MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Gaz i Prad w Uk

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 14 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 12 | 13 | 14 ] - Skocz do strony

Str 4 z 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2009-03-29 11:54:29 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agnes348

Post #2 Ocena: 0

2010-02-11 20:28:01 (15 lat temu)

agnes348

Posty: 2

Kobieta

Z nami od: 11-02-2010

Skąd: Sale

Witam

Tak sobie czytam wypowiedzi na forum i musze was prosic o pomoc. Jestem w Angli od 3 lutego i wielu rzeczy jeszcze nie ogarniam.
Dostalam rachunek z British Gas za okres od 30 stycznia do 5 lutego na laczna kwote 20 funtow. Kilka osob napisalo ze british Gas jest drogim dostawca. Mam pytanie czy musze placic ten rachunek czy moge zmienic dostawce na tanszego i oni mi wysla rachunek? Nie wiem moze najpierw musze zaplacic British Gas a potem moge zmienic dostawce. Tak szczerze mowiac to ja nawet nie wybrałam ich jako swojego dostawce. Kurka wszystko to jakies zagmatwane tutaj. Nie dosc ze i tak w domu zimnica. Chyba by trzeba ognisko rozpalic zeby cieplo mniec :-) jezeli ktos moze mi pomoc to podaje swojego maila agnieszka.g2@poczta.onet.pl Dzieki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

Adacymru

Post #3 Ocena: 0

2010-02-11 20:30:51 (15 lat temu)

Adacymru

Posty: n/a

Konto usunięte

Zmiana dostawcy jest mozliwa tylko po uregulowaniu rachunkow z poprzednim.
Ada

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #4 Ocena: 0

2010-02-11 20:36:21 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13578

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

wg mnie wyzsza cena przy korzystaniu z licznikow na karte to jakis absurd. Dostawca dostaje kase z gory i nie zachodzi niebezpieczenstwo ze odbiorca nie zaplaci faktur wystawionych PO zuzyciu energii.
Nie sadze zeby utrzymanie licznikow na karte bylo drozsze, odpada przeciez wizyta inkasenta.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Adacymru

Post #5 Ocena: 0

2010-02-11 21:11:47 (15 lat temu)

Adacymru

Posty: n/a

Konto usunięte

Niestety Andy, chociaz twoje rozumowanie jest logiczne, oplaty poprzez liczniki sa drozsze.
Ada

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Adacymru

Post #6 Ocena: 0

2010-02-11 21:21:11 (15 lat temu)

Adacymru

Posty: n/a

Konto usunięte

Moj syn przezyl szok pare dni temu jak dostal rachunek po ostatnim odczytaniu, poprzedni rachunek byl oszacowanego zuzycia. Ostatni rachunek wraz z wyrownaniem wyliczono na 1480 funtow.....

Jakby tyle zuzyl to dom by sie chyba stopil z goraca. Podal stan licznika podczas rozmowy przez telefon, i okazalo sie, ze ten wczesniejszy odczyt byl wyzszy niz ten po otrzymaniu rachunku, pomysleli, ze pewnie pomylka zaszla, ale rachunek i tak wyszedlby bardzo wysoki. Sprawdzil na drugi dzien rano, odczyt jeszcze nizszy, hmm jakby licznik sie w odwrotna strone krecil, nie zeby narzekal bo moze za pare dni byloby zero.....I zaczal notowac rano, w poludnie i wieczor....okazalo sie, ze licznik zwariowal i zresetowal sie pewnie kilka razy....licznik do wymiany. Ile zaplaci, jeszcze nie wiadomo jak to oblicza....teraz sie smiejemy, ale jak dostal rachunek to mu nie bylo do smiechu.
Ada

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #7 Ocena: 0

2010-02-11 21:26:19 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13578

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2010-02-11 21:11:47, Adacymru napisał(a):
Niestety Andy, chociaz twoje rozumowanie jest logiczne, oplaty poprzez liczniki sa drozsze.


wiem, bo sam mialem przez dwa miesiace taki licznik
potem mialem taki na wrzucane jednofuntowe monety, byl bardzo przyjazny dla mnie...;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

andyopole

Post #8 Ocena: 0

2010-02-11 21:39:05 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13578

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2010-02-11 21:21:11, Adacymru napisał(a):
Moj syn przezyl szok pare dni temu jak dostal rachunek po ostatnim odczytaniu,


przerobilem ten temat dwa miesiace temu. Nagle przyszedl rachunek na ponad $100 przy sredniej miesiecznej wysokosci ~$35. Tez sie okazalo ze licznik (niedawno zamontowany) sfiksowal. Na tel. interwencje kazali wstrzymac sie z placeniem, na drugi dzien przylali montera z nowym licznikiem i wystawili nowy rachunek na podstawie sredniego zuzycia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

agnieszkasek

Post #9 Ocena: 0

2010-05-12 11:40:30 (15 lat temu)

agnieszkasek

Posty: 13

Kobieta

Z nami od: 07-07-2009

Skąd: Manchester

Hej! A powiedzcie mi co ja mam zrobic? Ogrzewanie wlaczam tylko(!) na pol godziny dziennie + zuzycie w trakcie mycia naczyn i gotowanie obiadu-nic poza tym a moje dzienne zuzycie gazu(na karte)w przeliczeniu na funty to 1,70£ do 2£ (!)-teraz kiedy jest cieplo co bedzie w zime?Dzwonilam do dostawcy i powiedzial ze wszystko jest ok ale doradzili aby sprawdzic bojler.Bojler w porzadku-co teraz? Mieszkam w tym przekletym domu 3 tydzien nigdy nie mialam gazu na karte,w pierwszym tygodniu wywalilam 20£ na doladowanie bo nie przypuszczalam ze po 7 dniach bede miala puste konto na liczniku.Pomozcie!Co robic?Moze zmienic dostawce a jak tak to gdzie szukac tego najodpowiedniejszego w sensie najtanszego!!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

winadu

Post #10 Ocena: 0

2010-05-12 12:42:56 (15 lat temu)

winadu

Posty: 300

Mężczyzna

Z nami od: 31-12-2008

Skąd: Nottingham

a czy poinformowalas dostawce, ze Ty teraz tam mieszkasz? Prawdopodobnie poprzedni lokator mial zadluzenie i sciagaja z licznika teraz ten dlug. :-(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Strona 4 z 14 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 12 | 13 | 14 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,