MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ksonski

Post #1 Ocena: 0

2007-04-16 09:42 (18 lat temu)

ksonski

Z nami od: 07-04-2007

Witam serdecznie ! jestem studentem na urlopie dziekanskim, mysle zeby, w czerwcu przyjechac do londynu za przyslowiowym chlebem na 3 miesiace. Mysle o pracy grafika komputerowego, co prawda niemam wyksztalcenia ale mam ogromne doswiadczenie i umiejetnosci. Swoj angielski oceniam na komunikatywny.
Powiem wam ze mam ogromne obawy co do Londynu, przyjade co prawda na 3 miesiace... ale niewiem co robic...

Jak wyglada procedura "przezycia" w Londynie...

Jezeli chodzi o prace to pierwsze co chce to jakakolwiek praca byle zarobic na laptopa, jak mam laptopa to mam prace jako grafik komputerowy... niechwalac sie ;-)
Bylbym wdzieczny... moze ludzie z brazny ocenia mnie obiektywnie:

moje mostatnie dzielo: www.alisee-lingerie.com

cale portfolio: http://ksonski.o7.pl

jak myslicie mam szanse ... chociaz na 3 miesiace?? prosze o prosilbym o porady ...co i jak i gdzie... Krzysiek z 3miasta
Wymagaj od siebie nawet wtedy kiedy inni od Ciebie niewymagają

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2007-04-16 09:51 (18 lat temu)

Richmond

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Szczerze mowiac to watpie. Musialbyc zlapac jakis krotkotrwaly kontrakt. A zlapanie takiego kontraktu tez troche trwa.

Postaw sie na miejscu pracodawcy: interesowalbys sie grafikiem, ktory bedzie w kraju przez bardzo krotki okres i na dodatek nie mowi dobrze po angielsku? Jak pracodawca przekaze mu swoje oczekiwania?