Postów: 14 |
|
---|---|
draggs | Post #1 Ocena: 0 2010-05-15 04:32:04 (15 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 29-04-2010 Skąd: Birchwood Warrington |
pisałem maile do nhs-u na mail ogólny, ale skończyło się na tym, że oni je odesłali do mojej gp, to jakaś paranoja. Może ktoś mi podpowie, gdzie skierować taką skargę, żeby to miało ręce i nogi. Nie zamierzam popuścić, szczególnie w sytuacji, gdy moja lala GP mówi że jak się nie podoba, to mogę iść do innej przychodni, podczas gdy w mojej przyjmuje z 10-ciu lekarzy.
Pozdrawiam i czekam na cool odpowiedzi; czytaj konstruktywne. |
krakn | Post #2 Ocena: 0 2010-05-15 05:58:19 (15 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
ale co jest powodem skargi?
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
midian25 | Post #3 Ocena: 0 2010-05-15 07:17:12 (15 lat temu) |
Konto usunięte |
"All GP surgeries should have a written complaints procedure, and you will find this at reception or on the practice website.
As a first step, speak to the practice manager. You can also complain to the practice in writing, or by email. If this doesn't resolve the problem, or you'd rather not raise the issue directly with the practice, you can complain to the local primary care trust (PCT)." Ze strony NHS. "Gotta move out! Keep him at bay kurrrde"
|
midian25 | Post #4 Ocena: 0 2010-05-15 07:31:19 (15 lat temu) |
Konto usunięte |
wszystko o procedurach zażaleń:
www.nhs.uk/choiceintheNHS/Rightsandpledges/complaints/Pages/NHScomplaints.aspx "Gotta move out! Keep him at bay kurrrde"
|
uleczka | Post #5 Ocena: 0 2010-05-15 08:15:39 (15 lat temu) |
Z nami od: 26-07-2008 Skąd: manchester |
znajoma w pracy mi polecila, sama osobiscie nie korzystalam ,ale ona powiedziala ze to bardzo pomocna organizacja
www.pals.nhs.uk/cmsContentView.aspx?Itemid=944 [ Ostatnio edytowany przez: uleczka 15-05-2010 08:19 ] |
|
|
ag-tom | Post #6 Ocena: 0 2010-05-15 10:44:27 (15 lat temu) |
Z nami od: 29-10-2008 Skąd: Swiat |
Cytat: 2010-05-15 08:15:39, uleczka napisał(a): znajoma w pracy mi polecila, sama osobiscie nie korzystalam ,ale ona powiedziala ze to bardzo pomocna organizacja www.pals.nhs.uk/cmsContentView.aspx?Itemid=944 [ Ostatnio edytowany przez: <i>uleczka</i> 15-05-2010 08:19 ] Dobrze polecila Tobie znajoma, sam skladalem pisemna skarge na lekarza w szpitalu. Efekt byl natychmiasowy, otrzymalem pisemne przeprosiny i dostalem innego lekarza dla mojej corki. Oprocz tego w GP inaczej rozmawiaja ze mna, a nie cos w rodzaju "wez paracetamol" Pozdrawiam Oferuje polskie meble, tylko u nas rabaty dla naszych klientow.
|
draggs | Post #7 Ocena: 0 2010-05-30 00:17:25 (15 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 29-04-2010 Skąd: Birchwood Warrington |
sory, ale nie docierały do mnie powiadomienia o odpowiedziach na mój wątek.
Lekarka mnie zlewa, czuję jej lekceważenie, po wizycie sprawdzam co i jak mam dawkować i się łapię za głowę, że np nie bierze pod uwagę, że mam inną chorobę, a ten lek jest niewskazany przy niej, daje mi nowy lek od razu w wysokiej dawce, choć wie, że kiedyś źle go tolerowałem, nie zabezpiecza mnie na wypadek gdybym musiał zejść z tej dawki do mniejszej a sama jedzie na 3 tyg urlop. To tylko jakieś skrawki. Nie lubię jej w ogóle. Gdy jej to powiedziałem, to ona na to, że mogę zmienić przychodnię, a ja się pytam czemu od razu przychodnię? przecież w przychodni jest masa lekarzy, skinęła tylko głową i przyznała mi rację. Jakieś wstrętne babsko. Boję się zmieniać lekarza, bo a nóż wejdę z deszczu pod rynnę. Ale jej walę prosto z mostu, nawet pisma jej daję w trakcie wizyty, o co mam do niej pretensje, jakie mam uwagi odnośnie leczenia, z prośbą, żeby skan zrobiła i włożyła do dokumentacji w komputerze, strasznie ją to wkurza, ale robi, jak mówię. Dzięki wszystkim za rady, przeanalizuję to i jak mi zajdzie znów za skórę, to skorzystam z waszych rad. Pozdrawiam. [ Ostatnio edytowany przez: draggs 30-05-2010 00:20 ] |
draggs | Post #8 Ocena: 0 2010-05-30 00:46:44 (15 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 29-04-2010 Skąd: Birchwood Warrington |
Cytat: 2010-05-15 05:58:19, krakn napisał(a): ale co jest powodem skargi? jest arogancka, niemiła, niefachowa, inna niż mili ludzie z NHS-u, znając angielski medyczny mógłbym z nią polemizować, a tak, to tylko podpieram się spokojną rozmową w systemie medycznym-basic z naszkicowanym schematem rozmowy; przewiduję jaki może być przebieg wizyty i pisze sobie wcześniej moją reakcję. Ostatnio, tak się wkurzyła na tą skargę na nią, że połączyła się z tłumaczem polskim i krążyła między nami słuchawka, mało nią niem oberwałem, ja spokojnie, po prochach, wytykałem jej błędy tłumaczowi, było bardzo.....niemiło. Ale byłem konsekwentny. Poza tym, druga rzecz, jaka mi się przypomniała. Oni, tzn GP, mogą przepisać na recepcie leki na pół roku. Rozmawiałem ze znajomą dziewczyną z apteki i powiedziała, że moje leki niektórzy pacjenci mają naraz na parę miesięcy, a ja za każde opakowanie muszę płacić 7.20. To kolejny powód do wkurzenia na nią. Jak mi się więcej przypomni, to napiszę. Pozdrawiam. |
Post #9 Ocena: 0 2010-05-30 01:05:47 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #10 Ocena: 0 2010-05-30 11:27:02 (15 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
jak ci nie odpowiada lekarz to go zmień.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|