Str 2 z 3 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2012-04-06 20:48:34 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
BlakoPL | Post #2 Ocena: 0 2012-04-06 22:52:28 (13 lat temu) |
Z nami od: 05-04-2012 Skąd: Aviemore |
Juz napomnialem zonie ze raczej zmieniam plan podrozy i zamiast w drodze do polski plynac z Harwich, skorzystamy z promu w Newcastle.
Tam trzeba wynajac kabine bo trwa to chyba ponad 12 godzin wiec bez wymowek porzadnie sie wyspie przed dalsza trasa. W drodze powrotnej z PL planowalem zatrzymac sie w niemczech conajmniej na 1 noc zeby odpoczac albo na 2/3 jak bedzie cos fajnego i tego planu poki co nie zmieniam (chociaz wolalbym zatrzymac sie w kilku innych miejscach ale nie po drodze :/ ), co daloby mi odpoczynek w drodze powrotnej. Jak juz bedziemy w uk to sie nie przejmuje bo mam czas zeby wrocic do domu. Mam nadzieje ze taki plan wypali ale ciagle jestem zainteresowany jesli ktos ma jakies opinie albo sugestie wiec piszcie ![]() Wielka szkoda ze moja zona nie jezdzi samochodem, bo wtedy bez zastanowienia z 2 kierowcow pojechlibysmy do Dover i tamta trasa odwiedzilbym kilka miejsc w ktore chce kiedys wrocic nawet tylko na chwile ![]() |
Post #3 Ocena: 0 2012-04-06 22:59:17 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
nikado | Post #4 Ocena: 0 2012-04-06 23:49:19 (13 lat temu) |
Z nami od: 29-11-2010 Skąd: Blackburn |
A może z Hull do Rotterdamu... Płynęłam i polecam.
|
desperado67 | Post #5 Ocena: 0 2012-04-07 06:19:28 (13 lat temu) |
Z nami od: 30-05-2008 |
Najrozsądniejsza i chyba najtańsza opcja to tak jak Catch napisał.
|
|
|
stanislawski | Post #6 Ocena: 0 2012-04-07 07:02:07 (13 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Hull - Rotterdam też kosztuje więcej, a musi człowie z Highlands jechać dalej. A tu chodzi o to, aby sobie odbił z kosztów raz cenę niezużytej benzyny, dwa dodatkowy wypoczynek.
Teraz jest taka sprawa. Podejście do tego typu transportu. Dla mnie "prom", gdzie się stoi obok samochodu, to jest na Wiśle, po Czernichowem. Dover - Calais (ew. Dunkierka) to też może być przeprawa. Te dłuższe trasy, to są po prostu rejsy, na których przy okazji mamy auto ze sobą. I korzystam z tego jak z rejsu, za co płacę. Bawię się, wypoczywam, gram w kasynie, piję Heinekena albo jem fajną kolację. |
Post #7 Ocena: 0 2012-04-07 09:44:49 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
BlakoPL | Post #8 Ocena: 0 2012-04-07 10:37:45 (13 lat temu) |
Z nami od: 05-04-2012 Skąd: Aviemore |
Wersja do PL z Newcastle, a spowrotem z Dover jest o jakies 50F tansza od Harwich, wiec roznica nieznaczna.
W uk roznice miedzy dover a harwich to zaledwie niecale 30 mil ALE z PL do Hook of Holland jest ok 850 mil a z PL do Dunkirk jest jakies 950 czyli tu roznica jest spora. |
BlakoPL | Post #9 Ocena: 0 2012-04-07 15:56:08 (13 lat temu) |
Z nami od: 05-04-2012 Skąd: Aviemore |
Dziekuje wszystkim za pomoc w wyborze trasy dojazdu do PL. Jestem pewny ze wasze sugestie pomoga mi wybrac najlepsza droge ale jesli macie jeszcze jakies pomysly to bardzo chetnie ich wyslucham (przeczytam
![]() Jak widze kilka osob udzielajacych sie w tym temacie bywała w PL i innych krajach europy niejednokrotnie, to moze pomozecie mi w innej kwestii niz trasa. W europie jezdzmy prawa strona ulicy i swiatla w naszych samochodach swieca wszystkim po oczach, co pewnie szybko zauwaza lokalna policja ![]() Gdzie i za ile kupuje sie naklejki na swiatla aby spelnialy one normy europejskie? [ Ostatnio edytowany przez: BlakoPL 07-04-2012 15:57 ] |
andyopole | Post #10 Ocena: 0 2012-04-07 15:58:37 (13 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Cytat: 2012-04-06 14:18:17, krakn napisał(a): dobrze kombinujesz, kolega brał jeszcze kajutę (nie wiem czy można nie brać bo nie wnikałem) i dzięki temu spokojnie się wyspał, przed dalszą podróżą. na rejsy dzienne mozesz a na rejsy nocne MUSISZ wykupic kajute... |