Str 2 z 5 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2009-08-10 14:09:31 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #2 Ocena: 0 2009-08-10 14:13:52 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2009-08-10 14:14:35 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2009-08-10 12:57:32, gonzales napisał(a): ![]() ![]() ![]() ![]() Rozmawiałem przed chwilą z nimi, a raczej monolog odstawiłem i to nie byle jaki: k... z k....ę mnie macie z której doić możecie? Wy j.... złodzieje jesteście itd itp. Same mięso leciało. Za każdym razem jak tylko mnie przepraszali to jeszcze więcej mięsa do nich leciało. Dodam, że parę dni temu przedłużyłem okres umowy z nimi!!!!! Ale wiesz, ze to nie jest wina konsultanta po drugiej stronie telefonu i krzyczenie na niego nic nie pomoze? Carpe diem.
|
Post #4 Ocena: 0 2009-08-10 14:17:23 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
anneczka | Post #5 Ocena: 0 2009-08-10 14:24:38 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
A ja też mam ORANGE i jestem zadowolona, kontrakt na 18 miesiecy, duzo darmowych plusów a jeszcze za to ze wzielam na kontrakt to mi zaplacili 200poundów
![]() ![]() ![]() W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |
|
|
Post #6 Ocena: 0 2009-08-10 14:28:30 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2009-08-10 14:33:42 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Po prostu uwazam, ze w kulturalny sposob rowniez mozna zalatwic sprawe, a krzyczenie nie przyspieszy rzeczy, ktore nie sa zalezne od konsultanta.
Nie zyczylabym sobie, zeby klient krzyczal na mnie w pracy, bo padl serwer czy aplikacja, ktore nie sa zalezne ode mnie. Carpe diem.
|
Post #8 Ocena: 0 2009-08-10 14:37:22 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #9 Ocena: 0 2009-08-10 14:51:22 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #10 Ocena: 0 2009-08-10 15:19:29 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|