MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Rezygnacja bez wypowiedzenia.

 

Postów: 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

otakesan

Post #1 Ocena: 0

2017-06-16 11:51:03 (7 lat temu)

otakesan

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 12-12-2016

Skąd: Newcastle

Witam.
Opiszę pokrótce moja sytuację. Pracuję od roku w firmie. Niestety, pracodawca po zmianie stawek z 7,20 na 7,50 funta za godzinę nie podniósł ich, dalej wypłacając stare wynagrodzenie.Wiele osób nie otrzymuje wynagrodzenia na czas.W firmie panuje atmosfera terroru, pracodawca wymusza na nas pracę 7 dni w tygodniu, całkowicie brak wolnego. Postanowiłem odejść z firmy.Pracodawca domaga się ode mnie dwutygodniowego okresu wypowiedzenia, jednak nie otrzymałem żadnego kontraktu, nie zostały mi przedstawione także ustnie lub pisemnie żadne warunki zatrudnienia i odejścia z tej firmy. Chciałbym odejść bez okresu wypowiedzenia, jednak pracodawca straszy "nieograniczonymi konsekwencjami". Jestem pewny, że pozostając w firmie dwa tygodnie, będę pracował za darmo, na 100% nie zobaczę pieniędzy, tak jak moi poprzednicy, zwalniający się w podobnych okolicznościach. W związku z tym chciałem zapytać, jakie ewentualne konsekwencje mogły by mi grozić w przypadku odejścia z dnia na dzień?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2017-06-16 11:55:05 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28849

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zadnych, sugeruje za to wziac go do sadu o wyplacanie stawki powyzej Minimal Wage, chyba ze jestes mlodszy niz 25 lat.

Moze nie dac Ci potem refencji, ale to jest raczej maly problem.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #3 Ocena: 0

2017-06-16 12:11:06 (7 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat: