Przeglądaj forum |
Działem "Damskie Sprawy" opiekują się: marcheweczka |
|
Strona główna » Damskie Sprawy » fryzjerstwo |
| Autor | (Odpowiedzi: 6) |
|---|---|
| Kasiczka27 | Post #1 2007-06-11 18:05 (rok temu) |
Z nami od: 11-06-2007 |
Mam na imie Kaska i mam 22 lata w pazdzierniku wybieram sie do pracy do Londynu .Pewnie minie zanim ja znajde:) z zawodu jestem Fryzjerka damska i chetnie bede robila Wam wlosy po niskich cenach i jakis promocjach:) Chaialam was spytac czy duzo osob kozysta z fryzjerow w domu , bo niewiem tak naprawde czy brac rozjasniacz i przybory...Moze macie jakies pytania dotyczace wlosow chetnie odpowiem pozdrawiam
|
| roxana | Post #2 2007-06-11 18:18 (rok temu) |
Z nami od: 21-06-2006 Skąd: pln-zach londyn, |
hej,uwazam ze powinnas wziasc wszystko co bedzie ci potrzebne do tego zawodu.Jest tu duzo fryzjerek ktore w ten sposob pracuja tzn,,jezdza po domach,,-lecz niestety polowa nich zdecydowanie nie powinna tego robic,poniewaz nie maja o tym zielonego pojecia.Wiem to z autopsji swojej i moich kolezanek.Wiec jezeli jestes dobra fryzjerka to bardzo szybko znajdziesz stalych klientow.Powodzenia.
Lepiej płakać z mądrymi, niż śmiać się z głupcami.
|
| Kasiczka27 | Post #3 2007-06-11 21:28 (rok temu) |
To widzę ze juz mam jedna klientke:):):) A ile tak mnijwiecej kosztuja pasemka baleyaz tak orientacyjnie Ja chiala bym brac mnij niz wszscy i mniec wiecej klientek Pozdrawiam
|
| Kasiczka27 | Post #4 2007-06-12 11:58 (rok temu) |
dzieki za odpowedz duzo mi dala do myslenia:) Zapraszam juz do kozystania z moich uslug fryzjerskich od pazdziernika Pozdrawiam was serdecznie
|
Post #5 2007-08-14 20:56 (rok temu) |
|
|
Uczestnik nie jest zarejestrowany |
Witaj Kasiczka 27,chcialabym sie z Toba skontaktowac,czy mozesz podac swoj adres mailowy?Mieszkam w Londynie i szukam polskiej fryzjerki.Daj znac czy nadal planujesz przyjazd do Londynu i czy chcesz tu podjac prace w swoim zawodzie?Pozdrawiam.Ania.
|
| Kasiczka27 | Post #6 2007-08-28 08:07 (rok temu) |