Blad systemu – sesja zostala zawieszona
Obecnie wystepuja bledy na naszej stronie internetowej, prosimy odczekac 10 sekund i jesli nie zostana Panstwo przekierowani na strone, prosimy kliknac tutaj.
Jesli dokonali Panstwo juz platnosci to rezerwacja lub zmiana lotu MOGA byc potwierdzone.
Zanim ponownie zarezerwuja Panstwo lot, prosimy sprawdzic poczte elektroniczna czy otrzymali Panstwo email z potwierdzeniem rezerwacji lub sprawdzic czy transakcja zostala potwierdzona, przez skorzystanie z sekcji Zarzadzaj Moja Rezerwacja i wybranie opcji 3.
I nic nie działa. Zero reakcji na klikanie, żadnego e-maila. Nic. Próbowałam w różnych przeglądarkach - też zero efektu.
Czy ktoś mi powie o co chodzi? Czy ktoś z Was miał coś podobnego?
Na mój lot zostało już tylko 4 bilety i się wk.... jeżeli nie da się kupić tego biletu....
Help!
