MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Mam problem. Pomóżcie

 

Postów: 1

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Pola96

Post #1 Ocena: 0

2019-01-30 12:04:44 (5 lat temu)

Pola96

Posty: 11

Kobieta

Z nami od: 28-03-2018

Skąd: Leicester

Hej, mam taki problem ponieważ zaczęłam chorować od kilku dni i niestety nie przysługuje mi w pracy coś takiego jak sick day ponieważ wykorzystałam już 3 razy i teraz takie moje pytanie. Byłam dzisiaj u lekarza który poinformował mnie że mam zostać w domu kilka dni ale niestety nie dał mi sick note tylko powiedział że mam w recepcji poprosić o self certificate i teraz nie wiem do czego mi to jest potrzebne gdyż ponieważ zadzwoniłam do mojej agencji i mówię że jestem chora i że byłam u lekarza ale niestety nie otrzymałam sick note a ona ze niestety nic bez tego nie mogą zrobić i prawdopodobnie muszę przyjść do pracy, po czym zadzwoniłam ponownie do przychodni to powiedziała pani że nie muszę nic przedstawiać że w przepisach jest tak że do 7 dni mogę być chora a po 7 dniach mogę przyjść do lekarza po taką sick note i teraz powiedzcie co ja mam zrobić z racji tego że mój angielski jest totalnie złamany to obawiam się że mogą mnie zwolnić z pracy a ja nie mogę iść ponieważ nie jestem w stanie? Czy jak wypełnię ten self certificate i dam agencji czy to wystarczy czy musze wrócić do pracy mimo że jestem chora i czy mogą mnie zwolnić jeśli nie mam już sick day do wykorzystania i bez sick Note? Proszę pomóżcie. Dziękuję

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

lichowie

Post #2 Ocena: 0

2019-01-30 13:56:58 (5 lat temu)

lichowie

Posty: 235

Z nami od: 20-09-2007