MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nabyta wada serca...oderwanie platkow zastawki mitralnej

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

miska23

Post #1 Ocena: 0

2013-07-12 15:21:03 (12 lat temu)

miska23

Kobieta

Z nami od: 12-07-2013

trzy miesiace temu zdiagnozowano u mnie nabyta wade serca a mianowicie oderwanie platkow zastawki mitralnej. mam 23lata i jestem szczupla lekarz powiedzial ze to czeste u szczuplych a wlasciwie chudych osob. podobno zazwyczaj ta wada nie daje obiawow ja jednak mam....stany lekowe szybki bicie serca i ciwne uczucie w klatce piersiowej taki jakby ciezar sama nie umiem tego okreslic. biore lek bisocar(niewiem czy tak to sie pisze i czy aby napewno nazwa jest poprawana,skoryguje jak bede miala mozliwosc sprawdzenia nazwy)biore pol tab dziennie tak zalecil kardiolog w Pl i magnez z witamina B6. Na ogol jest dobrze ale mam goresz dni kiedy fatalnie sie czuje nie mam aopetytu i dopadaj mnie wyrzej wymienione dolegliwosci. najgorzej jest wieczorami najgorzj sie wtedy czuje. lekarz zalecil wziasc druga polowke tab i powinno przejsc i zazwyczaj tak jest.ale sama juz niwiem co robic czy powinnam zglosic sie do lekarza w Uk na ponowne badania. w Pl mialam echo serca robione i na tej podstawie zdiagnozowano wade. ktos moze ma podobny problem i poradzi co robic. mieszkam w bury st edmunds tu chyba nie ma polskich specjalistow lekarzy a moj angielski jest nieciekawy co prawda mam przetlumaczone na jezyk angielski historie choroby wiec to powinno na poczatek wystarczyc jak podarze? prosze o rady i pomoc w miare mozliwosci. z gory dziekuje i pozdrawiam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2013-07-12 15:35:39 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Post #3 Ocena: 0

2013-07-12 21:24:50 (12 lat temu)

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline