

|
Postów: 2 |
|
---|---|
boawaz | Post #1 Ocena: 0 2011-06-01 21:08:32 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-03-2011 Skąd: cardiff |
Witam wszyskich forumowiczow.Moj problem moze wydac sie nieco banalny.Kupilem ostatnio trzy bilety:dla siebie dla zony i dla naszego syna.(dwa dla doroslych i jeden dla dziecka).Wpisujac nasze dane musialem chyba zle zaznaczyc tytuly(mr
![]() ![]() |
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2011-06-01 21:17:46 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Gdyby to był np.LOT to nie musiałbyś się przejmować natomiast z Ryanairem nigdy nic nie wiadomo, wiec najlepiej to do nich zadzwonić już teraz i zmienią to przez telefon. Możesz tez poczekać do odprawy online i wtedy kombinować ale ja osobiscie dla świętego spokoju dzwoniłbym do biura obsługi lub wysłał maila już teraz.
PS.Tak na przyszłość to tematów dotyczących problemów z Ryanairem trochę na forum jest, nie potrzeba wiec zakładać nowego wątku a wystarczy zapytać w starym lub sprawdzić czy na takie pytanie nie padły już odpowiedzi. |
krakn | Post #3 Ocena: 0 2011-06-01 22:43:10 (14 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
były juz takie przypadki, były już rozwiązania.
jedni dzwonili i za darmo im to poprawiali, byli tacy co olali i też polecieli. skoro twierdzisz że czujesz się kobietą to linie lotnicze nie mogą cie z tego powodu dyskryminować i wmawiać ci, że źle się czujesz ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|