MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Proszę o pomoc przy badaniach do pracy magisterskiej

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

yolka1987

Post #1 Ocena: 0

2011-05-27 20:49:26 (14 lat temu)

yolka1987

Kobieta

Z nami od: 27-05-2011

Witam! Jestem studentką politologii, do pracy magisterskiej potrzebuję pomocy w przeprowadzeniu badań. Dotyczą one nierównych relacji osób niepełnosprawnych z otaczającym światem.

Aby wypełnić ankietę proszę kliknąć na poniższy link:
http://www.ankietka.pl/ankieta/58343/nierownosc-relacji-pomiedzy-niepelnosprawnym-a-spoleczenstwem-w-kontekscie-patologicznymnierownosc-relacji-pomiedzy-niepelnosprawnym-a-spoleczenstwem-w-kontekscie-patologicznym.html

UWAGA! Ankieta została utworzona przeze mnie dla potrzeb mojej badań do pracy magisterskiej. Jej wyniki wykorzystam wyłącznie do tego. Oczywiście ankieta jest zupełnie anonimowa.

Bardzo dziękuję za pomoc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AndrzejW

Post #2 Ocena: 0

2011-05-28 10:09:16 (14 lat temu)

AndrzejW

Mężczyzna

Z nami od: 04-04-2007

Wiele już ankiet widzieliśmy na MW. Można powiedzieć, że jesteśmy etatowymi królikami doświadczalnymi. Ale....

Tak nieprzemyślanej ankiety to chyba jeszcze nie widziałem.
Zaczynając od prostego faktu, że jest przeznaczona wyłącznie dla osób niepełnosprawnych, o czym yolce zapomniało się wspomnieć.

Brak pytania o rodzaj niepełnosprawności.

I przede wszystkim - wszystkie pytania są obowiązkowe co daje takie zestawienia:
Kiedy stwierdzono u Pana/Pani niepełnosprawność? * Po osiągnięciu pełnoletności.
Czy czuł się Pan/Pani gorszy/a od rówieśników ze względu na swoją inność? jak można tu odpowiedzieć ???

Jaki występuje u Pana/Pani rodzaj niepełnosprawności? * Niepełnosprawność wrodzona.
Jakie zmiany zaszły w Pana/Pani codziennym życiu? ??? Zmiany? w stosunku do czego?