MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kuklowicz

Post #1 Ocena: 0

2007-02-26 21:55 (18 lat temu)

kuklowicz

Z nami od: 19-02-2007

Witam

Jestem nauczycielem z Polski. W polsce uczylem 3 lata w szkolach podstwowych i gimanzjum.Mam stopien nauczyciela kontraktowego. Z wyksztalcenia jestem matematykiem ( kierunek matematyka z informatyka ) oraz w tym miesicau koncze studia podyplomowe z wychowania fizycznego. Bardzo chialbym kontynuowac tu prace w tym zawodzie albo podobnym i nie wiem bardzo jak to zaczac, albo dostac sie w odpowiednie miejsce, i do odpowienich osob zajmujacych sie tymi sprawami. Wyczytalem ze sa tu polskie szkoly i chcilabym tam zaczac moja prace nauczyciela. Czy istniej taka mozliwosc? Rowniez jestem instruktorem plywania, a takze sedzia pilki noznej tez bardzo chetnie podejme prace w tych kierunku.

Bardzo prosze o pomoc i jakies informacje.

kuklowicz@aol.com

Pozdrawiam
pawel

[ Wiadomość edytowana przez : kuklowicz on 26-02-2007 21:56 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

marcinb

Post #2 Ocena: 0

2007-02-26 22:25 (18 lat temu)

marcinb

Mężczyzna

Z nami od: 20-05-2006

w anglii jest glod nauczycieli zwlaszcza matematykow/fizykow.
warunek - angielski przynajmniej advance.
zanim zaczniesz prace jestes wysylany na kursy doksztalcajace, wprowadzajace itp itd i panstwo za to placi a ty jeszcze dostajesz kieszonkowe za ktore da sie wyzyc.
pozniej asystent nauczyciela, a gdy zaliczysz wszystkie wymagane egzaminy a angielski bedzie prof to zaczynasz od £20k rocznie i szybko pensja idzie w gore. po kilku latach, dobry nauczyciel zarabia miedzy £24k a £30k. a to juz naprawde sporo.

sprobuj tutaj:

Teachers required

poz,
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz