MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Smart meters

« poprzednia strona

Strona 6 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Str 6 z 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

niebieskieucho

Post #1 Ocena: 0

2018-06-28 21:21:52 (7 lat temu)

niebieskieucho

Posty: 2588

Mężczyzna

Z nami od: 24-11-2008

Skąd: Folkestone

Moim zdaniem nie sa obowiazkowe. Mój dostawca pradu co jakis czas zasypywal mnie ofertami o bezplatnej wymianie liczników. W koncu sie wkurzylem i napisalem mu list co detalicznie mysle o tych inteligentnych licznikach, przytaczajac zródla naukowe. Odpowiedzi nie dostalem, ale uslugodawca wpadl na chytry pomysl. Na stronie, na której byl rachunek za elektrycznosc (place internetowo), byla na górze informacja, ze zgadzam sie na bezplatna wymiane, a nizej byl kwadracik do odhaczenia, ze go nie chce. Jesli ktos przeoczyl ta informacje, to automatycznie bylo to uznane, ze wyraza zgode na wymiane. I to moze miec miejsce w twoim przypadku.
Bierz sprawy w swoje ręce... i w nogi

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer Skype

Mustafa1975

Post #2 Ocena: 0

2018-06-28 21:31:03 (7 lat temu)

Mustafa1975

Posty: 757

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2010

Skąd: Birmingham

Cytat:

2018-06-28 21:21:52, niebieskieucho napisał(a):
Moim zdaniem nie sa obowiazkowe. Mój dostawca pradu co jakis czas zasypywal mnie ofertami o bezplatnej wymianie liczników. W koncu sie wkurzylem i napisalem mu list co detalicznie mysle o tych inteligentnych licznikach, przytaczajac zródla naukowe. Odpowiedzi nie dostalem, ale uslugodawca wpadl na chytry pomysl. Na stronie, na której byl rachunek za elektrycznosc (place internetowo), byla na górze informacja, ze zgadzam sie na bezplatna wymiane, a nizej byl kwadracik do odhaczenia, ze go nie chce. Jesli ktos przeoczyl ta informacje, to automatycznie bylo to uznane, ze wyraza zgode na wymiane. I to moze miec miejsce w twoim przypadku.

a to trzeba zmienic dostawce wkoncu bo te Npower to badziewie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2018-06-28 22:15:56 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 29600

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

WYmiana licznikow nie jest obowiazkowa, niektore firmy formuluja listy do klientow, zeby tak to brzmialo. Inne probuja umawiac klientow na sile, tak jak piszesz.

Wiem tez, ze sa firmy, ktore zaczely wprowadzac korzystniejsze taryfy dla smart meters, zeby zmusic klientow do wymiany.

Mnie jeszcze ani razu nikt nie probowal do tego namawiac, wspominac o tym, itp.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Emeryt56

Post #4 Ocena: 0

2018-06-29 01:01:10 (7 lat temu)

Emeryt56

Posty: 1680

Mężczyzna

Z nami od: 15-01-2018

Skąd: Montreal (Bristol)

Jak ktoś ma stary licznik to zazwyczaj jest on już zużyty i się kręci z większymi oporami przez co zaniża wskazania zużytej energii elektrycznej.
Wniosek : po wymianie na nowy zaczniemy więcej płacić.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Mustafa1975

Post #5 Ocena: 0

2018-06-29 01:44:41 (7 lat temu)

Mustafa1975

Posty: 757

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2010

Skąd: Birmingham

No jaja wyslali sms ze ktos przyjdzie 17 lipca wymienic liczniki na smart. Nawet nie zapytali o zgode hehe. Czas zmienic dostawce.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #6 Ocena: 0

2021-07-12 13:53:07 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 29600

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Moj nowy smart meter elektryczny przezyl dokladnie tydzien i przestal dzialac. Ach ta technologia.

Wczesniej mialam trefny licznik gazu i to maja mi przeliczyc po korzystnej opcji, a teraz mam trefny licznik pradu, ktory nic nie zlicza.

Z deszczu pod rynne. Czulam, ze bedzie jakas sciema z tymi licznikami i wahalam sie, zeby zmieniac tez elektryczny, skoro nie bylo z nim problemu.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tesstickle

Post #7 Ocena: 0

2021-07-12 18:50:50 (4 lata temu)

tesstickle

Posty: 4578

Mężczyzna

Z nami od: 19-01-2020

Skąd: Dolna szuflada

Cytat:

2021-07-12 13:53:07, Richmond napisał(a):
.. Czulam, ze bedzie jakas sciema z tymi licznikami i wahalam sie, zeby zmieniac tez elektryczny, skoro nie bylo z nim problemu.


Obrazek
:-)
- Jurandzie, powiedziałeś, żebym wydał wszystkie pieniądze, bo umrę w maju. A mamy wrzesień. - Ale pieniądze wydałeś? - Tak - Czasem moje przepowiednie sprawdzają się tylko w połowie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2021-08-10 09:00:36 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 29600

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Wymienia mi licznik elektryczny 1 wrzesnia, 2 miesiace od instalacji tego. Na dodatek, poza tym, ze jest trefny, to podobno zly typ mi zainstalowali, bo mial byc economy 7, a ten nie jest.

W lipcu policzyl polowe zuzycia, bo nie dzialal przez 10 dni i regularnie restartuje sie. Wczoraj znowu wylaczyl sie i przestal naliczac. Trzeba isc zrobic pranie i inne energochlonne czynnosci.

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Gwontownik

Post #9 Ocena: 0

2021-08-10 09:53:46 (4 lata temu)

Gwontownik

Posty: 5763

Mężczyzna

Z nami od: 29-09-2020

Skąd: North East

Jest bardzo economy skoro tak liczy.
Nie wierz nikomu, nie wierz w nic, patrz na fakty i wyciągaj wnioski.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 6 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,