Monitor w recepcji, pewnie zeby zerkali, ale przeciez sie nagrywa, to nikt nie bedzie siedzial i patrzyl caly czas. A na pewno nie recepcjonistka, ktora ma inne zadania.
Carpe diem.
Str 3 z 3 |
|
---|---|
Richmond | Post #1 Ocena: 0 2022-06-16 15:27:36 (3 lata temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jak zadzwonilas do ubezpieczyciela, to juz bedziecie mieli incydent w historii i ubezpieczenie bedzie drozsze. Nawet jak nie otworzysz oficjalnego zgloszenia naprawy.
Monitor w recepcji, pewnie zeby zerkali, ale przeciez sie nagrywa, to nikt nie bedzie siedzial i patrzyl caly czas. A na pewno nie recepcjonistka, ktora ma inne zadania. Carpe diem.
|
dominikana36 | Post #2 Ocena: 0 2022-06-16 16:26:19 (3 lata temu) |
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Nie, nie bedziemy. Nie zglosilam rejestracji ani nie podalam zadnych danych, po prostu opisalam sytuacje i poprosilam o rade- dlatego napisalam, ze pani byla mila bo nie musiala wcale ze mna gadac. Tym bardziej, ze to nawet nie moj van
![]() Szczerze to nie wiem jakie recepcjonistka ma zadania w nocy w PremierInn. To trwalo prawie pol godziny |
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2022-06-16 16:57:09 (3 lata temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Oki, jak nic nie podałaś, to nie mogli wpisać incydentu.
Carpe diem.
|
dominikana36 | Post #4 Ocena: 0 2022-06-16 21:05:37 (3 lata temu) |
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Maz dotarl vanem. Drzwi wygladaja lepiej niz na zdjeciach. Moze pomyslowy Dobromir cos wymysli chociaz na chwile. Z zakupem nowych katastrofa, to model z upgrade, bez panelu masakra jakas. Takich drzwi po prostu nie ma nigdzie, nawet na Allegro.
|