Str 4 z 5 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2009-03-04 23:16:58 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
anneczka | Post #2 Ocena: 0 2009-03-04 23:39:53 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
Cytat: 2009-03-04 08:50:19, ciemny33 napisał(a): nic nie jest obowiazkowe,99% sprzedajacych ma pay pal lecz to nie jest wymoog,czasem jako forme zaplaty podaja przelew na konto lub inne mozliwosci,na pewno posiadanie pay pal nie jest obowiazkiem ![]() Każdy co zaczyna sprzedawac na ebayu musi mieć paypala(bynajmniej tak jest teraz) z biegiem czasu mozna usunąć go jednak z sposobów płatności, ale trzeba sie uwarygodnić poprzez komentarze ![]() W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |
vitek | Post #3 Ocena: 0 2009-03-05 00:39:01 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: 2009-03-04 23:14:13, reivilo napisał(a): nie czekajcie , kozystajcie ze swoich praw konsumenckich ....to mowilam ja ....bity przez takich jak wy seller on ebay.. zaraz zaraz jak mi dostarczysz towar mniej więcej zgodny z ofertą i w czasie nie dłuższym niż trwało stworzenie świata to nie wiem jak inni, ale ja cię bił nie będę więc mi tu proszę nie uogólnać ![]() The Mythbuster
|
anneczka | Post #4 Ocena: 0 2009-03-05 09:59:51 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
Cytat: 2009-03-04 17:12:46, dunia29 napisał(a): Witam 27 stycznia kupiłam na ebayu srebny naszyjnik dla siostrzenicy który miał byc wysłany do Polski i taki adres sprzedawca miał podany. Do tej pory pisze do niego że przesyłki nie dostałam a on mi na to ze wysłał 27 stycznia lotniczym. Co teraz moge zrobić jesli nie mam teraz ani naszyjnika ani pieniędzy a nie było to mało bo 55 dolarów przeliczyło na funty i wyszło to 47 funtów. Dzisiaj do niego napisałam ze przesyłki nadal nie mam i jesli nie dostane w ciągu tygodnia zwrotu pieniedzy to bede zgłaszała to do paypal i do ebay. Nie wiem czy tak mogę zrobić a jesli tak to prosze pomóżcie mi i poradzcie jak rozwiązac ten problem bo to nie jest mała sumka zeby podarowac a zbyt długo to wszystko już trwa zeby nadal czekac. Pozdrawiam Jeżeli gość ma potwierdzenie wysyłki to nic mu nie poradzisz, trzebabyło zainwestowac w drozsza przesyłkę bo on to napewno wysłał listem zwykłym lotniczym a w polsce jak wiadomo jesli cos jest w zagranicznej przesyłce to...ginie, mozesz zglosic to w polsce ale poczta polska ma taki burdel, że nie bardzo wierze ze uda ci sie cos zdzialac bedac w w anglii ![]() W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |
dunia29 | Post #5 Ocena: 0 2009-03-05 11:21:06 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-11-2007 Skąd: Manchester |
Zrobiłam Vitku jak napisałes ale wątpie czy to coś da.Pisałam już kilka razy do sprzedawcy o zwrot pieniędzy ale to nie poskutkowało.
Myslę ze to sprzedawca powinien obliczyc ile wysłanie przedmiotu bedzie kosztowało tym bardziej ze to wysyłka była z Canady wiec obojętnie czy była wysyłana do UK czy PL. Była to rzecz troszkę droższa bo 55 dolarów to nie jest tak mało więc sprzedawca powinnien zabezpieczyć się w razie zagubienia lub zniszczenia przedmiotu. Ja co mogłam zrobić to zapłacic tyle co domagał się i czekać na zakupiony przedmiot a tak nie mam ani pieniędzy ani rzeczy. Teraz jest spór między mną,sprzedawca a paypalem. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wkurza mnie że ten paypal ma wszystko po angielsku a w tym języku jestem słaba ![]() Pozdrawiam |
|
|
dunia29 | Post #6 Ocena: 0 2009-03-05 11:22:10 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-11-2007 Skąd: Manchester |
[ Ostatnio edytowany przez: dunia29 05-03-2009 23:20 ] |
vitek | Post #7 Ocena: 0 2009-03-05 11:27:07 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: Jeżeli gość ma potwierdzenie wysyłki to nic mu nie poradzisz, Niekoniecznie. Poza tym zależy czy sprzedawca jest prywatny czy biznesowy, w tym drugim wypadku podlega przepisom o zawieraniu transakcji na odległość = ponosi pełną odpowiedzialność za to że towar dotrze do odbiorcy. Dlatego od takich najbezpieczniej kupować The Mythbuster
|
reivilo | Post #8 Ocena: 0 2009-03-05 12:21:55 (16 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
dunia29 .....otwierasz dyspute na paypalu. Dostaniesz zwrot kasy nawet jak facet ma ma potwierdzenie wysylki - bo ty nie masz potwierdzenia odbioru a takie powinas posiadac. Wiec paypal zablokuje mu kase a po zakonczonym sporze ty ja bedziesz miala na koncie. A jak przesylka zaginela - facet dostanie odszkodowanie od firmy przesylajacej..poczta ..czy jaka kolwiek
[ Ostatnio edytowany przez: reivilo 05-03-2009 17:10 ] Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
reivilo | Post #9 Ocena: 0 2009-03-05 12:31:28 (16 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
Cytat: jak mi dostarczysz towar mniej więcej zgodny z ofertą i w czasie nie dłuższym niż trwało stworzenie świata to nie wiem jak inni, ale ja cię bił nie będę więc mi tu proszę nie uogólnać ![]() no tobie tak a wiesz za co angole daja negatywy - ostatni - laska kupila zasilacz i poslalismy jej zamiast 19V 6,32A - 18,5V 6,5A..jak jej napisalam ze sprzedalismuy ponad 2000 i chyba znamy sie na zasilaczach a ona kupuja zasialacz ...for...jakis tam laptop....rozdarla sie ze nie jest firmowy nie wazne ze wszytko jest produkowane w chinach i tylko nalepki sie roznia ... kolejny - szczytem bylo jak facet pisal do nas maile po hiszpansku, walna negatywa po hiszpansku, i nie pomogla dysputa z paypalem ze nie rozumiemy po hiszpansku i nie jestesmy w stanie rozwiazac problemu bo nie wiemy o co chodzi- musielismy oddac kase. moge podac jeszcze kilka innych absurdow ebayowo - paypalowych, A na polskim Allegro ...ekipa czeka nawet do dwoch tygodni i nie wrzeszczy....... Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
Post #10 Ocena: 0 2009-03-05 22:14:51 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|