MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Edf energy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 16

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kasica12

Post #1 Ocena: 0

2014-02-02 14:55:39 (11 lat temu)

kasica12

Posty: 28

Kobieta

Z nami od: 31-10-2013

Skąd: chester

hej potzrebuje pomocy jak sie zarejestrowac do edf energy bo za diabla nie moge tak krok po kroku jak ktos moze prosze:-] i pytanie czy moge rozlozyc achunek na raty gdyz dostalam 400f i musze wplacic za tydzien a niestety nie mam tyle kasy pomocy plis *SORRY*:-(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #2 Ocena: 0

2014-02-02 15:19:44 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

rozłożenie jest możliwe, bo generalnie rozliczenie jest w skali roku / umowy.
Pamiętaj że cały czas licznik bije i zadłużenie będzie rosło.

Jedyna możliwość to nawet już teraz, kontakt z ich serwisem i rozmowa z odpowiednim działem.
Jak nie zapłacisz to zaczną się schody na przyszłość, bo będziesz miała wpis że masz opóźnienie w płatności.

Paskudny rekord.


Nie wiem co widzisz trudnego w wypelnieniu formularza:

http://my-account.edfenergy.com/irj/servlet/prt/portal/prtroot/com.edfe.orchard.SelfRegistration.SelfRegistrationComp


Podajesz swoje dane adresowe i tyle, bardzo możliwe że później, po zalogowaniu się, trzeba będzie podać nr licznika.
I tyle.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

kasica12

Post #3 Ocena: 0

2014-02-02 20:44:40 (11 lat temu)

kasica12

Posty: 28

Kobieta

Z nami od: 31-10-2013

Skąd: chester

no wlasnie jak podaje te dane to wywala mnie i od nowa musze ale dzieki za odp

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #4 Ocena: 0

2014-02-02 20:46:22 (11 lat temu)

karjo1

Posty: 21247

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

telefon do customer service i ustalenie splat.
Rachunek dosc wysoki, za jaki okres, moze jest blad w naliczaniu?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

piekar10

Post #5 Ocena: 0

2014-02-02 21:01:31 (11 lat temu)

piekar10

Posty: 1861

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 08-06-2006

Skąd: Moja Wyspa

płatności płatnościami , chciałem zwrócić uwagę ,że warto sprawdzić na porównywarkach ceny gazu i prądu w twoim regionei i najlepiej podpisać umowę na 2 lata z gwarancją stałych cen (fix). W tej chwili prąd i gaz to tak jak umowa na komórkę czy internet , jak nie zmieniasz dostawcy czy nie szukasz dobrych ofert to cię dymają (sorki)
1) Prawdziwi fceci nie jedzą miodu , prawdziwi faceci żują pszczoły ............2) Ponosze pełną odpowiedzialność za porady udzielane przez Richmond.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2014-02-02 21:02:32 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

a na email przyszedl ci moze jakis link aktywujacy?
nigdy nie mialem kontraktu z edf, albo bylo to wieki temu krotko.

Albo sprawdz inna przegladarke, albo moze addblock blokuje wyskakujace okienko i dlatego nie widzisz co dalej
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

kasica12

Post #7 Ocena: 0

2014-02-03 09:04:39 (11 lat temu)

kasica12

Posty: 28

Kobieta

Z nami od: 31-10-2013

Skąd: chester

rachunek przyszedl za 2,5 miesiaca wydaje mi sie ze troche zaduzy ale moge sie mylic nie wiem jak to wyliczyc czy jest naciagniety nie znam sie na tym :(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

radzik77

Post #8 Ocena: 0

2014-02-03 09:29:54 (11 lat temu)

radzik77

Posty: n/a

Konto usunięte

Stan licznikow sama podajesz?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2014-02-03 09:38:45 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stanislawski

Post #10 Ocena: 0

2014-02-03 09:43:46 (11 lat temu)

stanislawski

Posty: 7978

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Narnia

Tylko kontakt z CS. Co prawda ciężko się dodzwonić. Ja napisałem maila, że mam gdzieś ich Customer Service, nie mam zamiaru tracić czasu na siedzenie ze słuchawką przy uchu i niech się do mnie odezwą w ciągu 24 godzin, bo idę do nPower. Przysłali mi inny numer telefonu. Zadzwoniłem, dodzwoniłem się od razu. Podałem licznik i gotowe.

Po założeniu rachunku jeszcze zmieniłem sobie taryfę na lepszą (to już online) oraz zamówiłem (e-mailem znów) formularz na Direct Debit - online jest, ale nie działa poprawnie, zaś przez telefon trwa wieki (czytają ci warunki itd.).

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,