MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Ryanair - klopoty z rezerwacją

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 8 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 6 | 7 | 8 ] - Skocz do strony

Postów: 71

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

marco_polo

Post #1 Ocena: 0

2010-06-04 22:13:59 (15 lat temu)

marco_polo

Posty: 246

Kobieta

Z nami od: 25-02-2010

Od 4 dni próbuję zabukować bilet lotniczy w Ryanairze. Po wpisaniu wszystkich danych i danych karty wyskakuje komunikat:


Blad systemu – sesja zostala zawieszona

Obecnie wystepuja bledy na naszej stronie internetowej, prosimy odczekac 10 sekund i jesli nie zostana Panstwo przekierowani na strone, prosimy kliknac tutaj.

Jesli dokonali Panstwo juz platnosci to rezerwacja lub zmiana lotu MOGA byc potwierdzone.

Zanim ponownie zarezerwuja Panstwo lot, prosimy sprawdzic poczte elektroniczna czy otrzymali Panstwo email z potwierdzeniem rezerwacji lub sprawdzic czy transakcja zostala potwierdzona, przez skorzystanie z sekcji Zarzadzaj Moja Rezerwacja i wybranie opcji 3.

I nic nie działa. Zero reakcji na klikanie, żadnego e-maila. Nic. Próbowałam w różnych przeglądarkach - też zero efektu.
Czy ktoś mi powie o co chodzi? Czy ktoś z Was miał coś podobnego?

Na mój lot zostało już tylko 4 bilety i się wk.... jeżeli nie da się kupić tego biletu....
Help! :-[

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

marco_polo

Post #2 Ocena: 0

2010-06-05 11:45:37 (15 lat temu)

marco_polo

Posty: 246

Kobieta

Z nami od: 25-02-2010

up

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

littleflower

Post #3 Ocena: 0

2010-06-05 14:19:22 (15 lat temu)

littleflower

Posty: 7681

Kobieta

Z nami od: 15-07-2008

Skąd: birmingham

ja mialam to samo- i to wtedy gdy juz wpisalam dane vz karty do zaplaty- i potem nie bylam pewna kupilam czy nie- przedewszystkim sprawdz w zarzadzanie rezerwacja czy masz ten bilet , jesli nie poczekaj chwile i kup jeszcze raz,
"Take a chance because you never know how absolutely perfect something could turn out to be."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer MSN MessengerNumer gadu-gadu

marco_polo

Post #4 Ocena: 0

2010-06-05 14:40:50 (15 lat temu)

marco_polo

Posty: 246

Kobieta

Z nami od: 25-02-2010

Ale sęk w tym, że nie mogę wejść do zarządzania rezerwacją. Wszystko "wisi".
Teraz nie wiem czy kupiłam ten bilet czy nie :-(
podałam dane karty i wcisnęłam kup teraz i dopiero wyskoczył ten komunikat.
Jak próbuję zrobić to jeszcze raz - to samo.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2010-06-05 15:17:42 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

marco_polo

Post #6 Ocena: 0

2010-06-05 15:46:23 (15 lat temu)

marco_polo

Posty: 246

Kobieta

Z nami od: 25-02-2010

Internet mam szybki.
A na e-mail na razie nic nie przyszło.
Będę czekać do poniedziałku i wtedy sprawdzę konto bankowe.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mlody_leszczyk

Post #7 Ocena: 0

2010-06-05 16:31:13 (15 lat temu)

mlody_leszczyk

Posty: 1460

Mężczyzna

Z nami od: 03-06-2010

Skąd: Luton

Ja mialem podobny problem kiedys. Sprawdzilem konto w banku na drugi dzien. Pieniadze nie wyszly. Wiec ponownie sprobowalem kupic bilet. Tyle ze po wyszej cenie juz byl. No szlag mnie trafil.Ale kupilem. Po kilku dniach zadzwonil domnie mily pan z centrum obslugi z informacja ze mam wykupione dwa bilety na ten sam lot. Powiedzialem ze za pierwszym razem wyskakiwal mi problem z kupnem. Pan poinformowal mnie ze drozszy bilet zostanie anulowany i pieniadze wruca z kilka dni na konto.

Moze zadzwon do nich na infolinie ? choc podejrzewam ze takowej nie posiadaja, ze wzgledow oszczednosciowych.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

monsieur1985

Post #8 Ocena: 0

2010-06-05 17:38:36 (15 lat temu)

monsieur1985

Posty: 341

Mężczyzna

Z nami od: 13-04-2010

Skąd: boston

Kolego ...mlody leszczyku...ortografia sie klania.Piszemy WROCA a nie W R U C A !!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

littleflower

Post #9 Ocena: 0

2010-06-05 19:38:30 (15 lat temu)

littleflower

Posty: 7681

Kobieta

Z nami od: 15-07-2008

Skąd: birmingham

nie musisz czekac az caly dzien- ja chyba po godz juz normalnie kupilam- wczesniej sprawdzilam email, i konto w banku czy akurat ta kwota za bilety mi nie "wisi zawieszona". Cokolwiek kupujemy placac karta ta suma jest zabrana z naswzego konta od razu- choc moze na wyciagu byc widoczna dopiero po kilku dniach to jest wlasnie w takim "zawieszeniu", przynajmniej u mnie .
"Take a chance because you never know how absolutely perfect something could turn out to be."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer MSN MessengerNumer gadu-gadu

Post #10 Ocena: 0

2010-06-05 19:58:29 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 8 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 6 | 7 | 8 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,