[ Ostatnio edytowany przez: maniek29x 07-12-2014 19:08 ]
Postów: 13 |
|
---|---|
maniek29x | Post #1 Ocena: 0 2014-12-07 19:04:10 (10 lat temu) |
Z nami od: 07-12-2014 Skąd: menchester |
Witam.Interesuje mnie jak moge przeniesc moje platnosci direct debit z mojego starego banku "Barclays"na otwarte nowe konto w nowym banku "Halifax".Starego konta nie likwiduje.Wplywy beda rowniez przelewane na nowe konto.Jak mam to zrobic ? Dziekuje
[ Ostatnio edytowany przez: maniek29x 07-12-2014 19:08 ] |
krakn | Post #2 Ocena: 0 2014-12-07 19:07:07 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
po prostu trzeba zrobić nowe zlecenia na nowym koncie.
Procedura taka sama jak poprzednio. Tylko sobie anuluj na starym i po sprawie. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
maniek29x | Post #3 Ocena: 0 2014-12-07 19:13:56 (10 lat temu) |
Z nami od: 07-12-2014 Skąd: menchester |
Cytat: 2014-12-07 19:07:07, krakn napisał(a): po prostu trzeba zrobić nowe zlecenia na nowym koncie. Procedura taka sama jak poprzednio. Tylko sobie anuluj na starym i po sprawie. A z kad mam wziasc te dane co mam podac przy otwieraniu nowych zlecen.Wczesniej przy podpisywaniu umow wszystko bylo zrobione automatycznie.Co musze w nowym banku przedstawic jakie dokumenty czy jakie fane i co musza zawierac bo jestem zielony.(czy wystarczy podac tylko numer klienta lub umowy np.Virgin Media 123456789/01 i to powinno wystarczyc?bo adresow firm jak sadze nie musze podawac.A zamkniecie direct debit w starym banku musze zrobic naprzyklad dzisiaj i od dzisiaj.Dziekuje i prosze o podpowiedz. [ Ostatnio edytowany przez: maniek29x 07-12-2014 19:41 ] |
violettaphotogr | Post #4 Ocena: 0 2014-12-07 20:18:31 (10 lat temu) |
Z nami od: 21-01-2014 Skąd: ... |
Ja bym weszla na swoje konto online, wybrala opcje 'set up new direct debit', podala wymagane dane (nazwe odbiorcy platnosci, numer konta - czesto te dane rozwijasz z listy po wpisaniu nazwy) i po sprawie. No i skasowala to w starym banku, tez online.
#Violujemy
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2014-12-07 20:35:20 (10 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Takie rozwiazaniem moze zaskutkowac pomieta platnoscia, bo w jednym banku bedzie anulowana platnosc, a w drugim nie bedzie ustawiona.
Proponuje skontaktowac sie z firmami i u nich zmienic dane. W wielu miejscach mozna zrobic to online. Carpe diem.
|
|
|
maniek29x | Post #6 Ocena: 0 2014-12-07 21:00:13 (10 lat temu) |
Z nami od: 07-12-2014 Skąd: menchester |
Cytat: 2014-12-07 20:35:20, Richmond napisał(a): Takie rozwiazaniem moze zaskutkowac pomieta platnoscia, bo w jednym banku bedzie anulowana platnosc, a w drugim nie bedzie ustawiona. Proponuje skontaktowac sie z firmami i u nich zmienic dane. W wielu miejscach mozna zrobic to online. Jutro podejde do mojego nowego banku i podam nazwy firm oraz moj numer umow tak jak figuruje w moim zestawieniu z poprzedniego banku.A nastepnie skasuje w starym banku moje direct debit.Chyba tez tak mozna? |
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2014-12-07 21:03:55 (10 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Mozna, ale upewnij sie, ze jakas platnosc nie zostanie pominieta. Jak masz DD na splate karty kredytowej, to nie chcialbys, zeby to nie zeszlo na czas, bo bedziesz mial adnotacje w historii kredytowej.
Carpe diem.
|
jola1972 | Post #8 Ocena: 0 2014-12-07 21:39:15 (10 lat temu) |
Z nami od: 10-03-2007 Skąd: * |
Idziesz do nowego banku ze statemant'em ze starego banku zaznaczasz DD, ktore chcesz przeniesc i oni to za Ciebie zrobia. Ja niedawno tak robiłam.
[ Ostatnio edytowany przez: jola1972 07-12-2014 21:43 ] |
krakn | Post #9 Ocena: 0 2014-12-07 21:39:46 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Prąd, internet i coś tam jeszcze "przenosiłem" tak że wszedłem na swoje konto klienta i tam wypełniłem w dziale DD
Fakt trzeba przypilnować by nie było problemu ze zgubioną spłatą. Kurde nie pomyślałem o tym, ale ja mam wszystkie płatności ustawione jednego dnia. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
maniek29x | Post #10 Ocena: 0 2014-12-07 23:17:24 (10 lat temu) |
Z nami od: 07-12-2014 Skąd: menchester |
Cytat: 2014-12-07 21:39:46, krakn napisał(a): Prąd, internet i coś tam jeszcze "przenosiłem" tak że wszedłem na swoje konto klienta i tam wypełniłem w dziale DD Fakt trzeba przypilnować by nie było problemu ze zgubioną spłatą. Kurde nie pomyślałem o tym, ale ja mam wszystkie płatności ustawione jednego dnia. Ja wybieram sie do banku ze wszystkimi umowami.Tylko sie zastanawiam jak bedzie z telefonami bo tam roznie place co miesiac chyba ze bank juz to sam zalatwi.Reszte platnosci kwoty sa caly czas te same. [ Ostatnio edytowany przez: maniek29x 07-12-2014 23:18 ] |