Prawo jazdy dla kaĹźdego

Forum dyskusyjne

Damskie Sprawy » fryzjerstwo

Zobacz też:

Galeria użytkowników Mapka użytkowników Pytania i odpowiedzi

Przeglądaj forum

Działem "Damskie Sprawy" opiekują się: frelcia, marcheweczka

Strona główna » Damskie Sprawy » fryzjerstwo

Nowy tematNowy post

Autor (Odpowiedzi: 6)
Kasiczka27

Post #1

2007-06-11 18:05 (rok temu)

Kasiczka27

Z nami od: 11-06-2007

Mam na imie Kaska i mam 22 lata w pazdzierniku wybieram sie do pracy do Londynu .Pewnie minie zanim ja znajde:) z zawodu jestem Fryzjerka damska i chetnie bede robila Wam wlosy po niskich cenach i jakis promocjach:) Chaialam was spytac czy duzo osob kozysta z fryzjerow w domu , bo niewiem tak naprawde czy brac rozjasniacz i przybory...Moze macie jakies pytania dotyczace wlosow chetnie odpowiem pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

roxana

Post #2

2007-06-11 18:18 (rok temu)

roxana

Kobieta

Z nami od: 21-06-2006

hej,uwazam ze powinnas wziasc wszystko co bedzie ci potrzebne do tego zawodu.Jest tu duzo fryzjerek ktore w ten sposob pracuja tzn,,jezdza po domach,,-lecz niestety polowa nich zdecydowanie nie powinna tego robic,poniewaz nie maja o tym zielonego pojecia.Wiem to z autopsji swojej i moich kolezanek.Wiec jezeli jestes dobra fryzjerka to bardzo szybko znajdziesz stalych klientow.Powodzenia.
Lepiej płakać z mądrymi, niż śmiać się z głupcami.

Do góry stronyOffline

E-mailNumer gadu-gadu

Kasiczka27

Post #3

2007-06-11 21:28 (rok temu)

Kasiczka27

To widzę ze juz mam jedna klientke:):):) A ile tak mnijwiecej kosztuja pasemka baleyaz tak orientacyjnie Ja chiala bym brac mnij niz wszscy i mniec wiecej klientek Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Numer gadu-gadu

Kasiczka27

Post #4

2007-06-12 11:58 (rok temu)

Kasiczka27

dzieki za odpowedz duzo mi dala do myslenia:) Zapraszam juz do kozystania z moich uslug fryzjerskich od pazdziernika Pozdrawiam was serdecznie

Do góry stronyOffline

Numer gadu-gadu

Post #5