Str 2 z 6 |
|
---|---|
ex-rak | Post #1 Ocena: 0 2008-05-26 22:39:03 (17 lat temu) |
Z nami od: 25-03-2007 Skąd: WILMSLOW |
We wszystkich sieciach nie ma problemu ze zwrotem.
|
krakn | Post #2 Ocena: 0 2008-05-26 22:39:54 (17 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
PC i Curys ze zwrotem nie ma problemów, wielokrotnie oddawałem, nawet po kilku miesiącach i to mi się u nich podoba, inne sklepy robia róznie, np kiedyś w halfords coś miałem zepsute, najpierw kombinowali zanim mi dali nowe, innym razem kase dali mi dopiero gdy nie mieli tego co oddawałem, jak kupisz u ciapatego to raczej mozesz mieć problem, chyba że daje taką cene że warto zaryzykować gwarancje, laptopy maja jednak to do siebie ze nie wymienisz fragmentu, za duża integracja, a cena części strasznie wysoka, wiec tu bym nie ryzykował
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Post #3 Ocena: 0 2008-05-26 22:58:48 (17 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
ewamik | Post #4 Ocena: 0 2008-05-27 00:53:44 (17 lat temu) |
Z nami od: 30-10-2007 Skąd: London |
Kiedys kupilismy w Toys'ie DVD przenośne,dla dzieci.zatrzymałam paragon,ot na wszelki wypadek.Po kilku miesiącach ok 7-8 DVD przestalo grać.Nie ma pojęcia co tam siadło.Podobno spadło ale... dziewczynki nie bardzo chciały sie przyznac.
Oddalismy to bez żadnego_ALE.... tzn wymienili nam na nowy. |
lady2912 | Post #5 Ocena: 0 2008-05-27 14:12:53 (17 lat temu) |
Z nami od: 29-11-2007 Skąd: Sutton Green |
a my kupilismy laptopa w tesco- sony vaio. dziala 8 miesiecy bez zadnego zonka.
Cos, podobnie jak nic, moze zdarzyc sie wszedzie....
|
|
|
reivilo | Post #6 Ocena: 0 2008-05-27 16:46:00 (17 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
jest cos takiego jak "gwarancja satysfakcji" w Currysie to 28 dni...bez podania przyczyny mozna oddac sprzet bo nie jest sie z niego zadowolonym.....a ze ten laptop nie dziala ...oddajesz dostajesz kase...nie daj sie wpuscic w naprawe.... robia ci refund idziesz i kupujesz nowy
Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
Witia | Post #7 Ocena: 0 2008-05-27 17:37:46 (17 lat temu) |
Z nami od: 28-04-2007 |
Poczytaj: http://www.consumeraffairs.govt.nz/consumerinfo/commercialgoods.html
Ogólnie, jeżeli upłynęło mniej niż 6 mies od daty zakupu przyjmuje się, że sprzęt był niesprawny już w momencie zakupu i przysługuje zwrot pieniędzy lub wymiana. W razie problemów ze sprzedawcą polecam http://www.consumerdirect.gov.uk/ |
grzesiek402 | Post #8 Ocena: 0 2008-05-27 18:24:26 (17 lat temu) |
Z nami od: 03-05-2008 Skąd: Northamptonshire |
Swego czasu w argosie można było oddawać wszelki sprzęt (czasem bez podawania przyczyny. Teraz trzeba się dużo na gimnastykować żeby coś oddać jeżeli jest sprawne. Ale jeśli jest zepsuty to nie powinno być problemu - zawsze można powiedzieć, że skoro ten się zepsuł to nie chcesz drugi raz takiego bo może być to samo. A ja tam laptka kupiełm na ebayu - przesyłka 20 funtów. Ceny dużo niższe niż w sklepach. W zasadzie nie ma się czego obawiać, że ktoś nas oszuka - trzeba tylko kupować od supersprzedawców i poczytać trochę komentarzy.
|
misio4u | Post #9 Ocena: 0 2008-05-27 19:30:27 (17 lat temu) |
Z nami od: 10-01-2006 Skąd: Londyn |
Cytat: 2008-05-27 14:12:53, lady2912 napisał(a): a my kupilismy laptopa w tesco- sony vaio. dziala 8 miesiecy bez zadnego zonka. Kolega kupil stacjonarny. System zaczal padac po kilku dniach. Oddal, wymienili mu na inny. To samo. Na moj gust padniety RAM. Oddal, czeka juz trzeci miesiac na naprawe... Dawid G / GG: 13902
|
misio4u | Post #10 Ocena: 0 2008-05-27 19:33:46 (17 lat temu) |
Z nami od: 10-01-2006 Skąd: Londyn |
Osobiscie kupuje w www.dabs.com. Szybka dostawa, czasami juz na drugi dzien. Ceny interesujace, czesto free delivery weekend. Kupowalem wiele razy rozne rzeczy, nigdy nie bylo zadnych problemow...
Dawid G / GG: 13902
|