Sprzedawca musi kliknąć że reklamację uznaje wtedy kwota automatycznie wróci do ciebie. Nic więcej nie musi robić
The Mythbuster
Str 5 z 5 |
|
---|---|
vitek | Post #1 Ocena: 0 2009-03-05 23:17:48 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Pieniądze są zatrzymane przez paypal bo zgłosiłaś reklamację.
Sprzedawca musi kliknąć że reklamację uznaje wtedy kwota automatycznie wróci do ciebie. Nic więcej nie musi robić The Mythbuster
|
reivilo | Post #2 Ocena: 0 2009-03-06 09:11:43 (16 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
Jest taki moment ze zadna ze stron nie moze zrobic ruchu- paypal daje sobie czas na kontrole bad tym procesem. Za kila dni bedziesz miala kase na koncie.Chyba dostaniez pytanie czy sie zgadzasz na takie rozwiazanie problemu. Jak widzisz ...po krzyku. Tylko spokojnie...
Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
dunia29 | Post #3 Ocena: 0 2009-03-06 11:04:13 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-11-2007 Skąd: Manchester |
Witam
Napisałam tak jak mi poradziliscie i na paypalu mam teraz View case history * 5 Mar. 2009 - PayPal: Email sent to seller * 5 Mar. 2009 - PayPal: Email sent to buyer * 5 Mar. 2009 - Buyer: Dispute escalated to claim * 5 Mar. 2009 - Buyer: Dispute filed * 4 Mar. 2009 - PayPal: Email sent to seller * 4 Mar. 2009 - PayPal: Email sent to buyer * 4 Mar. 2009 - Buyer: Dispute filed Z tego co rozumiem to paypal wysłał maila do sprzedawcy ale nie widać czy odpowiedział. Niby ma na to 10 dni What happens next The seller has been asked to respond by 15 Mar. 2009. Once we receive the information, we'll continue our review of this case. Myslicie ze teraz powinnam spokojnie czekać i przyglądać sie przez te 10 dni co będzie dalej ? Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji więc jestem zielona. Pozdrawiam |