MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Lozko dla dziecka :)

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 2 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kaskaaa

Post #1 Ocena: 0

2014-03-15 15:48:14 (5 lat temu)

kaskaaa

Posty: 1012

Kobieta

Z nami od: 05-09-2010

Skąd: London

Tak wiem ze dobry,teraz masz tak ze mozesz sama rame kupic lozka, a materac dobierasz mysle o tym materacu

http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/7374870.htm


W sumie ten co podalam z lozkiem pierwszy,to ten sam co teraz podalam w linku,mysle ze bedzie ok,tylko zeby faktycznie sie nie przemieszczal po tym lozku.

[ Ostatnio edytowany przez: kaskaaa 15-03-2014 15:53 ]

...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2014-03-15 16:39:37 (5 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Takie ma nasza córcia. Fajne miejsce do zabawy :)

Obrazek

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

TITANIUM

Post #3 Ocena: 0

2014-03-16 00:50:01 (5 lat temu)

TITANIUM

Posty: 447

Kobieta

Z nami od: 13-04-2012

Skąd: UK

Ja kupiłam łózko dla córy na Amazonie. Uwielbia je :D

Jemima bed


U dziadków ma białe, metalowe day bed z Nexta.

[ Ostatnio edytowany przez: TITANIUM 16-03-2014 00:54 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kaskaaa

Post #4 Ocena: 0

2014-03-19 13:53:36 (5 lat temu)

kaskaaa

Posty: 1012

Kobieta

Z nami od: 05-09-2010

Skąd: London

Ok lozko jest:-) A teraz gdzie ja moge kupic dobra koldre i poduszke,w Argosie odpada bo tam juz kupilam nie jedna, i normlanie takie cienkie ze nic z nich nie zostalo.
...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agarudii

Post #5 Ocena: 0

2014-03-19 14:56:40 (5 lat temu)

agarudii

Posty: 4655

Kobieta

Z nami od: 30-08-2011

Skąd: trolford ;-)

ja kupowalam w ikei, z pierza i sa super ( ale tanie nie sa)
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2014-03-19 15:00:24 (5 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Cytat:

2014-03-19 13:53:36, kaskaaa napisał(a):
Ok lozko jest:-) A teraz gdzie ja moge kupic dobra koldre i poduszke,w Argosie odpada bo tam juz kupilam nie jedna, i normlanie takie cienkie ze nic z nich nie zostalo.


ja kupowalam na ebay, antyalergiczna, bez pierza!!! super jest i bardzo lekka

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agarudii

Post #7 Ocena: 0

2014-03-19 15:03:11 (5 lat temu)

agarudii

Posty: 4655

Kobieta

Z nami od: 30-08-2011

Skąd: trolford ;-)

antyalergiczna dla mlodej kupilam "na sprobowanie" w wilkinsonie i w sumie zadowolona jestem.
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kaskaaa

Post #8 Ocena: 0

2014-03-19 17:15:45 (5 lat temu)

kaskaaa

Posty: 1012

Kobieta

Z nami od: 05-09-2010

Skąd: London

Ok dzieki*THUMBS UP* Wole dac wiecej kasy, ale moze w koncu bedzie ok.
...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kaskaaa

Post #9 Ocena: 0

2014-03-19 20:49:28 (5 lat temu)

kaskaaa

Posty: 1012

Kobieta

Z nami od: 05-09-2010

Skąd: London

Sie wk......m norlmalnie tym lozkiem:-M] Ja Cie pi.....e!Nie polecam tego lozka co podalam w pierwszym linku!
...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

TITANIUM

Post #10 Ocena: 0

2014-03-19 23:50:25 (5 lat temu)

TITANIUM

Posty: 447

Kobieta

Z nami od: 13-04-2012

Skąd: UK

Cytat:

2014-03-19 20:49:28, kaskaaa napisał(a):
Sie wk......m norlmalnie tym lozkiem:-M] Ja Cie pi.....e!Nie polecam tego lozka co podalam w pierwszym linku!


Hahahahahahaha. A co sie stalo? :-]

To ja tez cos napisze *ROFL* Wczoraj siadlam na rogu lozka corki i "wpadlam do srodka ". Puscily 2 plastikowe zaczepy, ktore trzymaja poprzeczne listewki pod materacem. *ROFL**ROFL**ROFL**ROFL**ROFL* No, to sie nachwalilam :P :-T[

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,