Postów: 13 |
|
---|---|
zgryzioryk | Post #1 Ocena: 0 2017-03-24 18:28:25 (7 lat temu) |
Z nami od: 24-03-2017 Skąd: Fraserburgh |
Witam
od dwóch dni prowadzę nierówną walkę by opłacić ubezpieczenie samochodu. Mam już motor quote wystawione przez Avivę i tu zaczyna się problem. Klikam na buy.. i chcę opłacić w ratach, pierwsza płatność - depozyt ma być opłacony kartą (próbowałam kartami kredytowymi z Polski, zonk) dziś próbowaliśmy kartą debetową z Bank Of Scotland i.. też się nie udało.. czy może ktoś mi podpowie jak rozwiązać problem i opłacić ubezpieczenie? |
Richmond | Post #2 Ocena: +1 2017-03-24 18:40:42 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Zadzwon i zaplac przez telefon ta karta debetowa. Karta powinna byc na Ciebie, byc moze nie zgadza sie kod pocztowy karty z danymi podanymi w polisie i dlatego nie przechodzi platnosc.
Carpe diem.
|
zgryzioryk | Post #3 Ocena: 0 2017-03-24 18:47:03 (7 lat temu) |
Z nami od: 24-03-2017 Skąd: Fraserburgh |
No to się problem jeszcze powiększa..
Ubezpieczającym jest osoba, która nie ma jeszcze konta w banku a zapłacić chcieliśmy kartą kolegi.. kod karty z kodem polisy jest zgodny czyli rozumiem, że się nie uda? [ Ostatnio edytowany przez: zgryzioryk 24-03-2017 18:47 ] |
krakn | Post #4 Ocena: 0 2017-03-24 21:19:29 (7 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Raczej to jakiś problem autoryzacji karty
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
stanislawski | Post #5 Ocena: 0 2017-03-24 23:50:14 (7 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Powinno się udać. Trzeba wpisać inne dane karty niż dane z quote, zawsze była tam taka możliwość.
|
|
|
kasiachery | Post #6 Ocena: 0 2017-03-25 07:32:44 (7 lat temu) |
Z nami od: 17-06-2013 Skąd: wypizdowek |
moze bank mysli ze karta jest kradziona bo dane na ubezpieczenie sa inne a karta jest wlasnoscia kogos innego i dlatego odrzuca. Najlepiej zadzwonic.
|
stanislawski | Post #7 Ocena: 0 2017-03-25 08:13:55 (7 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Dzwonienie nic nie da. Człowiek po drugiej stronie linii ma takie samo narzędzie do wpisywania danych karty. Tego się nie robi na kartkę i długopis. Standardowa odpowiedż "musisz skontaktować się ze swoim bankiem".
|
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2017-03-25 11:37:09 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Niekoniecznie nic nie pomoze. Konsultant moze miec info zwrotne dlaczego platnosc nie przechodzi, po drugie moze miec mozliwosc nadpisania czegos w systemie i przepuszczenia platnosci.
Carpe diem.
|
zgryzioryk | Post #9 Ocena: 0 2017-03-26 18:33:55 (7 lat temu) |
Z nami od: 24-03-2017 Skąd: Fraserburgh |
Jestem swiezakiem jesli chodzi o te sprawy.. Jak placi sie karta przez telefon? I moze to zrobic obca osoba w moim imieniu?
|
cris82 | Post #10 Ocena: 0 2017-03-26 18:46:27 (7 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
ja kiedys nie moglem wykupic ubezpieczenia przez internet zadzwonilem i przeszlo bez problemu babka pobrala dane z karty na DD
|