontrakt?
bo jak mam sobie korzystać z ich usługi skoro nie ma możliwości technicznej?
hm trzeba będzie znowu spędzić kilka godzin na telefonie i podawać swoje dane i słuchać jak przełączają i przełączają i znowu... wrrrr
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2009-11-04 18:30:00 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29583

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Krakn, skorzystaj z Quidco, Virgin daje cashback 65 funtow za nowego klienta i placa szybko.

http://www.quidco.com/virgin-media/

Superlover - prawie kazda dzielnica ma inne numery i trzeba zmieniac przy przeprowadzce poza ten sam rejon.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #4 Ocena: 0

2009-11-04 18:46:16 (16 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

HA! ty to coś zawsze znajdziesz, ok zarejstrowałem się ale na jakeij zasadzie to działa bo zrobiłem falstart, tzn przed chwilą kupiłem już net w virgin, myślisz że to zadziała?
w sumie podałem tylko email i chasło, potem mnie przeniosło na strone virgin.

hm, no dobra nawet gdyby już po sprawie to czeka mnie przesiadka z Npower do EDF bo tam mamy EDF, więc o co chodzi z tą stroną?
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2009-11-04 18:55:57 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29583

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Musisz kliknac na linka na stronie Quidco i przejsc na strone dostawcy/sklepu. Jak kupiles wczesniej to za pozno.

Potem w Earnings pokaze Ci sie, ze transakcja jest tracked lub pending, a potem za jakis czas powinna byc validated i potem zaplaca Ci na konto.

Warto sprawdzac przed kazdymi zakupami czy nie ma tam firmy, ktora nas intersuje albo ktora oferuje wiekszy cashback za to samo.

Przy ubezpieczeniach to moga byc nawet kwoty do 100 funtow za transakcje.

[ Ostatnio edytowany przez: Richmond 04-11-2009 18:57 ]

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Superlover

Post #6 Ocena: 0

2009-11-04 19:18:26 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Cytat:

2009-11-04 18:30:00, Richmond napisał(a):
prawie kazda dzielnica ma inne numery i trzeba zmieniac przy przeprowadzce poza ten sam rejon.

Nie trzeba
nie takie rzeczy sa mozliwe przy dzisiejszych elektronicznych centralach
ale nawet jak trzeba to przeciez klient nie musi chodzic osobiscie do centali przepinac numer
klik na moving home na bt.com kilka minut zalatwione
obym tylko takie problemy mial w zyciu...
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #7 Ocena: 0

2009-11-04 19:26:55 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2009-11-04 19:36:03 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2009-11-04 19:39:28 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29583

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Vitek, ja nie pisze o mozliwosciach technicznych centrali tylko o praktyce, a praktyka jest taka, ze jest dana pula numerow na rejon (geographical numbers). I pisalam o samym numerze, a nie procesie przenoszenia lini (zalatwiania czy przelaczania w centrali).

Ironiqus, musialam zmienic numer, nie dalo sie przeniesc miedzy dzielnicami.

[ Ostatnio edytowany przez: Richmond 04-11-2009 19:45 ]

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #10 Ocena: 0

2009-11-04 20:35:13 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,