MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Czy Polacy są tu szczęśliwi???

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 3 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

hants

Post #1 Ocena: 0

2017-11-08 22:45:26 (6 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

A zezwolenie z uniwersyteckiej komisji etyki jest?

Czekajcie, zaraz znajdę coś śmiesznego..
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

hants

Post #2 Ocena: 0

2017-11-08 22:51:05 (6 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

Proszę, na jakim grzecznym uniwerku studiuję. Płacą za picie, a chętnych ni ma :-)

Obrazek
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

Jurny_Jurek

Post #3 Ocena: -1

2017-11-08 23:18:01 (6 lat temu)

Jurny_Jurek

Posty: 6620

Mężczyzna

Z nami od: 28-06-2016

Skąd: Faggot

Przeprowadzilem szybki sondaz w pobliskim polskim sklepie i na zadane pytanie najczestszymi odpowiedziami byly:

- ,,nooooo, yyyyy, generalnie taak"
- ,, tak, tylko k%÷#@ robote musze zmienic bo mnie w."
- ,,jest ok, pada ale w Polsce tez pada a tu mam chociaz zaplacone"
- ,, yyyyhhh, tero yo, kiedys tu nie bylo sklepu nie a tero jest i dembowe moge kupic to i szczescie jes nie?"
- ,,panie, szczescie czy nieszczescie ale tam juz ni ma do czego wracac"
- ,,ja to nie ale maz tak, na ciezarowkach jezdzi a dzieci duze, juz wrosly tu szkola, znajomych maja"
- ,, 12stki robie i nadgodziny w morrisonie, nie mam czasu stary"
- ,, wal sie na ryj, co to kur gazeta jakas?"
- ,, roboty szukam ale po angielsku nic bo u niemca robilem 9 lat dopoki rumunow nie najechalo i na zlomie za 4 ojro robia, nie slyszales nic?"