MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Praca dla Automatyka bez doświadczenia

 

Postów: 1

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

zientek92

Post #1 Ocena: 0

2017-12-10 07:39:58 (6 lat temu)

zientek92

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 10-12-2017

Skąd: Stafford

Witam,

Chciałbym zacząć swoją kariere jako automatyk w UK. Skończyłem studia inżynierskie na kierunku Automatyka i Robotyka (spec. Automatyka Przemysłowa), wcześniej technikum mechatroniczne. Nie mam żadnego doświadczenia zawodowego w tym kierynku natomiast dobrze ogarniam sterowniki PLC (LAD, FBD), osobiście posiadam Logo 8 Siemens. Po przyjeździe do UK 1.5 roku temu zacząłem pracę w General Electric jako assembler i tester, skladam i testuje przekazniki i sterowniki zabezpieczające, odłączające dla sieci electroenergetycznych. Chcialbym jednak zacząć prace w swoim zawodzie. Zdaje sobie sprawę z tego, ze bede musial odbyć odpowiednie kursy, które liczą się w UK. Tutaj pytania do was.
Jakie kursy PLC polecacie, które przyblizą mnie do znalezienia pracy? Czy znacie jakies firmy, które mogłyby przyjąć osobe bez doświadczenia? Gdzie najlepiej szukac ofert pracy? Co liczy się dla tutejszych firm? Będę wdzięczny za każdą radę, wskazówkę.
Pozdrawiam :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

InzynieriaPrzem

Post #2 Ocena: 0

2018-03-17 17:39:50 (6 lat temu)

InzynieriaPrzemyslowa

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 05-12-2017

Skąd: Tamworth

Cześć,

Nie jestem pewien czy dalesz poszukujesz odpowiedzi na swoje pytanie, jeśli tak do daj znać na:tmeinzynieria@gmail.com
Chętnie posłużę radami, sam jestem z branży (już 13lat).
Pozdrawiam,
Alec
A.Grabowiecki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,