MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zwolenienie chorobowe z polski

 

Postów: 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ryba1990

Post #1 Ocena: 0

2020-01-07 12:13:04 (4 lata temu)

ryba1990

Posty: 83

Mężczyzna

Z nami od: 06-11-2013

Skąd: Leicester

Witam , pisze z zapytanie bo jestem kompletnie zielony, Niefortunnie na urlopie złamałem rękę będąc w Polsce, z tego powodu , nie mogę wrócić do pracy w UK , mam gips na ręcę , a moją pracę głównie wykonuje rękami , czy ktoś miał podobną sytuacje ? Co musze wysłać pracodawcy w UK ? nie ukrywam ,że skoro i tak siedze w domu to wolałbym nie wracać do UK tylko zostać w PL i przedłużyć urlop ,
mam papier ze szpitala o skierowaniu do poradni specjalistycznej jak i rozpoznanie złamania kości , czy wystarczy taki papier zeskanować i wysłać pracodawcy , czy musze go przetłumaczyć u tłumacza przysięgłego ? Dodatkowo czy taki papier wystarczy,czy musze jeszcze chodzić i pytać o jakieś dodatkowe papiery ?

dzięki za odpowiedzi i porady

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

PannaZMokraGlow

Post #2 Ocena: 0

2020-01-07 15:33:27 (4 lata temu)

PannaZMokraGlowa

Posty: n/a

Konto usunięte

Pracodawca potrzebuje papier od lekarza stwierdzajacy czy jestes czesciowo zdolny do pracy czy niezdolny i do kiedy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Iwona13

Post #3 Ocena: 0

2020-01-07 22:39:33 (4 lata temu)

Iwona13

Posty: 1

Z nami od: 21-08-2019

Jeśli nie przetłumaczyć zwolnienia lub zaświadczenia o niezdolności do pracy to Twoj pracodawca nie będzie wiedział co mu przesłałeś. Może być tak, że uzna Twoje pisemne oświadczenie z informacją co zawiera pismo od lekarza, ale nie musi. Przetłumacz zwolnienie u tłumacza przysięgłego (około 80 zl, tyle my placilismy) i będziesz mieć z głowy. Nie musisz wracać do UK podczas zwolnienia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz