MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kabel BT w domu i opłata 122 funtów za podłączenie ? ZA CO ???

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 19

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

jacawmb

Post #1 Ocena: 0

2009-10-20 14:09:21 (16 lat temu)

jacawmb

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 20-10-2009

Skąd: Jacaland

Witam. Właśnie się przeprowadzam i mam zamiar podłączyć linie BT, która niezbędna jest do internetu jaki chciałbym mieć. I moje pytanie jest czy zna ktoś jakieś namiary na biuro konsument w uk dot. lini telefonicznej ? Nie mam zamiaru płacic do BT 120 Funciaków tylko za to ze przyjdzie tu ich inzynier i aktywuje zalożoną juz linie telefoniczną. Słyszałem od gościa który zakładał mi porzednie neta,że w uk jest takie coś jak " off com " czy jakos tak. Którzy to zajmują sie konsumentami uki ze mam sie z nimi skontaktowac bo BT nie ma prawa pobierac odemnie opłaty jeśli mam juz kabel w domu. Nie stety nie mogę nic znaleźć w necie na temat tego off com. Ma ktoś moze na ten temat jakieś przydatne informacje .? Z góry dzięki jacawmb, pozdrawiam;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

jacawmb

Post #2 Ocena: 0

2009-10-20 14:34:34 (16 lat temu)

jacawmb

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 20-10-2009

Skąd: Jacaland

Witam ponownie. Znalazłem kontak do off com i jest to skrót od office of comunication czy jakoś tak. Chcaiłbym sie tylko podzielić informacją, ze BT ma prawo kasować 122 funty nawet jezeli mamy w domu kabel BT ale linia jest nie aktywana. :/ Shit :p
Znalazłem bezpośredni nr do BT jeśli ktoś miałby jakiś problem i jest to 118500 - łączy bezpośrednie bez zadnych sekretarek automatycznych do ich wydziału , a numer do OFF COM jesli miałby ktoś jakis problem z BT np chciałby złożyc zażalenie lub zasięgnąc porady jest - 03001233333. No nic.... i trzeba płacić 122 funty za 10 minut pracy jakiegoś inzyniera :p , pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2009-10-20 15:04:00 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29583

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zdaje sie, ze jak wezmiesz umowy na 18 miesiecy to wtedy jest promocja i nie placisz za podlaczenie lini. Ale nie jestem pewna czy ta promocja nadal obowiazuje.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2009-10-20 16:43:07 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Malahai1983

Post #5 Ocena: 0

2009-10-20 17:54:18 (16 lat temu)

Malahai1983

Posty: 1342

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2009

Skąd: Manchester

Z tego co mi wiadomo opłata ta obowiązuje jedynie w przypadku, kiedy linia telefoniczna musi być pociągnięta na nowo do mieszkania tzn. fizycznie muszą pociągnąć nową linię telefoniczną do mieszkania. Jeśli natomiast linia już jest i wystarczy połączyć dwa kabelki ze sobą czy coś takiego, opłat żadnych nie powinno być.
'Boze chron mnie przed przyjaciolmi, bo z wrogami sam sobie poradze'

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

ciesza

Post #6 Ocena: 0

2009-10-20 18:50:49 (16 lat temu)

ciesza

Posty: 9724

Kobieta

Z nami od: 29-08-2007

Skąd: MANCHESTER

Zle ci sie wydaje Malahai
To jest oplata za aktywacje lini.
Mialam taka sama kwestie, ale stwierdzilam, ze nie bede im placic i wzielam internet z Tiscali. W ogloszeniu z gazety napisali, ze oni pokrywaja koszt aktywacji lini:-]
122 funciaki do przodu a internet nie zgorszy i tanszy:-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Superlover

Post #7 Ocena: 0

2009-10-20 19:16:39 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Cytat:

2009-10-20 17:54:18, Malahai1983 napisał(a):
Z tego co mi wiadomo opłata ta obowiązuje jedynie w przypadku, kiedy linia telefoniczna musi być pociągnięta na nowo do mieszkania tzn. fizycznie muszą pociągnąć nową linię telefoniczną do mieszkania. Jeśli natomiast linia już jest i wystarczy połączyć dwa kabelki ze sobą czy coś takiego, opłat żadnych nie powinno być.

