Str 91 z 367 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
EFKAKONEFKA33 |
Post #1 Ocena: 0 2018-03-28 20:41:25 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat:
2018-03-28 20:20:11, gosian napisał(a):
Tak na szybko podliczylam i ..w zeszłym tygodniu jedzilam na rowerze 6 dni (w tym 2 dni tylko po 10 min) 6 godzin i 10 minut i w sumie spaliłam 2.755 kalorii. ..trochę się zalamalam bo myślałam, że tych kalorii było więcej. ..mógłby ktoś fachowym okiem ocenić? ?
Nie jestem fachowcem i nie znam się na rowerach stacjonarnych. Sugeruje się tylko tym co wyswietla mi ekran. Mnie wychodzi, ze podczas treningu na rowerze(sesja 45 min ) spalam 800 kcl.
Sprawdz sobie może tez to
Kalorie na rowerze stacjonarnym
Jak wbiłam dane ( waga i jak szybko jade ) to mniej więcej pokrywalo się z tym co wyswietla mi ekran roweru.
Ja już po zapierzielaniu na rowerze wlasnie. Zmobilizowlaam się, bo jutro raczej mi się nie uda. Po pracy będę w trzy godzinnej podrozy i na miejsce dotre dopiero poznym wieczorem. Zanim się rozpakuje to będzie pora spania. Na ścianie jej sypialni widać krzyż lecz ona i tak skończy potępiona, bowiem jakiś zniewalający obraz nocą zapłonął w jej myślach i pomiędzy jej udami złamany bólem człowiek.
|

|
 |
|
|
EFKAKONEFKA33 |
Post #2 Ocena: 0 2018-03-29 00:20:12 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat:
2018-03-28 11:43:23, gosian napisał(a):
Zna ktoś dobry przepis na babkę drożdżową?? Co roku próbuje inną i jak na razie szału nie ma. .na drugi dzień robi się sucha, a że tylko ja lubię taką babkę to jem częrstwą potem (może mniej kalorii ma?)
Może nie tyle na bake co na taki wieniec drozdzowy z nadzieniem migdałowym. Ada kiedyś wklejala przepis. Ja już dwukrotnie z niego korzystałam i jest swietny.
Przepis
Ja nie będę taka wrednowata jak Melanija i nie wkleje zdjęcia zebyscie się nie zaslinily
Na ścianie jej sypialni widać krzyż lecz ona i tak skończy potępiona, bowiem jakiś zniewalający obraz nocą zapłonął w jej myślach i pomiędzy jej udami złamany bólem człowiek.
|

|
 |
|
Severance_ |