MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Do polski samochodem z Inverness

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

BlakoPL

Post #1 Ocena: 0

2012-04-06 13:33:56 (13 lat temu)

BlakoPL

Mężczyzna

Z nami od: 05-04-2012

Mam zamiar w lipcu wraz z rodzina jechac do polski samochodem. Planuje jechac do Harwich - bo jest blizej niz Dover - i promem do Hook of Holland.

Moj znajomy juz kiedys podrozowal z Dover i powiedzial mi ze dojazd to 8h bez problemow ale mi sie wydaje ze tyle nie wystarczy.

Pytanie kieruje do osob ktore juz podrozowaly samochodem ktoras z tych tras a nie do osob ktore wpisza miasta do mapy google i zaczna mi prawic kazania 8-)

Prosze wziasc pod uwage ze mimo iz bede podrozowal z zona i dziecmi, jestem jedynym kierowca. Biore tez pod uwage nieuniknione postoje zeby dzieciakom kupic cos do jedzenia czy tez jak beda musieli isc do lazienki.

Prom wyplywa z Harwich o 9 rano i ja mysle ze wyjechac z domu powinnismy o 21 dzien wczesniej. Dalo by nam to 12 godzin na dojazd, postoje, nieoczekiwane 'utrudniacze' i mam nadzieje ze dzieci by chociaz czesc trasy przespaly :-P :-]

Dajcie znac jakie sa wasze doswiadczenia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #2 Ocena: 0

2012-04-06 14:18:17 (13 lat temu)

krakn

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

dobrze kombinujesz, kolega brał jeszcze kajutę (nie wiem czy można nie brać bo nie wnikałem) i dzięki temu spokojnie się wyspał, przed dalszą podróżą.

ze Szkocji do Dover, jeszcze musisz minąć zakorkowany przejazd na M25 przez tamize, korek potrafi tam być nawet o 21 no i lecą kilometry i paliwo, więc niby twoja przeprawa droższa ale gdy policzysz wszytko to wychodzi że czas przejazdu podobny, i całkowity koszt taki sam, albo zbliżony.