Str 3 z 5 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2009-03-03 22:27:55 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
roztocz | Post #2 Ocena: 0 2009-03-04 07:40:02 (16 lat temu) |
Z nami od: 23-05-2007 Skąd: Greenford |
Cytat: 2009-03-03 22:27:55, hazardzistka napisał(a): a jesli sprzedajacy nie ma konta na paypalu?? napewno ma, dla sprzedajacych jest obowiazkowe Praca - to bardzo prymitywny sposob spedzania czasu.
|
reivilo | Post #3 Ocena: 0 2009-03-04 08:46:42 (16 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
Cytat: no tak wlasnie mam otwarte 2 dysputy i cisza od 20 lutego, a jesli sprzedajacy nie ma konta na paypalu??
nie moze byc ciszy dluzszej niz 8 dni - czytaj co ci paypal wskazuje za kroki ....zdalnie nie wiele ci poradze nie mam zielonego pojecia co jest podstawa sporu - brak towaru czy nie zgodnosc z opisem a moze co innego. Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
ciemny33 | Post #4 Ocena: 0 2009-03-04 08:50:19 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 26-01-2008 |
nic nie jest obowiazkowe,99% sprzedajacych ma pay pal lecz to nie jest wymoog,czasem jako forme zaplaty podaja przelew na konto lub inne mozliwosci,na pewno posiadanie pay pal nie jest obowiazkiem
![]() |
vitek | Post #5 Ocena: 0 2009-03-04 10:32:14 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: 2009-03-03 22:27:55, hazardzistka napisał(a): a jesli sprzedajacy nie ma konta na paypalu?? Wtedy możesz reklamować tylko przez ebay. A tam są znacznie mniej korzystne zasady, np. nie zwracają kosztów wysyłki. Dlatego najlepiej kupować tylko tam gdzie można płacić paypalem. The Mythbuster
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2009-03-04 15:07:17 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
chinczyk | Post #7 Ocena: 0 2009-03-04 15:11:04 (16 lat temu) |
Z nami od: 09-07-2008 Skąd: najpiekniejsze miasto na wyspach!!!! |
trzeba pamietac ze okres rozliczeniowy np. 7 dni trzeba liczyc tylko dni robocze ,bez sobot niedziel swiat i BH
yyy
|
dunia29 | Post #8 Ocena: 0 2009-03-04 17:12:46 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-11-2007 Skąd: Manchester |
Witam
27 stycznia kupiłam na ebayu srebny naszyjnik dla siostrzenicy który miał byc wysłany do Polski i taki adres sprzedawca miał podany. Do tej pory pisze do niego że przesyłki nie dostałam a on mi na to ze wysłał 27 stycznia lotniczym. Co teraz moge zrobić jesli nie mam teraz ani naszyjnika ani pieniędzy a nie było to mało bo 55 dolarów przeliczyło na funty i wyszło to 47 funtów. Dzisiaj do niego napisałam ze przesyłki nadal nie mam i jesli nie dostane w ciągu tygodnia zwrotu pieniedzy to bede zgłaszała to do paypal i do ebay. Nie wiem czy tak mogę zrobić a jesli tak to prosze pomóżcie mi i poradzcie jak rozwiązac ten problem bo to nie jest mała sumka zeby podarowac a zbyt długo to wszystko już trwa zeby nadal czekac. Pozdrawiam |
vitek | Post #9 Ocena: 0 2009-03-04 19:01:00 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: 2009-03-04 15:07:17, hazardzistka napisał(a): You can escalate this dispute to a claim any time between 25/01/2009 12:39 GMT and 12/03/2009 23:34 GMT. wiec co robie zle ze nie mam zadnych odp?? moze ktos mnie nakieruje krok po kroku? Musisz zrobić dokładnie to co jest napisane czyli escalate to a claim (klikasz odpowiedni przycisk). Masz na to czas do 12.3 po tym czasie uznają że rezygnujesz z roszczeń i sprawa zostaje zamknięta Dunia dokładnie to samo - zaloguj się na stronie paypala, open dispute, potem escalate to claim [ Ostatnio edytowany przez: vitek 04-03-2009 19:03 ] The Mythbuster
|
reivilo | Post #10 Ocena: 0 2009-03-04 23:14:13 (16 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
hazardzistka jak pisze vitek - otwarlas ale nie pociagnelas dalej - jak byk masz napisane ze ruch po twojej stronie
dunia - j.w i pomietajcie macie tylko 60 dni od daty zakupu na rekamacje a mozna zaczac juz po 8 dniach - nie czekajcie , kozystajcie ze swoich praw konsumenckich ....to mowilam ja ....bity przez takich jak wy seller on ebay..wiec do dziela ....ja nie moge to przynjamiej wma podpowiem Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|