MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

I jak ma człowieka nie trafić

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 3 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

refleksja

Post #1 Ocena: 0

2009-08-10 15:22:30 (16 lat temu)

refleksja

Posty: 378

Kobieta

Z nami od: 13-09-2008

Skąd: Londyn

Zgodzę się z Richmond, że powinno się kulturalnie, ale też rozumiem, że można wyjść z siebie i zachować się nieładnie do niewinnej osoby.

Pamiętam jak w Polsce co chwilę (do 3 razy w tygodniu) dzwoniło tele2 z tą samą ofertą i za każdym razem mówiłam, że nie jestem zainteresowana. Po którymś telefonie się zezłościłam i warknęłam do Pani, że dzwonią trzeci raz w tym tygodniu i mam tego dość i że chyba dostatecznie wyraźnie mówię, że nie jestem zainteresowana.

Pani powiedziała, że numer jest wybierany losowo....
Ok, rozumiem - Pani tylko proacuje. Ale założę się, że z inżynierskiego punktu widzenia można sobie odhaczyć w systemie, że taka osoba była już nękana i kolejne nękanie przysługuje w kolejnym kwartale.

[ Ostatnio edytowany przez: refleksja 10-08-2009 15:22 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2009-08-10 15:27:04 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2009-08-10 15:32:33 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29583

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zachowanie kultury i spokoju jest naiwne?
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2009-08-10 15:38:17 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Superlover

Post #5 Ocena: 0

2009-08-10 15:45:42 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Cytat:

2009-08-10 14:33:42, Richmond napisał(a):
Po prostu uwazam, ze w kulturalny sposob rowniez mozna zalatwic sprawe, a krzyczenie nie przyspieszy rzeczy, ktore nie sa zalezne od konsultanta.

Nie zyczylabym sobie, zeby klient krzyczal na mnie w pracy, bo padl serwer czy aplikacja, ktore nie sa zalezne ode mnie.

Ale taki gonzales czy inny przeciętny Polaczek nie jest w stanie zrozumieć że konsultant siedzi przy komputerze ze słuchawkami na uszach i nie może odejść, pójść gdzieś tam i sprawić że telefon/komputer/etc. od ręki zadziała.
To zbyt skomplikowane.
Dlatego trzeba nabluzgać na biednego Hindusa bo przecież leniwy ciapak nie chce pomóc! :-)
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #6 Ocena: 0

2009-08-10 15:49:29 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

refleksja

Post #7 Ocena: 0

2009-08-10 15:52:35 (16 lat temu)

refleksja

Posty: 378

Kobieta

Z nami od: 13-09-2008

Skąd: Londyn

:-]

Jak mi się coś na necie popsuje to też robię czasami aferkę mężowi, że jak można pracować w takiej debilnej firmie i żeby to naprawili, mimo, że on nie ma z tym nic wspólnego, bo zajmuje się czymś innym.

Chyba tak już mamy gdzieś wprasowane, że w chwili emocji utożsamiamy daną osobę z marką/problemem nawet jak ta osoba pojęcia o tym nie ma.:-]

Pamiętam jak w PL M. pracował w Motoroli i raz moja koleżanka chciała aby on jej naprawił telefon. Bardzo przekonywała, że to przecież Motorola :] A on biedak bladego pojęcia o telefonach - tym bardziej sprzętowo nie miał:-]

Ale jest to jeden z powodów dla których nie chciałabym pracować w żadnym call centre czy też helpdesk. Moja koleżanka w Irlandii w wakacje siedziała w takiej pomocy telefonicznej Vodafonu. Mówiła, że to okropne, że tak trzeba bezczelnie kłamać ludziom do słuchawki.

Więc zapewniam, pracujący tam także miewają sumienie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2009-08-10 15:54:26 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

refleksja

Post #9 Ocena: 0

2009-08-10 15:56:38 (16 lat temu)

refleksja

Posty: 378

Kobieta

Z nami od: 13-09-2008

Skąd: Londyn

Cytat:

2009-08-10 15:54:26, marciniak napisał(a):

A oni maja tam gleboko w powazaniu o co sie ich prosi.



Właśnie nie zawsze tak jest. Z tego co mówiła mi koleżanka, ludzie na telefonach dostają konkretne wytuczne, co mają mówić, nawet jeśli jest to wierutna bzdura... W sumie to bardziej należy współczuć takim osobom...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #10 Ocena: 0

2009-08-10 16:03:04 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,