![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )


Postów: 16 |
|
---|---|
kasica12 | Post #1 Ocena: 0 2014-02-02 14:55:39 (11 lat temu) |
Z nami od: 31-10-2013 Skąd: chester |
hej potzrebuje pomocy jak sie zarejestrowac do edf energy bo za diabla nie moge tak krok po kroku jak ktos moze prosze
![]() ![]() ![]() |
krakn | Post #2 Ocena: 0 2014-02-02 15:19:44 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
rozłożenie jest możliwe, bo generalnie rozliczenie jest w skali roku / umowy.
Pamiętaj że cały czas licznik bije i zadłużenie będzie rosło. Jedyna możliwość to nawet już teraz, kontakt z ich serwisem i rozmowa z odpowiednim działem. Jak nie zapłacisz to zaczną się schody na przyszłość, bo będziesz miała wpis że masz opóźnienie w płatności. Paskudny rekord. Nie wiem co widzisz trudnego w wypelnieniu formularza: http://my-account.edfenergy.com/irj/servlet/prt/portal/prtroot/com.edfe.orchard.SelfRegistration.SelfRegistrationComp Podajesz swoje dane adresowe i tyle, bardzo możliwe że później, po zalogowaniu się, trzeba będzie podać nr licznika. I tyle. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
kasica12 | Post #3 Ocena: 0 2014-02-02 20:44:40 (11 lat temu) |
Z nami od: 31-10-2013 Skąd: chester |
no wlasnie jak podaje te dane to wywala mnie i od nowa musze ale dzieki za odp
|
karjo1 | Post #4 Ocena: 0 2014-02-02 20:46:22 (11 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
telefon do customer service i ustalenie splat.
Rachunek dosc wysoki, za jaki okres, moze jest blad w naliczaniu? |
piekar10 | Post #5 Ocena: 0 2014-02-02 21:01:31 (11 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 08-06-2006 Skąd: Moja Wyspa |
płatności płatnościami , chciałem zwrócić uwagę ,że warto sprawdzić na porównywarkach ceny gazu i prądu w twoim regionei i najlepiej podpisać umowę na 2 lata z gwarancją stałych cen (fix). W tej chwili prąd i gaz to tak jak umowa na komórkę czy internet , jak nie zmieniasz dostawcy czy nie szukasz dobrych ofert to cię dymają (sorki)
1) Prawdziwi fceci nie jedzą miodu , prawdziwi faceci żują pszczoły ............2) Ponosze pełną odpowiedzialność za porady udzielane przez Richmond.
|
|
|
krakn | Post #6 Ocena: 0 2014-02-02 21:02:32 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
a na email przyszedl ci moze jakis link aktywujacy?
nigdy nie mialem kontraktu z edf, albo bylo to wieki temu krotko. Albo sprawdz inna przegladarke, albo moze addblock blokuje wyskakujace okienko i dlatego nie widzisz co dalej Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
kasica12 | Post #7 Ocena: 0 2014-02-03 09:04:39 (11 lat temu) |
Z nami od: 31-10-2013 Skąd: chester |
rachunek przyszedl za 2,5 miesiaca wydaje mi sie ze troche zaduzy ale moge sie mylic nie wiem jak to wyliczyc czy jest naciagniety nie znam sie na tym
![]() |
radzik77 | Post #8 Ocena: 0 2014-02-03 09:29:54 (11 lat temu) |
Konto usunięte |
Stan licznikow sama podajesz?
|
Post #9 Ocena: 0 2014-02-03 09:38:45 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
stanislawski | Post #10 Ocena: 0 2014-02-03 09:43:46 (11 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Tylko kontakt z CS. Co prawda ciężko się dodzwonić. Ja napisałem maila, że mam gdzieś ich Customer Service, nie mam zamiaru tracić czasu na siedzenie ze słuchawką przy uchu i niech się do mnie odezwą w ciągu 24 godzin, bo idę do nPower. Przysłali mi inny numer telefonu. Zadzwoniłem, dodzwoniłem się od razu. Podałem licznik i gotowe.
Po założeniu rachunku jeszcze zmieniłem sobie taryfę na lepszą (to już online) oraz zamówiłem (e-mailem znów) formularz na Direct Debit - online jest, ale nie działa poprawnie, zaś przez telefon trwa wieki (czytają ci warunki itd.). |