MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problemy z landlordem. Pilne!

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 14 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 12 | 13 | 14 ] - Skocz do strony

Str 4 z 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

evasta4

Post #1 Ocena: 0

2009-01-17 21:17:17 (17 lat temu)

evasta4

Posty: 1948

Kobieta

Z nami od: 12-06-2008

Skąd: Hampshire

Ja wszystko rozumiem,tylko ze moja umowa sie dawno skonczyla i nie mialam kolejnej.Bylismy na statutory p.t.

Co do wspomnianego loginu i hasla zeby wejsc na strone tej firmy ktora chroni depozyt-gdzie powinnam miec te dane? Na liscie ze depozyt zostal ochroniony?
"(...)Ślubujesz mi uśmiech przy porannej kawie,parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę(...)".

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ciesza

Post #2 Ocena: 0

2009-01-18 00:27:10 (17 lat temu)

ciesza

Posty: 9724

Kobieta

Z nami od: 29-08-2007

Skąd: MANCHESTER

Tak. Informacje odnosnie login i ID powinny byc zawarte w liscie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #3 Ocena: 0

2009-01-18 00:35:45 (17 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Cytat:

2009-01-17 20:45:59, refleksja napisał(a):
pytanie w temacie:
wynajmujemy mieszkanie, które znaleźliśmy przez agencję; agencja nim nie zarządza (wszelkie naprawy itp. są załatwiane z landlordem), ale to jej wpłaciliśmy depozyt oraz to oni ściągają miesięczny czynsz.
I teraz pytanie - kto w takiej sutuacji na koniec umowy wystawia referencje? landlord czy agencja?

Nie ma zwyczaju wystawiania referencji na koniec wynajmu.

W nowym miejscu możesz powiedzieć: mieszkałam tu i tu, jak będą się pytać. Jak będą chcieli to sobie zadzwonią i wypytają
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

refleksja

Post #4 Ocena: 0

2009-01-18 00:43:49 (17 lat temu)

refleksja

Posty: 378

Kobieta

Z nami od: 13-09-2008

Skąd: Londyn

Cytat:

2009-01-18 00:35:45, vitek napisał(a):

Nie ma zwyczaju wystawiania referencji na koniec wynajmu.

W nowym miejscu możesz powiedzieć: mieszkałam tu i tu, jak będą się pytać. Jak będą chcieli to sobie zadzwonią i wypytają


To ciekawe co piszesz. Przeniesliśmy się do UK w październiku, ale że mieszkaliśmy miesiąc w służbowym, to musieliśmy coś wynająć od listopada i wtedy agencja <Foxtons> poprosiła nas o referencje. Daliśmy od wynajmującego z Polski, od którego jakiś czas temu wynajmowaliśmy. Może Foxtons więc tak wymyśla?
Poza tym naszło nas wtedy pytanie - a co jakbyśmy nigdy nie wynajmowali? Tylko od rodziców wprost na swoje poszli - przecież tacy ludzie też są?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ciesza

Post #5 Ocena: 0

2009-01-18 00:53:21 (17 lat temu)

ciesza

Posty: 9724

Kobieta

Z nami od: 29-08-2007

Skąd: MANCHESTER

Referencje od rodzicow tez sa dobrymi referencjami, z reguly jest tak, ze agencje same sie kontaktuja z osoba od ktorej wczesniej wynajmowalismy mieszkanie i czesto wystarcza rozmowa telefoniczna.
A wiedzieliscie o tym, ze czasami potrzebuja referencji ze szkoly jesli nie miales poprzedniego pracodawcy? To tak odskakujac od tematu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

UKDarek

Post #6 Ocena: 0

2009-01-18 01:31:32 (17 lat temu)

UKDarek

Posty: 205

Mężczyzna

Z nami od: 18-06-2006

Skąd: Midlands

W momencie kiedy landlord wplaca depozyt na DPS otrzymuje sie poczta info o tej wplacie wraz z loginem i haslem do www na ktorej wszystko sie sprawdza i zalatwia.
Na koniec umowy otrzymuje sie info od DPS ile byl depozyt i jak jest proponowany zwrot przez landlorda, moze to byc 100% dla nas albo jakis podzial i wtedy musimy odpowiedziec czy sie zgadzamy a jezeli nie to dlaczego i jaka jest nasza propozycja.
Tak dalej te stanowiska sa uzgadniane - chyba ze nie ma problemow i dostajemy 100% zwrotu - a ostatecznie DPS rozsadza wszelkie spory w tym zakresie. Jest to zobowiazujace obydwie strony. Jezeli zgodzimy sie na ten arbitraz to postepowanie sadowe jest juz wykluczone z mocy przepisow.

