MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Od ponad roku nie otrzymalem pensji.

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 10

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

alegrojcia

Post #1 Ocena: 0

2018-04-20 14:05:54 (6 lat temu)

alegrojcia

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 20-04-2018

Skąd: Hull

Cześć borykam się z takim problemem. Mam 26 lat pracuję. Pracuję od ponad roku i prawie od ponad roku nie otrzymałem ani złotówki pensji. I nie mogę jej wywalczyć.

W zeszłym roku pracowałem w fabryce z plastikami i przez 5 miesięcy nie została wypłacona mi pensja. Księgowa była rasistką. Wszyscy dostawali pensje tylko nie ja. Rozmawiałem o tym ze swoim managerem, który okazała się zwykłą popierdółką i nic nie mógł zrobić. Księgowa mówiła, ze robi przelew, po czym go nie robiła. W firmie panował taki system, że przelew mógł być zrobiony tylko raz przez system automatycznie i w żaden inny dzień miesiąca.

W końcu po kilku miesiącach udało mi się dostać do właściciela firmy, któremu przedstawiłem całą sytuację. Księgową zwolniono. Zatrudniono nową i to wydawało się być koniec problemu. Niestety, nowa księgowa nie ogarniała za szybko i znów nie otrzymałem wypłaty.

Poszedłem do szefa z żądaniem odszkodowania 2 tyś funtów i zwrot już wtedy pensji prawie ja 1 rok. Bo to wszystko przesuwało się w czasie.

Złożyłem sprawę do sądu, która ciągnęła się 2 miesiące. Następnie są wyznaczył komornika, który miał zająć się windykacją. Wyrok zapadł w styczniu. W lutym był termin egzekucji komorniczej. Do tej pory nie otrzymałem pieniędzy. Dzwoniłem do sądu, powiedzieli ze do tej pory nie ściągnęli kasy. Cały czas odraczając termin. Adwokat mówi, ze trzeba czekać.