Str 2 z 8 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
littleflower |
Post #1 Ocena: 0 2010-06-05 20:18:32 (15 lat temu) |
 Posty: 7681
Z nami od: 15-07-2008 Skąd: birmingham |
ja mam inny problem- ale chodzi o czas- zakupilam bilety jeszcze w kwietniu -czas wylotu godz 7 rano, tak jest i na strponie ryainar i na emailu z potwierdzeniem
a na stronie lotniska jest czas wylotu godz 10-30
wyslalam email z zapytaniem i na lotnisko i do Ryanair - potwierdzili to co wczesniej pisalam
I ja teraz w kropce jestem, w poniedzialek bede dzwonic na lotnisko z dokladnym zapytaniem, gdyby nie to ze lece sama z dziecmi moze i bylabym wczesniej na lotnisku i w razie co czekala do tej 10.30 ale z moimi dziecmi to ja bym tam szajby dostala przez tyle godz "Take a chance because you never know how absolutely perfect something could turn out to be."
|
 
|
   
|
|
|
kawusia |
Post #2 Ocena: 0 2010-06-07 22:05:03 (15 lat temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Witam wszystkich i mam male pytanie.
Czy kto z was odprawiał się online,bo ja nie mogę.Po wpisaniu wszystkich danych czyli numeru karty,kiedy lecę,skąd wylatuje i gdzie ląduje itd... stronka wisi czyli nie chce dalej się załadować.Wciskam klawisz kontynuacja i wielkie NIC.Tak samo się dzieje jak chce dodać bagaż główny.Porady potrzebuje,co w takiej sytuacji wy robicie?Lub podajcie jakieś namiary jak się z nimi skontaktować.Dziękuje. Anula
|
 
|
 |
|
kksiezniczka |
Post #3 Ocena: 0 2010-06-11 07:04:50 (15 lat temu) |
 Posty: 11894
Z nami od: 22-12-2006 Skąd: Już nie Essex |
A da radę cofnąć transakcję jeśli kupiłam bilet 5 minut temu i nie wiem jakim cudem pomyliłam daty...Płaciłam karta kredytową. ...Wehikuł czasu to byłby cud...
|
 
|
 |
|
agamro90 |
Post #4 Ocena: 0 2010-06-11 08:24:13 (15 lat temu) |
 Posty: 224
Z nami od: 27-09-2005 Skąd: Londyn |
niestety nie mozesz tranzakcji , zadzwon do nich i zmien date zapewne bedziesz musiala zaplacic roznice w cenie biletu i za zmiane [ Ostatnio edytowany przez: agamro90 11-06-2010 08:24 ] jestem po to aby byc z Toba J.
|
 
|
 |
|
agamro90 |
Post #5 Ocena: 0 2010-06-11 08:26:36 (15 lat temu) |
 Posty: 224
Z nami od: 27-09-2005 Skąd: Londyn |
i jeszcze apomnialam , chyba mozesz zmienic na stronie wchodzac w rezerwacje i tam mozesz zmienic termin, oczywiscie cie skasuja ale ile to nie wiem, sprawdz w cenniku jestem po to aby byc z Toba J.
|
 
|
 |
|
|
kksiezniczka |
Post #6 Ocena: 0 2010-06-11 08:28:28 (15 lat temu) |
 Posty: 11894
Z nami od: 22-12-2006 Skąd: Już nie Essex |
Myślałam,że jak jeszcze nie pobrali kasy to mogę anulować rezerwacje i kupić nowy bilet. No trudno,zostawię jak jest i kumpel przyleci pózniej  A ja mam nauczkę,żeby 10 razy sprawdzać zanim nacisnę "zatwierdz" ...Wehikuł czasu to byłby cud...
|
 
|
 |
|
Libbii |
Post #7 Ocena: 0 2010-06-15 11:52:41 (15 lat temu) |
 Posty: 659
Z nami od: 17-03-2009 Skąd: Leicester |
Kurcze, jest tyle tematów związanych z Ryanairem, że nic nie można znaleźć
Problem w tym, że kupowałam bilet wczoraj w nocy. Na końcu normalnie pokazało mi się okno dokonanej rezerwacji. Niestety do tej pory nie przyszedł mi mail potwierdzający. Zadzwoniłam do banku, którego kartą płaciłam i dowiedziałam się, że płatność jest zaksięgowana u nich (tzn. jest zgoda banku na transakcję), ale nie została jeszcze pobrana przez Ryanaira. No i miła pani powiedziała, że nie powinnam się denerwować, bo tak się może zdarzać, i że pewnie popołudniu rezerwacja będzie dokonana.
Czy ktoś z Was też miał taką sytuację?
A jeśli nie, to jakoś w zeszłym roku, tu na forum, ktoś miły podał numer stacjonarny do obsługi Ryanaira na którymś z lotnisk (chyba rzeszowskim) i od dwóch godzin nie mogę tego wątku znaleźć. Czy może ktoś ten numer jeszcze posiada?
Z góry dzięki za pomoc
|
 
|
 |
|
queenOfChocolat |
Post #8 Ocena: 0 2010-06-15 12:20:57 (15 lat temu) |
 Posty: 459
Z nami od: 23-02-2010 Skąd: male... |
kiedys tak miałam ze po kilku dniach (2-3) dopiero mejla dostałam, tyle że byłam spokojna bo na koncie w dostepnych srodkach pokazywało mi o cene biletu mniej, natomiast sama kwota została ściągnieta też po 2 dniach. dlatego zawsze zapisuje sobie nr rezerwacji ktory wyskakuje tuz po zaplaceniu, wtedy i bez mejla mozna zrobic odprawe
|
 
|
 |
|
|
Post #9 Ocena: 0 2010-06-15 12:24:36 (15 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
Libbii |
Post #10 Ocena: 0 2010-06-15 13:03:48 (15 lat temu) |
 Posty: 659
Z nami od: 17-03-2009 Skąd: Leicester |
No właśnie kwotę za bilet widać jako zablokowaną w środkach, a że zawsze przychodzi mail, to numeru rezerwacji nie zapisałam :/ dlatego guzik mogę zrobić, tylko czekanie mi pozostało jak na razie.
Dzięki za dotychczasowe info
I nadal podbijam w sprawie tego numeru do Ryanaira.
|
 
|
 |
|