1. Do konkursu każdy sam zgłasza swoją kandydaturę, chyba że zgłoszą ją przynajmniej trzy osoby, a ona sama się nie wycofa.
2. Aby brać udział trzeba mieć zmieniony avatar na swoje zdjęcie, niekoniecznie to najaktualniejsze - po protu takie, które wydaje Wam się odpowiednie.
3. Dodatkowo, trzeba umieścić przynajmniej 2-3 zdjęcia ze swoją osobą w Galerii Użytkowników, aby potwierdzić, że "ja w avatarku to rzeczywiście ja"

4. Na forum zostanie utworzony nowy temat, gdzie wkleję zdjęcia kandydatek i kandydatów zgłoszone do konkursu, będzie moderowany tak, żeby nikt się w nim nie dopisywał - chodzi o wygodę przeglądania zdjęć.
4. Każdy zarejestrowany użytkownik portalu MojaWyspa ma możliwość oddania trzech głosów.
5. Pierwszy głos jest oddawany na Miss MW, drugi na Mistera, trzeci na najsympatyczniejsze zdjęcie osoby, zgłoszone do konkursu.
6. Każdy z głosów musi być oddany na inną osobę. Nie można głosować na samą siebie!
7. Głosowanie jest niejawne, chociaż można okazywać swoje poparcie na Forum

8. Głosy przesyłamy na mój adres e-mail do poniedziałku, tj. 5 listopada 2007. Nowe kandydatury można zgłaszać do rozpoczęcia weekendu, czyli do północy w piątek 2 listopada 2007.
9. Do zakończenia głosowania każdy ma prawo przesłać swoje głosy dowolną ilość, zmieniając swoje typy (np. ponieważ ktoś wysłał nową fotkę, pojawił się nowy uczestnik/uczestniczka, itp.) - byle nie za często.
10. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 listopada o godzinie 22 GMT0.
11. Do czasu ogłoszenia wyników nie podaję żadnych szczegółów kto prowadzi, na kogo najmniej głosów, itd.
Myślę, że taki układ ma ręce i nogi, teraz tylko pomyśleć o nagrodach i lecimy