Dokladnie tak. Z wyjatkiem tego ze trzeba laczyc jakies kabelki, bo jak jest linia to chodzi wlasnie o to ze nie trzeba. I oplata za wizyte inzyniera odpada.

Bylo to juz ze 20x dyskutowane na forum


[ Ostatnio edytowany przez: Superlover 20-10-2009 19:20 ]

Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

krakn

Post #8 Ocena: 0

2009-10-20 19:45:25 (16 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

nam się upieklo ale to dlatego że konsultantka przy zamawianu nie poinformowała lub też zaprzeczyła o takiej opłacie.

a było to tak że u nas były dwie linie tel, w sypialniach Virgin i BT w salonie!
ktos podłaczając te linie narobił bigosu i niby bt chodziło rozmawiać się dało bo był tel na poprzedniego własciciela, ale net nie chciał chodzić bo pomieszane były kable.

Najpierw facet miał przyjść o 9tej, potem koleżanka dostała info ze facet przyjdzie ale po 14 wiec ta poszła do biura, po czym o 10 facet dzwoni ze czeka pod domem, ale nie moze poczekać nawet 10 minut i wróci poźniej
przyszedł później.
Tylko ze po jakimś czasie przyszło ze trzeba zapłacić 244 funty!
a że koleżanka wyszczekana bo na co dzień użera się z klientami przez tel, pojechała znami równo, efekt taki ze odstąpili, próbowali jeszcze pojechać po krawędzi i nie zwrócić kaucji, mianowicie pobierali przez 3 miesiące opłatę za abonament na rozmowy a że my nie uzywamy i nie chcieliśmy numeru domowego mieli zwrócić tą opłatę jeżeli nie użyjemy tel przez 3 miechy, a te skurczybyki stwierdzili ze nie zapłaciliśmy za przyjazd technika i że nie oddadzą, znowu jazda i chyba w sumie ze 3 godziny na telefonie i kilkadziesiąt połączeń bo gnoje potrafią się rozłączać gdy nie chce albo nie potrafi odpowiedzieć na pytanie!
Ale się udało.
Ale bez tej koleżanki za skurczybyka byśmy sobie nie poradzili, masakra
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #9 Ocena: 0

2009-10-20 20:09:19 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #10 Ocena: 0

2009-10-20 20:25:40 (16 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

BT mają jeszcze wiekszy bajzel niz w TP, tym bardziej że jak łaczysz się z "konsultantem" to on jest w indiach albo na szeszelach do puki cie nie przełącza do kogoś kumatego co jest tu na miescu to będą ciągle cię przełączali i wypytywali o twoje dane, po prostu popierdzielone tak że myślałem że mnie szlak trafi.
To samo było jak nam coś się stało z netem, 3 razy przez 40 minut rozmawialiśmy z kimś, kto ciągle najpierw imie nazwisko numer umowy, num telefonu nr karty numer pieron wie czego aż w końcu pytanie to co jest problemem, nie działa... ok to przełączam do innego działu i tak w koło w końcu ktoś litościwie albo przez pomyłkę przełączył do kogoś kto mówił po angielsku i wiedział o czym mówi, w ciągu 10 minut był net a dodatkowo przysłali na wymianę Router.

Przeprowadzam się 1szego i o nic się tak nie martwię jak właśnie o przeniesienie neta bo mam umowe jeszcze na 6 miechów a tam będziemy musieli założyć nowy numer BT :/ chyba ze uda nam się skozystac z innego operatora np virgin a z tej umowy jakoś wyłgać, zobaczymy
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,