Postepowanie sądowe o zwrot depozytu:

koszt zlożenia pozwu (claim form N1 - do pobrania z www) - 70-80 funtow (kwota do 1500 funtow) tzw. small claim
Mozna zlozyc aplikacje o zwolnienie z oplat - Application for a fee remission druk EX160 - troche biurokracji ale mozna to zalatwic
Polecam pomoc:
Citizen Advice Bureau
lub http://england.shelter.org.uk/get_advice
Raczej nie ma co udawac sie do prawnika bo.... ok 100 funtow za godz.......

Nie odpuszczac!
It is never too late to be, what you might have been

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer Skype

evasta4

Post #7 Ocena: 0

2009-01-19 18:01:45 (16 lat temu)

evasta4

Posty: 1948

Kobieta

Z nami od: 12-06-2008

Skąd: Hampshire

Juz tylko czekamy na termin rozprawy-ciekawe ile to jeszcze moze potrwac?:-?
Gdzie radzicie zostawic klucze od domu,skoro pan landlord nie chce po nie przyjsc...?Wszak caly czas twierdzi,ze to on nas zalatwi,bo przeciez mamy ustny kontrakt do kwietnia:-YPalant:-Y
Dodal tez,ze przez nas stracil mozliwosc wynajecia tego innym lokatorom.Dziwna sprawa,niby ma tyle chetnych a caly dom stoi pusty od kilku tygodni...
"(...)Ślubujesz mi uśmiech przy porannej kawie,parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę(...)".

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #8 Ocena: 0

2009-01-19 18:18:22 (16 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Cytat:

2009-01-18 00:43:49, refleksja napisał(a):
To ciekawe co piszesz. Przeniesliśmy się do UK w październiku, ale że mieszkaliśmy miesiąc w służbowym, to musieliśmy coś wynająć od listopada i wtedy agencja <Foxtons> poprosiła nas o referencje. Daliśmy od wynajmującego z Polski, od którego jakiś czas temu wynajmowaliśmy. Może Foxtons więc tak wymyśla?
Poza tym naszło nas wtedy pytanie - a co jakbyśmy nigdy nie wynajmowali? Tylko od rodziców wprost na swoje poszli - przecież tacy ludzie też są?

Jak już wyżej tłumaczyłem 'referencje' oznaczają tyle że podajesz numer telefonu do poprzedniego miejsca pracy/zamieszkania/czego tam jeszcze.

[ Ostatnio edytowany przez: vitek 19-01-2009 21:37 ]

The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

invisible

Post #9 Ocena: 0

2009-01-19 21:13:06 (16 lat temu)

invisible

Posty: 344

Z nami od: 10-06-2007

A JA MAM INNY PROBLEM.MAM KONTRAKT DO KWIETNIA,ALE LANLORD CHCE ROZBUDOWAC DOM JUZ TERAZ .POPROSIL NAS W GRUDNIU O POSZUKANIE NOWEGO LOKUM.JEDNAK W GRUDNIU JUZ NIC NIE ZNALEZLISMY.BYL WSCIEKLY.SPYTALAM GO O DEPOZYT .TZN CO BY BYLO JEZELI TO MY BYSMY CHCIELI SIE WYPROWADZIC PRZED KONCEM UMOWY.CZY WTEDY ODDALBY NAM DEPOZYT.ON MILCZAL.ZNACZYLO TO,ZE NIE.DLACZEGO JESLI LANLORD NIE DOTZRYMUJE TERMINU UMOWY NIE PONOSI KONSEKWENCJI,BO JESLI MY NIE DOTZRYMAMY DO KONCA,TO ZAPLACIMY ZA TO NIEODDANYM DEPOZYTEM

Uwaga moderatora: Prosze nie pisac duzymi literami - oznacza to krzyk.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2009-01-19 21:24:09 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29601

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie musisz wyprowadzac sie jesli nie dostaniesz wypowiedzenia. Oczywiscie mowimy o przypadku, w ktorym dom jest w stanie nadajacym sie do mieszkania, a remont w tym terminie to pomysl landlorda. Jesli chce go prowadzic jak Ty tam mieszkasz, to powinien Ci zapewnic alternatywny lokal. Dopoki nie da Ci wypowiedzenia zgodnego z umowa i prawem moze sie wsciekac ile chce, Ty nie musisz sie zgadzac na jego prosbe. W koncu przeprowadzka to koszty i mozesz nie chciec ich ponosic wlasnie teraz.

Reszta Twojej wypowiedzi o depozycie to teoretyzowanie. Sa mozliwosci sciagniecia depozytu z landlorda, jesli chce go zatrzymac bez uzasadnienia.

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 14 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 12 | 13 | 14 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,